Did you Know: War on Drugs Edition

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/91y9KqvVggY&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/91y9KqvVggY&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]

Ik wist niet of ik hem nu bij mediadump of hier bij drugs moest posten..
...Maar anyhow,een leuk kort filmpje met een hoop grafieken en cijfers dat de "War on Drugs" gewoon niet gewerkt heeft...

sjondebeuker

Experimenterende gebruiker
waarom reageert niemand hierop. terwijl alle poster hier met 5000+ berichten alleen maar poep zegt en mensen afkraakt!
dit filmpje laat zo hard zien dat al het beleid rondom drugs MAXIMAAL FAALT en dat het niet te controleren of te stoppen is.
als het zo doorgaat is het alleen nog maar meer ellende en worden we allemaal nog meer Slaaf!.
komop mensen WERKEN!!! maak minimaal 8uur per dag, ga vanaf je 3de na school en werk tot je 70ste!
wordt maximaal gecontroleerd en wees maximaal geconditioneerd.!

drugs is slecht het komt van kwade dealers en die willen je dood hebben!

Aalpoepert

Badass junkie
Doe eens niet zo boos. Dit filmpje is nooit onder mijn aandacht gebracht, dus kon ik er ook niet op reageren.

Daarbij is het iets wat de meesten van ons allang weten en al helemaal op dit forum. Wat moeten we zeggen? Amen? Het wordt eens tijd dat het verandert?
Prima, het wordt ook tijd dat het verandert. Hoe wil je dat aanpakken?

Intoxication

Bewuste gebruiker
sjondebeuker zei:
waarom reageert niemand hierop. terwijl alle poster hier met 5000+ berichten alleen maar poep zegt en mensen afkraakt!
dit filmpje laat zo hard zien dat al het beleid rondom drugs MAXIMAAL FAALT en dat het niet te controleren of te stoppen is.
als het zo doorgaat is het alleen nog maar meer ellende en worden we allemaal nog meer Slaaf!.
komop mensen WERKEN!!! maak minimaal 8uur per dag, ga vanaf je 3de na school en werk tot je 70ste!
wordt maximaal gecontroleerd en wees maximaal geconditioneerd.!

drugs is slecht het komt van kwade dealers en die willen je dood hebben!
Wat krijg jij opeens en die foto mag je ook weghalen kan die kk kerel niet uitstaan

Bovenaan