Diazepam voor slaap en sociale angst

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Alex12

Newbie
Hallo, ik heb een vraag. Ik heb het proberen te googelen maar kreeg geen duidelijk antwoord op mijn vraag. Wellicht kunnen jullie mij helpen. Ik zit momenteel opgenomen in een kliniek en ben 6 maanden van de GHB en Amfetamine af.
Ik heb aan het begin van mijn opname (Tijdens en na mijn GHB afbouw) die ik heb gedaan door middel van medicinale GHB. 100 mg Lisdexamfetamine voor mijn ADHD (70mg in de ochtend en 30 mg om 15:00) , 125 mg oxazepam en 25 mg ciroquell om 22:00 als slaapmiddel gekregen. Voor mijn opname slikte ik 200 mg ciroquell. Nu ben ik overgestapt naar diazepam 6x 10mg per dag omdat dit mij helpt bij mijn paniek aanvallen. Ik mag ze zelf gedurende dag in innemen. Dit doe ik wanneer ik een paniekaanval heb / me heel erg gespannen voel. Dit heb ik meestal in drukke situaties denk aan supermarkten / treinreizen / omgevingen waar ik onbekenden tegenkom. Dit middel bevalt mij ontzettend goed. Mijn angst / spanning wordt er aanzienelijk minder door waardoor ik weer normaal kan functioneren. Alleen gaat het slapen nu een stuk minder goed. Ik slaap nu ongeveer 3 u per nacht. Nu is mijn vraag hoelang werkt diazepam als slaapmiddel. Als ik bijv. Om 23:00 naar bed wil maakt het dan uit of ik dan om 20:00 10/20mg neem of dat ik het om 22:00 pak. Omdat ik ze dus moet verdelen over de dag en ik aan het eind van de dag niet meer veel over heb.

Ik hoop dat mijn verhaal duidelijk is en iemand hier een antwoord op heeft.

Mocht iets niet duidelijk zijn meld het a.u.b dan zal ik het toelichten. Dit is namelijk het eerste bericht dat ik deel dus heb niet zo veel ervaring met topics beginnen. Alvast bedankt!

De Zandman

Badass junkie
Regelmaat is zeer belangrijk. Zo mogelijk zou ik de medicatie altijd op dezelfde tijd innemen.
Als slaapmiddel vind ik seroquel icm zolpidem supergoed werken.
Is dat iets voor jou?
Ik hoop voor je dat er geen tolerantie ontstaat voor diazepam. Want jouw dagelijkse hoeveelheid is niet gering zo gezegd.
Daarbij nog 125 mg seresta...hoe lang doe je dit al?
Je bent van de ghb af. Supergoed gedaan! Nooit meer aan beginnen...

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan