1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Die wijven eh ...

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door Evilcoffee69, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Evilcoffee69

Evilcoffee69 Experimenterende gebruiker

Er moet me even wat van het hart. Ik ben hetero, maar heb het vaak redelijk moeilijk met het gedrag van (vele? De meeste?) vrouwen.

Het schoolvoorbeeld bij uitstek daarvan: Enkele maanden geleden kwam ik regelmatig in een bepaald café, waarvan de uitbaatster een lesbische jonge vrouw is. (Nu gaan er waarschijnlijk zeggen: Ja mannen en lesbiennes … Weet je niet beter? Kijk de twee personen in mijn leven aan wie ik het meest gehecht ben en het beste mee overeen kom vormen een lesbisch koppel, dus volgens mij zegt dat op zich echt niks.)

Een tijd lang ging dat allemaal erg goed, en ik heb vele uren leuk doorgebracht met haar aan de toog. Op een gegeven dag echter, begon ze een liedje te zingen met mijn naam erin, bij wijze van begroeting, toen ze me zag arriveren. Zij noemt Stefanie, maar ik ken geen liedje over een Stefanie, dus zong ik maar: "Stefanieke -nieke -nieke …" op het ritme van "Dominique, nique, nique" van Soeur Sourire. (Een erg oud liedje van een bepaalde non indertijd.)

Opeens vloog ze uit: "Hoe!? Ben ik een lesbische non ofwa!?"

FUCK DOOS DA HEBBEK TOCH HELEMAAL NIE GEZEGD!?

Ja, en dat soort -voor mij compleet irrationele- uitlatingen daar krijg ik dus het vliegend schijt van. Ik heb al wel enkele relaties gehad in mijn leven, ondanks alles, alleen die duurden nooit lang. De laatste ging in het algemeen best lekker. Ik zei, zeker in het begin, nogal weinig tegen haar en gaf om eerlijk te zijn ook maar weinig om haar toen, ze is me zo'n beetje in de schoot gevallen. En dan zei ik soms toch wat, sloeg er soms echt zomaar wat uit, heel droogweg, bijvoorbeeld als ik me verveelde: "Ja … 't is hier wel van m'n voeten." En daar kon ze dan regelmatig zo hartelijk om lachen he … Ja, op die manier vond ik het wel … bwah … toch niet meteen dumpen me dunkt.

Uiteindelijk, toen ik na drie maanden toch wel redelijk wat gevoelens had voor haar, heeft ze me gedumpt omdat ik een keertje om acht uur 's avonds gaan slapen ben … (Ik heb een nogal onregelmatig slaappatroon.) Dat was volgens haar een teken dat ik zwak was, en hup, het was gedaan.

Deze reden staat voor mij op één van mijn top 3 van meest achterlijke redenen waarom ik ooit gedumpt ben. Nummer twee komt ook wel aardig in de buurt, dat was omdat ik mijn haar niet lang wilde laten worden ...

Meningen? Advies? Iets anders … ?

2. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Ik denk dat slechts weinig mensen de specifieke context van je relaties met andere mensen in de loop van je leven kennen dus er valt wat lastig veel inhoudelijks over te zeggen maar ik zal een paar willekeurige gedachten slingeren.

Het is natuurlijk een beetje te simpel om karakteristieken in te vullen op basis van banale dingen zoals iemand zijn specifieke seksuele geaardheid. Zelfs het identificeren met een specifieke seksuele geaardheid voelt voor mij al wat bekrompen.

Persoonlijk denk ik dat iemands levenservaringen in het verleden een rol kan spelen in het ontwikkelen van een seksuele geaardheid. Ik zal niet stellen dat dit altijd allesbepalend is maar ik denk dat het zeker een rol kan spelen. Ik heb meer dan genoeg dames voorbij zien komen die een aversie hebben voor mannen vanwege traumatische ervaring met en andersom idem. Op dat moment is het niet verbazingwekkend dat mensen vanuit eerdere associaties bepaald handelen en bepaalde keuzes kunnen maken. Als jij veel negatieve ervaringen hebt met de dames en oprecht geloofd dat dat komt door een andere biologische dispositie dan kan het logisch wezen dat je jezelf voortaan op de heren richt.

In algemene zin kunnen mensen soms ook simpelweg vanwege pijnlijke associaties een irrationele emotionele uitspatting hebben. Dat overkomt iedereen wel eens. Als de uitbaatster daadwerkelijk zonder aanleiding tegen je uitvliegt zou dat inderdaad nogal raar wezen.

Een vierde gedachte die bij mij op komt is dat je misschien wel eenzelfde reactie terug krijgt als dat je zelf uitdeelt. Je komt wat temperamentvol over. Je benoemt: "gaf om eerlijk te zijn ook maar weinig om haar toen, ze is me zo'n beetje in de schoot gevallen." Je noemt dat je je vriendin destijds uit verveling vertelde dat ze naar voeten ruikt.

En vervolgens vertel je: "Uiteindelijk, toen ik na drie maanden toch wel redelijk wat gevoelens had voor haar, heeft ze me gedumpt." Dat valt wellicht een beetje te verwachten afgaand op hetgeen dat je eerst vertelde. Volgens mij weet je zelf ook wel dat je onregelmatig slaapritme bijzaak is. De redenatie die je presenteert is wat lomp en lijkt wat te ontbreken aan nuance. Je eigen uitlatingen komen zogezegd ook niet geheel rationeel over en misschien ligt hier wel het verband.

Dat gezegd hebbende kom je wat geëmotioneerd over, doe vooral rustig aan zou ik zeggen. Het kan constructief wezen om emotioneel te ventileren zolang de ander in staat is dit te relativeren en hier geen oordeel aan koppelt. Je kunt niet van een overwegend instinctief wezen verwachten dat deze altijd perfect rationeel is.

Revolutionair, ketakoekjes en Paddo's vinden dit leuk.
  3. Sorpresa

Sorpresa Experimenterende gebruiker

Vrouwen... Je kan beter kippen houden!

4. Evilcoffee69

Dat ja … Maar vroeg of laat ben je toch wel weer eens geil zeker … En dan zijn die kippen niet zo … Euh … :grin:

5. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

Misschien Redlights? Heeft een chat. Beetje babbelen en wie weet klikt het. Zijn nog meer sites daarvoor.

Evilcoffee69 vindt dit leuk.
  6. Evilcoffee69

Bedankt voor de suggestie. In het algemeen heb ik het echter niet zo op online dating toestanden. Zo verschrikkelijk onpersoonlijk, en je bent altijd het tigste visje in de zee.

7. Rivalrie

Rivalrie Belezen gebruiker

Ze is lesbisch...... jij bent een man. Ze valt niet op je

8. Evilcoffee69

Ja fkn duh … Maar is dat dan een excuus om niet een klein beetje normaal te doen tegen mij?

9. Rupsen God ❤

Rupsen God ❤ Bewuste gebruiker Tripreporter Donateur

In plaats van je af te reageren op een specifiek geslacht, zou je er ook gewoon bij stil kunnen staan dat het misschien geen leuke personen waren waar je gewoon geen klik mee had? Vrouwen zijn gewoon mensen hoor, geen aliens. Je kunt nou eenmaal niet met iedereen door een deur, of het nou een man of een vrouw is.

Roze Olifant, Revolutionair, ZERO- en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Evilcoffee69

Ja … Misschien … Hmm … Je zegt daar wel zoiets zeker … Ik wou me vooral ff afreageren denk ik, al te serieus meen ik dat hier allemaal niet.

11. Bee

Bee Belezen gebruiker

I you smell shit everywhere you might want to check your shoes :)

שמש vindt dit leuk.
  12. Evilcoffee69

Wat is dat nu weer voor gratuit kutverwijt.

Bee vindt dit leuk.
  13. ketakoekjes

ketakoekjes Bewuste gebruiker

We kunnen jouw verhaal in een korte zin samen vatten: er bestaan heel vervelende mannen en heel vervelende vrouwen waarmee je niet goed op weg kan en anderen wel. Einde verhaal.

Roze Olifant en Neo-Shulginist vinden dit leuk.
  14. ketakoekjes

ketakoekjes Bewuste gebruiker

Er bestaat maar een geslacht en dat zijn mannen. Vrouwen zijn bezit.

Grapje, ik hou van vrouwen <3

15. Evilcoffee69

ja ja ja ...

16. Evilcoffee69

Beetje "anale" opmerking hoor, ketakoekjes ...

17. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Ik vind vrouwen de mooiste wezens van onze geslacht.
    Ik ben zo gek op vrouwen, hun uitelijk, hun lichaam, het verfijnde van het vrouwelijke lichaam.
    Daarnaast wil ik op feestjes en afterparty's altijd vrouwen om mij heen hebben.
    Vind het heerlijk om met vrouwen gedachtes uit te wisselen, vooral onder de drugs.
    En ook zonder seksuele bedoelingen wil de vrouwen om me heen hebben.
    Ik heb sinds een 8 jaar een hele boel vrouwelijke vrienden.
    Vroeger eindigde een vriendschap met een vrouw altijd op sex.
    En daarna ga je in een relatie of de vriendschap gaat snel voorbij.
    Nu ik ouder ben kan ik de keus maken om vrienden te blijven met vrouwen omdat ze liever langer in me leven heb dan een een paar keer sex.
    Ik heb ook een beste vriendin waar ik mee in bed slaap en soms weken samen leef.
    En de momenten waren er natuurlijk gekomen dat we bijna sex hadden (ze is super mooi) maar ik weet als we sex hebben dat een relatie niet gaat werken tussen ons en wil haar in mijn leven houden.
    Zij denkt er het zelfde over en ik heb sex een paar keer af gehouden toen zij wou en zij heeft het een paar keer afgehouden toen ik wou.
    Bij mij was het voornamelijk toen ik zwaar aan de g zat en ze haat het als ik g gebruik dus dat komt goed uit.

"Die wijfen" ??
    Een enorm gefrustreerd topic is dit!
    Je zou wel wat bad luck hebben gehad zo te lezen...
    Misschien moet je maar gay worden :openmouth::yum:

Ik voel me enorm aangetrokken tot vrouwen en dat is niet alleen sexueel.
    Als ik naar de klote ben vind ik het heerlijk om te knuffelen met vrouwen en lekker op bed en op de bank te liggen wat ik dus altijd doe op een after.
    En vaak is mijn lichaam zo onder invloed dat ik geen zin heb in sex maar gewoon knuffelen.

Ik ben geen homofoob maar knuffelen met mannen doe ik niet en voelt gewoon niet fijn.
    Met mijn goede vrienden als we elkaar zien even zo een korte hug met een schouderklopje voelt wel goed. Maar om op de bank verstrengeld met een man te liggen trekt mij echt niet en zou ik niet fijn vinden.

18. Evilcoffee69

Wat een belachelijk goedkoop gratuit gezeik.

19. Revolutionair

Keta koekjes maakt een grapje en ik ook tussendoor.
    Was het allemaal te veel voor je?
    Kijk naar al je laatste reacties, totaal geen inhoud alleen een beetje lopen zeiken..

Je ffrustraties spatten van het scherm af..

20. Evilcoffee69

Nou … Ik wou gewoon ff ventileren, heb ik ook gezegd intussen, en die laatste reacties van anderen waren allemaal dingen als "het ligt zeker aan jou" "wordt maar homo" "weet je niet wat lesbisch betekent" … Ja … stoch gewoon nie leuk, duh.

21. Revolutionair

Ja dit is een drugsforum en je komt hier je frustratie af reageren op vrouwen. De titel alleen al om vrouwen wijfen te noemen en dan de verdere reacties in dit verhaal.

Wat had je dan verwacht?

Dat we met ze alle samen met jou het vrouwelijk geslacht de grond in zouden trappen.
    De reacties komen voort uit de manier hoe jij praat.
    Ik gaf je een gedetailleerde verhaal wat ik zo mooi vind aan vrouwen.
    En dat over homo zijn was een grapje omdat zij dus ook nog lesbisch is..

22. Evilcoffee69

Er zijn best wel vrouwen waar ik ook gewoon van houd hoor. Maar een vagina bezitten maakt je nog geen heilige, dat terzijde.

Het is toch zeker niet zo verkeerd dat ik even wat frustraties van me afgeschreven heb? Misschien moet je dat ook eens proberen, kan deugd doen hoor. En dat van die grapjes … tja … Ik heb moeilijk om met dit specifiek grapje te lachen wegens meerdere ervaringen van de eerder traumatiserende kant met extreem agressieve botte en ongemanierde homos...

Albedo en acht.zes vinden dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.