diclazepam / bromazolam ervaring

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

6snot

Experimenterende gebruiker
vroeg me af als iemand ervaring had met diclazepam / bromazolam en of het euforisch is?

Dopemonster

Bewuste gebruiker
vroeg me af als iemand ervaring had met diclazepam / bromazolam en of het euforisch is?
Nee pammetjes zijn niet euforisch. Al ervaren sommige mensen het toch wel.
Een dikke haze samen met een diazepammetje kan voor mij wel heel euforisch zijn, het liefst nog met een oxycodon erbij maar de leukste euforie heb je met stimulanten of heroine.

cutepool

Belezen gebruiker
Nee pammetjes zijn niet euforisch. Al ervaren sommige mensen het toch wel.
Een dikke haze samen met een diazepammetje kan voor mij wel heel euforisch zijn, het liefst nog met een oxycodon erbij maar de leukste euforie heb je met stimulanten of heroine.
Nog nooit euforisch met opiaten of stims geweest. Dissos en psychedelics dan... ge-wel-dig.

CuriousExplorer

Badass junkie
Ik dacht meer aan speed, meth, alpha-XXX, mph. 4mmc/3mmc zijn wel euforisch, ja.
Enkel 4mmc.
Speed is mijn drug als ik saaie klusjes moet doen :tearsofjoy:
3mmc is leuk, maar mist de euforie.
Ja hè?
Recept voor een disso euforie: 30-40mg DMXE/HXE/MXiPr + DCK vaporized. Betere stimulatie dan meth, suuuuper euforisch. 🥳
Op dat gebied ben ik echt een leek.
Ik combineer uiterst zelden.

bromazolam lijkt in mijn mening veel op alprazolam, ook erg euforisch. maar ik merk wel dat bij bromazolam er ietsjes geheugenverlies optreed (niet heel veel meer dan alpra en ZEKER niet zo erg als bij flu-alpra.) Hoewel ik zelf meer van etizolam ben, is bromazolam echt een aanrader!

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik heb bromazolam lange tijd geleden afgeschreven, omdat ik hem te sederend vond. Maar ik heb er nog een hoop liggen, dus misschien maar weer eens een kans geven..

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan