Detox Alkmaar speed verslaving

Sarah124

Newbie
Goedemiddag lieve mensen,

Ik zit nu op mijn 8ste dag in opname bij de Brijder in Alkmaar.
Zat er net echt even door heen.
Ik slaap al vanaf het begin heel onrustig van nature slaap ik al slecht.
Is puur ook de afkick wat ook niet mee helpt voor een goede nachtrust.
Het is gelukkig een fijne een groep scheelt gelukkig een hele hoop.
De arts had mij mitrazipine voorgeschreven hier en het was vannacht mijn 2de x dat ik het nam.
Viel uiteindelijk evengoed pas om half 6 in slaap wat resulteerde dat ik pas 8:50 wakker werd en niet bij het ontbijt was.
Gister dus vergelijkbare situatie.
Daar voor was ik op tijd met alles deed met alles mee.
Ik werd vanmorgen op gesprek geroepen dat ik een waarschuwing kreeg een officiële.
Net ff flink lopen janken is dit de omgekeerde wereld.
Ik doe zo mijn best word je nog gestraft ook.
Er zit een jongen hier onwijs lief ook hij.
Schrijven ze hem trazadon voor het slapen terwijl hij ernstige darm problemen heeft.
Jongen is wit heet hij zei ze hebben me 100 mg gegeven ipv 25 mg en hij staat te stuiteren als een gek plus dat als hij over doseert er aan kan overlijden lekkere fout.
Mag absoluut niet ipv zijn ernstige darm problemen dat medicijn.
Maar terug naar mij de groep is onwijs lief en leuk voor elkaar.
We steunen elkaar en lachen veel.
Maar dit geeft me even een domper moest het even van me afschrijven.
Misschien hebben jullie nog tips wat ik nog evt zou kunnen zeggen.
Ik ben niet op mijn mondje gevallen maar tegen onrecht kan ik echt niet tegen.
Op mijn 2de dag dat ik binnen kwam als enige x nog urine moeten inleveren.
Ging gister maar eens vragen hoeveel er zat toen kwa amfetamine.
2800 ml geen idee of dat nog veel was.
Had het er in de laatste week voor opname nog aardig wat van genomen.
Ook zenuwachtig voor opname enzo.
Bedankt alvast voor jullie tijd.

Liefs

Laatst bewerkt:

Sarah124

Newbie
Ik kan wel bellen hier maar weet niet of hun daar wat mee kunnen 112.
Is geen spoed geval zeggen ze dan waarschijnlijk of niet ?

Sarah124

Newbie
Ik had een heel stuk getypt was in ene weg.
Zeker verkeerd knopje gedrukt ofzo.
Gaan zo eten hier.
Ik ga na het eten wel het stukje over nieuw maken 🤞

Sarah124

Newbie
Hi nog wakker ?

Sorry reageer nu pas.
De avondleiding gaat er een duidelijke rapportage van maken en ze stelde ons allebei in ons gelijk.
Bij de avond bespreking even duidelijk gezegd hoe de vork in de steel zit.
Blij toe.
Ik ben benieuwd naar die 2 hun reactie morgen hun zijn nog al autoritair die van de ochtendploeg die ons een officiële waarschuwing gaf.
Die lieverd van de avond zei ze kunnen niks anders als het terug schroeven.
Word vervolgd morgenochtend.

Liefs

Sarah124

Newbie
Er schijnen ook zucht remmers te zijn.
Een andere man van de afdeling kreeg campral.
Hij werd er wazig van zijn die man. Kijk zegt het stemmetje soms in mijn hoofd "o dat is niet verkeerd " stom hè pfff.
Schijnt ook nog een ander soort te zijn volgens hem blijft je zucht daar bij hetzelfde.

mrorange

Bewuste gebruiker
Tja, het is soms heftig daar.
Hi Sarah! Ik ben Jeroen, 40 jaar
Ik ben toevallig dit jaar ook tot de 22ste van juni bij Brijder Alkmaar geweest, ook voor 5 weken. Dus we hebben elkaar net gemist. Op welke detox zit je? Ik zat op D3 de laatste keer. Ik had een terugval in Alcohol, maar mijn grootste probleem waren de benzo's (ik slikte iedere dag 150 mg diazepam zo'n drie jaar lang). Dus ik moest eerst een alcohol detox doen, daarna diazepam detox (Benzo afkick is echt een regelrechte hel, valt onder het kopje morfine/heroine qua afkickverschijnselen) en op het laatst NPO's (neuro psychologische onderzoeken.) Ik neem aan dat jij die bedoelt en ook krijgt? Ik herken alles wat je zegt overigens. Nachtmerries, slecht slapen, eten is in het begin beroerd, veel plassen is goed, alle gifstoffen er uit. Ik ben 5 keer eerder in Alkmaar geweest, daarnaast 2 keer in het ziekenhuis en 1 keer bij Brijder in Hoofddorp. Je zit er niet voor je pretje uiteraard, maar probeereen beetje je draai proberen te vinden. Vooral als je er langere tijd bent; de doorstroom is zo hoog dat er van de een op de andere dag een totaal andere sfeer kan zijn. Op en gegeven moment kom je wel in een soort flow en dan gaan de dagen ook een stuk sneller. Je zal echt merken dat je je na een week of drie opeens een stuk beter voelt. Ik heb ook NPO's gedaan, omdat ik ook nogal wat jeugd traumas heb. Ik heb morgen de intake voor de HOPP en dan ga ik aansluitend de ISBA doen (intensieve schematherapie). Maak je totaal niet druk over die onderzoeken! Je kan ze niet goed of fout doen. Laat je ook niet gek maken door sommige verpleegkundigen hoor. Ze zijn eigenlijk allemaal uitstekend, ik ken ze allemaal goed, alleen sommigen zijn nogal streng met regeltjes. Gewoon ja en amen zeggen. Heb je al PMT gedaan? zoniet, vraag aan Marko of je een individuele sessie kan doen. Hij is echt super goed. Nou ja, ik ben er dus vanaf morgen 3 keer per week (ma-wo-vr). Dus als je het saai hebt en een bakkie wil doen, let me know!

Heel veel sterkte en suc6 daar!

groetjes, Jeroen
Er schijnen ook zucht remmers te zijn.
Een andere man van de afdeling kreeg campral.
Hij werd er wazig van zijn die man. Kijk zegt het stemmetje soms in mijn hoofd "o dat is niet verkeerd " stom hè pfff.
Schijnt ook nog een ander soort te zijn volgens hem blijft je zucht daar bij hetzelfde.
Je hebt campral (3x per dag 2 tabletten) en naltrexon. Het voordeel van naltrexon is dat je het maar 1 keer per dag hoeft in te nemen. Het nadeel echter is dat opiaaten niet meer werken. Dus als je echt een probleem hebt, kunnen ze je geen tramadol of morfine etc geven. Dan zit je gelijk aan een ketamine pomp. Ik gebruik zelf campral. Hoe goed het werkt is heel verschillend per persoon. Ik ga iig heel goed op campral.

pietpaal

Newbie
Ik heb in t verleden ook een keer opgenomen geweest vanwege speedverslaving en vond het maar apart werken daar in die klinieken... Echt iedereen kreeg daar diazepam tijdens de detox, maakte niet uit waar je aan verslaafd was..
Ik kreeg 4x 10mg per dag en lag daardoor grotendeels vd dag in me bed..
Daar klaagden ze dan over tegen mij, ik zei toen vind je het gek met die benzos! Ik zei geef mij er maar 2 minder per dag..
Dat deden ze dan ook wel maar vond zelf dat ze wel heel snel afbouwden naar geen 1 meer waardoor op dag 6 in de kliniek ik om het minste geïrriteerd werd en zo zonder wat te zeggen de kliniek verliet en gelijk een maat belde om me op te halen en in de auto onderweg alweer aan de speed zat haha

Dus nee ik heb er niet echt goeie ervaringen met die klinieken en gebruik nog steeds speed, al sta ik daar wel zelf helemaal achter en vind het wel prima zo.
Verder gebruik ik ook ghb zo gemiddeld 2 buisjes per week hooguit en dat bevalt me al jaren prima zo 👍🏼

mrorange

Bewuste gebruiker
Echt iedereen kreeg daar diazepam tijdens de detox, maakte niet uit waar je aan verslaafd was..
Ik kreeg 4x 10mg per dag

Ja dat slaat nergens op. Weet niet in welke kliniek je bent geweest, Maar bij Brijder krijg je alleen benzos voor een alcohol verslaving of iemand die aan de heroine, base coke en nog meer troep zit, om hij of zij rustig te houden. En dan icm methadon uiteraard of buprenorfine,

Bovenaan