Dichtknijpende keel na coke

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Goedenavond allemaal,

Na een erg lange tijd weer eens ingelogd op dit leuke forum om meteen maar om advies/meer informatie te vragen. Ik gebruik nu zo'n jaartje af en toe coke, en ik merkte eigenlijk nooit echt rare negatieve bijeffecten na inname, maar sinds juni merk ik dat mijn keel na een paar minuten behoorlijk dicht begint te knijpen als ik wat genomen waardoor ik een stuk moeilijker kan slikken en ademhalen... Niet heel fijn dus. Gelukkig gaat het vanzelf weg na ~20 minuten. Meestal neem ik een schappelijke sleutelpunt direct door de neus of een grote punt waar ik dan 2 kleine lijnen van maak en neem ik maar een paar keer bij per sessie, lijken mij geen rare hoeveelheden. Ook gebruik ik het maar eens per paar weken, lijkt dus ook mee te vallen.

Heeft iemand hier toevallig eerder over gehoord? Enige wat ik kan bedenken is dat het dan sinds een paar maanden met iets anders versneden wordt waar ik dan allergisch voor ben.. Maar geen idee hoe ik dit in godsnaam zou moeten testen ergens. Het gebeurt bij zowel de normale als de "puurdere" coke van verschillende dealers.

Jooeeee! :):)

Laatst bewerkt:

LionX

Badass junkie
Ik zou je coke laten testen bij een testcentrum, en er mee stoppen voorlopig. Een allergische reactie kan in hevigheid toenemen en dat wil je niet.
Balen als je allergisch bent voor een van de versnijdingsmiddelen.
Ik heb het nooit eerder gehoord zelf maar het kan natuurlijk ik heb geen idee wat er normaliter voor gebruikt wordt, wellicht dat iemand anders dat wel weet.
Sterkte ermee!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb nog maar een paar keer coke gedaan vroeger. Ik had er altijd dat gevoel van in mijn keel, gevoel dat´ie dikker staat en moeilijker slik dan normaal.
Ik ben altijd van de veronderstelling geweest dat dit een normaal effect is dat bij de verdovende werking van coke hoort? De coke die langs je neus in je keel schiet en daar de hele boel verdooft...

Highonlife

Bewuste gebruiker
Ik heb dit zelf niet, maar krijg altijd enorme braakneigingen van coke. Dit begint al voordat ik de dealer gecontacteerd heb en voordat ik de coke überhaupt in bezit heb. Na de eerste en tweede punt is het al helemaal ellendig en zit het tegen het kotsen aan, soms komt het zelfs zo ver. Daarna trekt het weg en ga ik goed. In mijn omgeving hebben meer mensen dit, dit schijnt een Pavlov-reactie te zijn. Als ik dit zo lees bij jou, zou dit bij jou ook weleens het geval kunnen zijn. Ik weet het niet zeker, maar ik zie wel gelijkenissen in beide fenomenen.

Chazzo

Bewuste gebruiker
Het is natuurlijk niet te zeggen wat dat is. Testen dus. Heb die ervaring de afgelopen jaren ook wel meegemaakt met de kwaliteit.
En hoe het gewassen is e.d.

Weet niet of het toegestaan is, correct me in that case.

Dit is een kaartje met testlocaties, die je zelf ook had kunnen googlen:

https://www.drugs-test.nl/waar-drugs-testen/

LionX

Badass junkie
Ik heb nog maar een paar keer coke gedaan vroeger. Ik had er altijd dat gevoel van in mijn keel, gevoel dat´ie dikker staat en moeilijker slik dan normaal.
Ik ben altijd van de veronderstelling geweest dat dit een normaal effect is dat bij de verdovende werking van coke hoort? De coke die langs je neus in je keel schiet en daar de hele boel verdooft...
Het klopt dat coke verdoofd, ze gebruiken het bij de KNO operaties in de neus om lokaal te verdoven.
Maar het gevoel dat je keel dicht geknepen wordt klinkt anders in mijn oren.
Het zou kunnen dat dan denk ik dat TS aardig wat wegsnuift als je hele keel verdooft is.
Zeker ook een optie, goeie!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Het zou kunnen dat dan denk ik dat TS aardig wat wegsnuift als je hele keel verdooft is.
Ik had dat namelijk al gelijk bij het eerste lijntje..
Maar ´gevoel dat je keel dichtgeknepen word´ is nogal subjectief...
Voor mij voelt het vooral verdooft en wat dikker daardoor, waardoor ik slikken anders ervaar dan nuchter.
Misschien rijmt mijn gewaarwording niet met de gewaarwording van @Peppi en Coki en zijn het 2 totaal verschillende dingen

LionX

Badass junkie
Ik had dat namelijk al gelijk bij het eerste lijntje..
Maar ´gevoel dat je keel dichtgeknepen word´ is nogal subjectief...
Voor mij voelt het vooral verdooft en wat dikker daardoor, waardoor ik slikken anders ervaar dan nuchter.
Misschien rijmt mijn gewaarwording niet met de gewaarwording van @Peppi en Coki en zijn het 2 totaal verschillende dingen
De subjectiviteit van de beleving maakt het lastig om een eenduidig antwoord te geven inderdaad.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Is het je keel die opzet of is het slikken die bemoeilijk word? Ik heb al gehad dat de huig opzet of zwelt na een nachtje doorhalen. Dat bemoeilijkt ook het slikken en voelt alsof de keel wat toe zit. Dat is wel veel voorkomend.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Moeite met slikken heb ik ook wel eens last van gehad. Ik vermoed coke versneden met behoorlijk wat lidocaine. Maar moeite met ademen klinkt niet best.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Het klopt dat coke verdoofd, ze gebruiken het bij de KNO operaties in de neus om lokaal te verdoven.
Zeker ook een optie, goeie!
Zoals ik in de openingspost al zei, dat valt dus best wel mee. Met een envelop doe ik zeker 5 avonden, waarbij ik goed deel nog uitdeel ook (tenminste een derde). Afgelopen jaar heb ik zo'n 4 à 5 gram gehaald en daar zo'n 20 à 25 avonden mee gedaan.
Aah oké, goed om te weten! Dat het verdovend werkt heb ik wel een paar gemerkt inderdaad.

Tijd om het spul maar eens te laten testen

Bovenaan