1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

DF Zomermeet verslag

Discussie in 'Trip reports' gestart door Fenrir, 9 aug 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

“Proost.” Ik leg de zegel onder mijn tong. Een blik op mijn telefoon leert me dat het kwart voor een is. Het aftellen is begonnen...

*​

Op donderdag logde ik toevallig voor het eerst in een paar weken weer in op DF. Het ging een poosje wat minder met me maar gelukkig is het aardig bij aan het draaien. Ik zag toevallig dat er over twee dagen een meeting gepland was, in het mij geliefde Nijmegen: daar moest ik bij zijn!
    Vrijdags was ik op visite bij @Spacey Ostrich, en toen het gesprek op de meeting kwam gaf hij aan daar ook wel interesse in te hebben. Helaas kon hij niet meetrippen vanwege verplichtingen later op de betreffende dag. Toch heeft hij zich denk ik prima vermaakt.

*​

Op zaterdagochtend word ik om half negen gewekt door een hongerige kat die aan mijn neus aan het likken is. Ik kom een paar uurtjes slaap tekort maar voel me verder prima. Ontbijt sla ik, bij gebrek aan eetlust, over. Wel geef ik de katten een schepje voer extra zodat ik me niet druk hoef te maken om verhongerde dieren indien ik laat thuiskom. Ik ruim de boel een beetje op, neem een snelle douche en kleed me aan, en dan vertrek ik.

Voor het station zie ik Spacey al zitten, en samen gaan we op zoek naar de rest van de groep. Heel grappig om nu gezichten bij de profielnamen te hebben. @Fenne is onverwachts ook aanwezig, supertof! Wanneer de groep zo'n beetje compleet is vertrekken we te voet naar het Waalstrandje. Ik wissel met verschillende mensen een woordje, en daarna raak ik in een serieus gesprek verwikkeld met @Psilocyloner.
    Eenmaal aangekomen op het Waalstrandje plof ik neer op een kleedje met de mensen met wie ik de komende uren het meest zal praten: Spacey, Fen en Psilo. Na anderhalf, twee uur geklets besluit ik de 1P-LSD in te nemen. Dit betekent dat ik voorlopig niet echt kan praten. Ik weet dat je LSD ook gewoon in kunt slikken, maar de zegel een uurtje onder je tong houden voelt toch authentieker.

*​

Op vrijdagavond heb ik getwijfeld hoeveel 1P-LSD ik zou nemen. 100ug is een dosering waarop ik normaal prima uit kan gaan, maar ik verwachtte dat er op deze meet niet raar opgekeken zou worden als ik besloot om flink te trippen op een hoge dosering. Omdat ik echter sinds kort een nieuw medicijn slik besloot ik verstandig te zijn en het gewoon bij honderd microgram te houden. Achteraf een goede beslissing, want het voelde (zeker in combinatie met slaapgebrek en veel te weinig eten) als anderhalf of twee keer zoveel.

*​

Na een poosje komt er een local langs die ons vraagt of wij weten waar de locatie is van een feestje dat ergens aan het Waalstrand gaande is. Niemand weet het, maar we nodigen hem wel uit om zich gezellig bij ons te voegen. Steve komt naast mij zitten en draait een jointje voor zichzelf. Aangeboden harddrugs slaat hij, niet onverstandig, af.
    We hebben het enorm getroffen met de local: hij is vriendelijk, openminded en geopinieerd. Al snel claim ik hem als mijn persoonlijke gesprekspartner. Na een paar uur verschijnt er een vriendin van hem, die hem komt begeleiden naar het feest. We wisselen Instagram-gegevens uit en nemen afscheid.

Rond deze tijd biedt @acht.zes me 25i-NBOME aan. Aangezien ik mijn trip hartstikke helder en goed te handlen vind neem ik het aanbod gretig aan. De eerste twee spraytjes hebben weinig effect, en dat vertel ik na een half uurtje ook. Op aanraden van @Jmths neem ik nog twee spraytjes. “Over twintig minuten zou je dit wel moeten merken...” Een kwartier later merk ik het inderdaad: mijn hele blikveld wordt gevuld met visuals. Als ik met iemand praat kruipen er allemaal patronen over hun gezicht, die nog het meest doen denken aan Keltisch knotwork in opzichtige felle kleuren; de wolken lijken van kristal; het hoge gras, met de paarse bloemen erin, lijkt wel geschilderd in een impressionistische stijl, en de bomen lijken geschilderd in fauvistische stijl. Het water lijkt een extra dimensie in te nemen, en voorbijvliegende hommels zijn zo groot als een vuist en zo harig als een hamster. Tegelijkertijd zie ik tussendoor nog de typische LSD-visuals (golvend beeld, tracers, sommige dingen dubbel of vertraagd zien, gelikte patronen in felle kleuren en hard wit).
    Nu snap ik waarom ze het “mooispray” noemen...

*​

Naarmate het later werd vertrokken er langzaam mensen. Sommige van degenen die vertrokken heb ik helaas niet of nauwelijks gesproken (@Mezelf, @Portobello, @AphexTwin en @NiandraLades). Ook @Eve's drop heb ik niet gesproken (die vertrok 's morgens na een kwartiertje alweer), en met @Wiz en @Rc-newbie heb ik wel wat woorden gewisseld maar geen goed gesprek gehad. Dat moeten we bij de volgende meet even rechtzetten!

*​
    Rond deze tijd probeer ik mijn eerste ballonnetje van de avond en boy oh boy, is me dat een goede combinatie met mooispray en acid. Om acht.zes te parafraseren: “WOOOOOEEEIIEEEEOOOEEEE!! Lachgas is het mooiste wat er is! Hihihihiiiiiiiieeeeee!” (Mensen die acht.zes nooit van een ballonnetje hebben zien genieten weten niet wat ze missen.) (Mensen die @verwondering nooit een heteluchballonnetje hebben zien oplaten weten ook niet wat ze missen, maar zijn wel een stuk veiliger!)

Op een gegeven moment neem ik een vijfde spraytje mooispray. Daar heb ik achteraf wel spijt van: ik heb namelijk op dit moment al bupropion, 1P-LSD en 25i-NBOME in mijn systeem (allemaal middelen die spierspanning veroorzaken) en dat vijfde spraytje was in dat opzicht net te veel. Mijn nek en schouders zitten helemaal vast, en ik heb een poosje kleine stuiptrekkinkjes in mijn nek en gezicht. Wanneer Fen me er dan op wijst dat ik een beetje rood zie maak ik me even zorgen, maar een mentale check van wat ik gebruikt heb stelt me gerust . Het zijn allemaal – in deze doseringen – onschuldige stoffen die bovendien goed samen kunnen spelen. Ook voel ik me prima: ok, ik heb nekpijn, maar verder voel ik me top; en geen rare uitschieters qua hartslag, ademhaling of temperatuur.

Het gevolg van die vervelende spierspanning is dat ik de hele tijd ga verzitten, en uiteindelijk heel veel op mijn handen leun. Dat deed ik 's middags al een beetje, maar na die vijfde spray wordt het exponentieel erger. Ik heb de dagen erna behoorlijk last gehad van mijn polsen, en natuurlijk ook van mijn nek en rug.
    Aan het einde van de avond heb ik echt fikse pijn, en dat drukt de pret wel een beetje. Jammer, want ik vermaak me verder prima met Jmths, @Albedo en natuurlijk onze Verwondering. Op dit punt van de avond raak ik voor het eerst aan de praat met Albedo, en ik kan er geen touw aan vastknopen. In nuchtere toestand zouden wij enorm goede gesprekken kunnen hebben... in het staarteinde van een trip, wanneer ik ultrawazig ben (en bovendien pijn heb en daar chagrijnig van word) loop ik toch een aantal stappen achter op je :wink:

*​

Na een laatste ballonnetje om het af te leren ruimden we de laatste zooi op (al het afval netjes weggegooid @De Dunne!) en liepen we gezamenlijk terug naar het station. Na een uitgebreid afscheid fietste ik – heel voorzichtig – naar mijn verblijf voor de nacht. Aldaar bereidde ik wat hamburgers die ik met smaak verschalkte en daarna vleide ik me op de bank neer om Top Gear te kijken. (Het blijft toch het beste TV-programma voor comedowns.) Al snel kwam de poes op mijn borst liggen, erg gezellig. Tegen zes uur 's morgens ging ik naar bed: moe, voldaan en dankbaar voor deze dag.

De Dunne, Natozlato, Wiz en 12 anderen vinden dit leuk.
  2. Rc-newbie

Rc-newbie Belezen gebruiker

Leuk verslag! We hebben idd niet heel veel gepraat maar was wel leuk om ff wat woorden met je uit te wisselen en het gezicht bij de naam hier te zien.
    Wel jammer van die pijn op het laatst, toen was ik al weg dus dat heb ik niet meer meegekregen. Maar verder klinkt het wel als een goede trip tot aan die vijfde spray.

En idd erg leuk om te zien wat die lachgas ballonnen deden. Zelf durfde ik het niet aan omdat ik voor het eerst tripte en niet wilde combineren. Maar een volgende keer wil ik het ook wel proberen.

Het was zeker een geslaagde dag!

Fenrir en acht.zes vinden dit leuk.
  3. Fenne

Fenne Belezen gebruiker

Super super leuk om te lezen hoe je het beleefd hebt! Ik kreeg natuurlijk een love-verslag, maar dit geeft nog wel even de details. Ik was het lachgas vergeten! Acht was hilarisch met zijn 'whoehieeeeeeeeeeprffffffheeeheeeheeeh' *Acht valt achterover om*

Je vergeet de omschrijving van je eigen ballonetjes. Dan begun je. Halverwege de ballon, hoofd een beetje naar beneden hangen. Het is zichtbaar dat je aan het genieten bent. En dan langzaam aan schokkende schouders die overgaan in de slappe lach. Je laat het restje lachgas die je ballon nog zit lopen, want je lacht je rot.

Ik vraag hoe het is. Je kon allee maar lachen en met je hoofd schudden. Je kan het niet omschrijven, zo gaaf is het

Albedo, Rc-newbie, Fenrir en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Fenrir

Die acht toch :tongueout:
    Geen idee eigenlijk hoe ik eruitzie tijdens een ballonnetje, leuk dat 'ns te horen! Moet nog steeds lachen als ik terugdenk aan het gesprek dat ik na een ballonnetje had met Jmths:
    Fenrir: *komt terug op aarde*
    Jmths: *zegt iets*
    F: hè?
    J: hè?
    F: huh?
    J: huh?
    F: hè?
    J: lachgasdingetjes.

Goed gesprek, J. Goed gesprek.

Albedo, Jmths en Rc-newbie vinden dit leuk.
  5. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Lache spul hé. :')
    Geeft wel indrukwekkende visuals waar intensifiering van kleuren een standaard dingetje lijkt. Op een of andere manier heel goed te onderscheiden van LSD/Tryptamines qua visuals. Vrijwel niet te beschrijven maar LSD/Tryptamines zijn (ime) iets meer organisch van aard en meer meeslepend waar ik met de 25i meer het gevoel heb dat ik naar een iets te vrolijk gekleurde tekenfilm/serie aan het kijken hebben a la Adventure Time oid, neonkleurtjes, glitters Aztec/Kletische/etc patroontjes. Ik beschrijf de visuals van aanleunende stofjes vaak ook wat richting pastel schilderij achtig. Combineert ook wel goed met LSD is mij wel verteld.

Ik begon destijds met het uitdelen van 25i neussprays in Antwerpen en die lui vonden het echt geweldig maar ze hadden altijd moeite met de naam en begonnen het maar 'mooispray' te noemen. Ik dacht ik voeg het toe aan het etiketje, kunnen ze ook eens lachen. :')

5e spray bovenop ook nog de LSD klinkt inderdaad als net iets teveel, gelukkig duurt het wat korter (alsnog niet meer dan 7 uur op die dosering gok ik). Was sowieso wel heftig chaotisch dagje, probeerde maandag nog weer mn standaard rondje te hardlopen en na 2klm kon ik opgeveegd worden, flink wat extra uurtjes geslapen ook deze week. Voelde mij vandaag net weer wat fitter. Konden afgelopen zondag wel een kreunkoortje beginnen.
    Wat je denk ik niet mee kreeg was dat ik enkele seconden voor je terug gezogen werd uit de matrix. Ik voelde mij flink melig en ik begon in staat van wausheid en verwarring allerlei random woorden er uit te flappen. Je kwam uit je ballonetje met een verwarring in je gezicht dat boekdelen sprak. Het lijkt er ook op dat enkel de laatste helft van het gesprek je nog bij staat. Het was inderdaad wel een van de betere gesprekken die dag ja, lekker koekwaus was je. :')

Fenne, verwondering, Fenrir en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Fenrir

Inderdaad leuk spul. Ik denk dat ik de komende tijd maar wat NBOMEs moet uitproberen, en combinaties testen. Alles voor de wetenschap.
    Ahhhh, dat verklaart wel wat lol.

7. Psilocyloner

Psilocyloner Belezen gebruiker

''Elk ballonnetje is uniek!'' - @acht.zes

Jmths, Rc-newbie, acht.zes en 4 anderen vinden dit leuk.
Laden...