DF & fentanyl bij Omroep Brabant

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

MacLeod

Admin
Forumleiding
Beheerder
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3154303/Fentanyl-is-dodelijk-maar-deze-mensen-zijn-er-dol-op-Wat-een-spul

Fentanyl is dodelijk, maar deze mensen zijn er dol op: 'Wat een spul!'
EINDHOVEN - In een schuurtje in Eindhoven dook vorige week een kilo fentanyl op. Dat is een in Nederland relatief onbekend opiaat, een afgeleide van morfine die voorgeschreven wordt als pijnstiller. En die ook veel gebruikt wordt voor de lol of uit verslaving, zo blijkt uit een rondgang online. En dat terwijl een kleine hoeveelheid dodelijk kan zijn. Deskundigen maken zich grote zorgen.

“Heeft iemand ervaringen met fentanyl pleisters? Ik wil morgenavond een paar jointjes roken met een maatje en dit proberen. We hadden gelezen dat je deze zou moeten knippen?” Het is zomaar een vraag op de site drugsforum.nl, waar drugsgebruikers samenkomen om ervaringen en tips te delen.

Lees hier het hele artikel...

Straks worden we nog Bekende Nederlanders... :fearscream:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik zag het artikel net voorbij komen op vleesboek, je bent me voor.
Het nieuws heeft België ook gehaald, hoorde het daarstraks op de radio.
Kiek es oan.

Twee jaar geleden ongeveer (als ik mij niet vergis) had iemand een topic op het forum aangemaakt waarin informatie rond fentanyl (gebruik) werd gevraagd.

Verontrustend nieuws natuurlijk, al lijkt er al enkele jaren illegale fentanyl rond te gaan in aanliggende regio. Maar ook leuk om te zien dat het forum zijn functie lijkt uit te oefenen. :grimacing:

Gerelateerde artikelen:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan