1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dexamfetamine of speed voor een festival

Discussie in 'Speed' gestart door Fenne, 5 aug 2019.

?

Dex of speed?

1. Dex

2. Speed

3. Beiden (zie uitleg voor waarom)

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Fenne

Fenne Belezen gebruiker

Ik heb een paar keer speed gebruikt op een festival, wat leuk en lekker was :smiley: Ik heb het gesnoven en ga het ook een keer bommen. Ik merk het geleidelijk dat ik energie heb, helder en opgewekt ben.
    Speed is niet getest of gewassen, maar uit 'betrouwbare bron' :wink: 73% zuiverheid.

Nu heb ik dexamfetamine gekregen van een vriendinnetje, maar twijfel of het net zo leuk is als speed op een festival. Ik lees hier op het forum dat het vooral mentaler werkt dan speed. Ik krijg hierdoor het idee dat het meer op de concentratie en focus werkt, dan op de energie. Ene kant denk ik: gewoon proberen en we zien wel. Ik ben ook benieuwd naar het experiment. Aan andere kant wil ik een leuke dag hebben. De dex bewaren voor een dagje uit ofzo :)

Een goede dosering is belangrijk. Ik dacht aan 10 mg start. Na 2,5 uur even kijken hoe het voelt en dan eventueel 10 mg bij pakken en dan zit ik op de onderkant van de 'reguliere' dosering. Eventueel 2,5 uur later weer 10 of 15 mg bij nemen. Het feestje duurt 8 a 9 uur lang. Ik wil eigenlijk met de 2e dosis wel goed zitten, want anders vrees heb ik lange en zware plafonddienst :laughing:. Alhoewel een nachtje doorhalen ook prima is. Misschien gaan we nog afteren. Ik begin met 10 mg, omdat ik benieuwd ben of ik wat lichte effecten merk. Maar misschien moet ik dat op een gewoon dagje uit doen.

Of gelijk 20 mg en dan 20 mg bijpakken of wat puntjes speed.

Dus, zal ik voor de dex gaan of toch voor de speed? En als ik voor de dex ga, wat is een (re)dose?

Tomkreeftenberg vindt dit leuk.
  2. Hey,

Ik zou lekker voor speed gaan, dan weet je zeker dat je een leuke dag gaat hebben. Zou de dex bewaren voor een dagje uit zoals je zelf al zegt. Qua dosering verschilt het natuurlijk per persoon, ik zou sowieso voor een bommetje gaan aangezien snuiven 1. Schadelijk is voor je neus slijmvlies en 2. Sneller verslavend is. Dit is omdat het bijna direct inkickt en daardoor koppelen je hersenen het snuiven aan het inkicken van de speed. Omdat het bij een bommetje langer duurt voordat deze inkickt (15-45 min) gebeurt dat niet. Qua dosering verschilt het natuurlijk per persoon maar ik denk dat je van 10mg niet heel veel gaat voelen, al helemaal als je beslist een bommetje te doen. Voordeel van een bommetje is dat hij niet gelijk binnen komt maar langzaam opbouwt. Persoonlijk zou ik 25-30mg aanraden om mee te beginnen. Dan zit je naar mijn idee (ik ben dan wel een man van 83kg) nog heel erg aan de lage kant.

Hopelijk heb je hier wat aan.
    Grtz

Mezelf en Fenne vinden dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...