Dextromethorfan recepten (Hoest drank)

vriend van me kan de smaak van hoest drank dus echt niet uitstaan..en aangezien wij er vaak op trippen..

dus kent iemand hier een paar receptjes om de hoest drank in te verwerken?

ja, ik vindt de smaak eerlijk gezegt gewoon overheerlijk (Ik zou het willen drinken als dorst lesser :mrgreen: )

maar mijn vriend vindt het dus echt helemaal niks en gaat elke keer bijna over zijn nek

alcoholist

Wijs gebruiker
Necromantic zei:
ja, ik vindt de smaak eerlijk gezegt gewoon overheerlijk (Ik zou het willen drinken als dorst lesser :mrgreen: )

maar mijn vriend vindt het dus echt helemaal niks en gaat elke keer bijna over zijn nek

ofniet! :P gwn een x doen joh,heb je nog wat aan je dag hehe

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Necromantic zei:
vriend van me kan de smaak van hoest drank dus echt niet uitstaan..en aangezien wij er vaak op trippen..

Waarom pak je dan geen hoestcapsules...? Werkt net zo goed, mits je de caps eerst leegmaakt, de troep fijnmaalt en het weer terug in de capsule doet.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
TeKNoZem zei:
Necromantic zei:

Waarom pak je dan geen hoestcapsules...? Werkt net zo goed, mits je de caps eerst leegmaakt, de troep fijnmaalt en het weer terug in de capsule doet.

Precies, Liever 10-15 capsuletjes innemen met glas water dan 2 flessen siroop.. :kots:

Oom Klaas

Badass junkie
Je zou er cranberry sap doorheen kunnen gooien :tearsofjoy:
Dat overheerst denk ik wel.
Wel puur cranberry sap zonder toevoeging van water ofzo, bij de drogist verkopen ze wel 't goeie spul.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
Je zou er cranberry sap doorheen kunnen gooien :tearsofjoy:
Dat overheerst denk ik wel.
Wel puur cranberry sap zonder toevoeging van water ofzo, bij de drogist verkopen ze wel 't goeie spul.

Nog meer dik siroop achtige vloeistof naar binnen werken..

Hou het wel bij capsule's :mrgreen:

LADd

Experimenterende gebruiker
misschien niet helemaal op z'n plaats hier, maar hoe is de trip op hoestdrank te beschrijven?

Bovenaan