1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dexamfetamine en XTC

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Lichtjeshemel, 17 apr 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Lichtjeshemel

Lichtjeshemel Experimenterende gebruiker

Hoi,

Ik gebruik dagelijks 3,75 mg dexamfetamine (op doktersvoorschrift). Nou wil ik deze zaterdag graag xtc gaan gebruiken (gewoon een normale dosis en mijn laatste gebruik was 3 maanden geleden), maar ik heb begrepen dat deze twee geen heel goede combinatie zijn. Hoe lang van tevoren moet ik stoppen met de dex, zodat het op tijd uit mijn bloed is? Is het voldoende om vrijdagochtend mijn laatste dosis dex te nemen (zoals gewoonlijk), of moet ik er al eerder mee stoppen? Ik zag dat de halfwaardetijd van dex zo'n 10 uur is, maar aangezien ik het dagelijks gebruik heb ik natuurlijk al een vrij constante spiegel opgebouwd.

Ik was van plan de mdma op zaterdag zo rond het middaguur te nemen, 12 uur dus, dus als ik op vrijdagochtend mijn laatste dosis dex neem zit er sowieso 24 uur tussen. Ik weet alleen niet zeker of dat voldoende is, of dat ik beter nog een paar dagen extra er tussen kan laten. Ik heb de dex eigenlijk wel nodig om normaal te functioneren dus liever niet.

Heeft iemand hier iets nuttigs over te zeggen, of er ervaring mee? :)

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie

3. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

3,75 mg is echt een hele lage dosis dex (wel interessant dat je daar blijkbaar de hele dag effect van merkt...?), dat moet echt niet vreselijk veel kwaad kunnen. Als je op vrijdagochtend je laatste dexdosis slikt, zit je volgens mij prima safe. :) Veel plezier!

De Dunne en Lichtjeshemel vinden dit leuk.
  4. Hoi Lichtjeshemel,
    Ik wil zaterdag ook xtc gaan gebruiken en ben ook dagelijks gebruiker van dexamfetamine. Gebruik zo’n 12,5 mg per dag. Vrijdag heb ik nog een tentamen en wil dag eigenlijk liever niet mijn dosis overslaan.

Hoe is het bij jou verlopen/wat is jouw ervaring? En wat heb jij aangehouden qua vanaf wanneer je geen dexa meer hebt genomen?

5. @Lichtjeshemel Misschien moet ik je taggen voor je bericht krijgt. Ik weet nog niet helemaal hoe dit forum werkt haha.

6. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Je zal er niet dood aan gaan. Gebruik zelf 40 mg per dag en heb nog nooit ergens last van ondervonden met combineren met iets.

7. Chillax

Chillax Belezen gebruiker

Ik ben wel heel benieuwd hoe de XTC/MDMA bij je werkt. Ik gebruik namelijk methylfenidaat en heb het idee dat MDMA veel beter werkt als ik 2 weken (!) voor de MDMA stop met methylfenidaat. Ook dexamfetamine is een amfetamine net zoals MDMA dus kruistolerantie op het dopamine gedeelte is zeker niet ondenkbaar denk ik.

Dexamfetamine werkt normaal zo'n 5 uur. Qua schadelijkheid is de dag er voor stoppen prima. Laat je even weten hoe het was?

Azarius vaporizers and accessories
Laden...