diepe vermoeidheid door coke?

Pure1969

Newbie
Ff iets waar ik me zorgen over maak bij jullie experts erin gooien.

Sinds een jaar of 2 gebruik ik vrijwel wekelijks (alleen in de weekeinden) 0,5 tot 2 gram coke, drink daar 10-20 glazen bij en rook dagelijks een jointje (dit in plaats van sigaretten :wink: )

NOrmaal heb ik weinig last van dit gebruik, als ik maar voldoende herstel tijd neem. Afgelopen maandag werk ik gesloopt wakker, na redelijk maar niet extreem zwaar weekend. Deze hele week niet gewerkt en ik slaap 10-11 uur per dag. Mn hoofd voelt wattig en heb diepe wallen (anders nooit hoor). Mn lijf zelf voelt wel sterk, alleen mn kop is zo moe...

Moet ook niet denken aan drugs nu. Behalve af en toe jointje.

Komt iemand dit bekend voor? Heb ik een jasje teveel uitgedaan? Is dit gewoon oververmoeidheid van langdurig stevig weekendleven? KLein dipje?

Of word ik gewoon , met mn 36 jaar, te oud voor dit levensritme? Zou goed uitkomen, want zo leuk is t nou ook weer niet :sunglasses:

davie

Wijs gebruiker
Is 10 of 11 uur slaap niet erg veel? Ik word erg sloom en krijg koppijn als ik te lang slaap.

Ik kan niet zeggen of het de leeftijd is, maar 36 jr is nog niet te oud voor zo'n levensritme denk ik. Maar ja alles met mate.

Misschien is het gebruik afbouwen iets.

caatje

Badass junkie
lijkt me erg logies dat het een keer "mis" moet gaan. Je lichaam heeft rust nodig op zn tijd.

Mr 187

Bewuste gebruiker
Pure1969 zei:
Ff iets waar ik me zorgen over maak bij jullie experts erin gooien.

Sinds een jaar of 2 gebruik ik vrijwel wekelijks (alleen in de weekeinden) 0,5 tot 2 gram coke, drink daar 10-20 glazen bij en rook dagelijks een jointje (dit in plaats van sigaretten :wink: )

NOrmaal heb ik weinig last van dit gebruik, als ik maar voldoende herstel tijd neem. Afgelopen maandag werk ik gesloopt wakker, na redelijk maar niet extreem zwaar weekend. Deze hele week niet gewerkt en ik slaap 10-11 uur per dag. Mn hoofd voelt wattig en heb diepe wallen (anders nooit hoor). Mn lijf zelf voelt wel sterk, alleen mn kop is zo moe...

Moet ook niet denken aan drugs nu. Behalve af en toe jointje.

Komt iemand dit bekend voor? Heb ik een jasje teveel uitgedaan? Is dit gewoon oververmoeidheid van langdurig stevig weekendleven? KLein dipje?

Of word ik gewoon , met mn 36 jaar, te oud voor dit levensritme? Zou goed uitkomen, want zo leuk is t nou ook weer niet :sunglasses:

Als je ouder wordt heeft je lichaam sowieso steeds meer tijd nodig om te herstellen van aanslagen.Lang opblijven/sos/alchohol/de vele sigaretten of joints die je dan op zón avond rookt.

Ik zelf gebruik net zoals jij aangeeft,met vroeger nog welleens het de week is doormidden gebruik.

Vroeger had ik er weinig last van,nu merk ik ook sinds 2 jaar dat het allemaal minder wordt,dagen last van zo'n weekend,vermoeidheid etc.. en tegen de tijd dat je eigenlijk weer helemaal top bent...tja dan is het weer weekend he.....is eigenlijk dus gewoon de leeftijd en het cirkeltje waarin je hangt..

Maar als je echt te kampen hebt met extreme vermoeiheid zoals ik laatst had kan je best wel ff voor de zekerheid bloed laten prikken,voor bloedarmoede of Pfeiffer,dit laatste bleek ik dus 2 maanden terug te hebben.

Skippy

Wijs gebruiker
Dit heb ik nog niet gehad na wekelijks gebruik, ik slaap altijd 4 tot 6 uurtjes, misschien iets langer en dan voel ik me altijd prima..
Maar wanneer ik me nog een keertje omdraai voel ik me wel brak..

Mr 187

Bewuste gebruiker
Skippy zei:
Dit heb ik nog niet gehad na wekelijks gebruik, ik slaap altijd 4 tot 6 uurtjes, misschien iets langer en dan voel ik me altijd prima..

Maar jij bent ook de 30 nog niet gepasseerd natuurlijk.

Pure1969

Newbie
dank mensen. Ga idd toch maar even bloed laten prikken. Moeheid wordt niet minder en watten blijven in mn kop.

Ga maar es langere tijd alles afzweren, mooi moment. Gewoon weer een paar biertjes in de kroeg, is toch ook al leuk..?!

take care.

Pure1969

Newbie
oh ja Mr187, moet bekennen dat ik af en toe ook de week doormidden heb gesnoven enzo. Heb dat gelukkig snel weer weten terug te draaien.

Tis wat je zegt; hele week niet topfit, maar dan is t opeens weer vrijdag....een verstikkende spiraal naar beneden eigenlijk!

fc

Experimenterende gebruiker
Pure1969 zei:
oh ja Mr187, moet bekennen dat ik af en toe ook de week doormidden heb gesnoven enzo. Heb dat gelukkig snel weer weten terug te draaien.

Tis wat je zegt; hele week niet topfit, maar dan is t opeens weer vrijdag....een verstikkende spiraal naar beneden eigenlijk!
Ja soms ben ik ook uitgeput neem bijna dagelijks en soms ben ik heel erg uitgeput ook als ik dagen naeen neem vooral pijnaanneus en 2 voorste tanden na de afwerking .......

Psilo

Bewuste gebruiker
fc zei:
Ja soms ben ik ook uitgeput neem bijna dagelijks en soms ben ik heel erg uitgeput ook als ik dagen naeen neem vooral pijnaanneus en 2 voorste tanden na de afwerking .......

Tijd om maar eens te minderen/stoppen?

melissa

Wijs gebruiker
t kan wel degelijk aan de leeftijd liggen......
ik ben 33 en na nu bijna 7 jaar wekelijks gebruik merkte ik toch zeker wel dat t herstel me niet zo gemakkelijk meer afging......
standaard ging t bij mij zo....
vrijdag gebruiken...niet slapen...
zaterdagnacht in coma liggen met zware zweetaanvallen.....
zondag wakker worden en naar de klote zijn,brak gevoel en vermoeidheid waar ik niet aan toe kan geven omdat de kids er dan weer zijn.....
maandag opstaan nog steeds gammel moe en niet fit......
dinsdag chagarijnig,en opvliegend.....en nog steeds vermoeid......
gek genoeg moet ik rond deze tijd altijd extreem vaak plassen de hele godganse dag
woensdag voel ik me dan alweer een beetje de oude.....
donderdag ben ik weer toppie.......
en vrijdag lijk ik alle ellende alweer vergeten te zijn,en je kunt wel raden waar dat toe lijd :wave:
een paar jaartjes terug draaide ik er mijn hand niet voor om,en dronk ik er zeker nog een 3 kwart liter fles bacardie bij weg(stoer he :rolleyes: )whaha...
dan 1 nacht goed slapen en alle ellende was vergeten......
goh wat is t toch mooi om jong te zijn :wink:
hayyyyyyyyy guysssssss by the way :wave: :wave: :wave:

Psilo

Bewuste gebruiker
melissa zei:
t kan wel degelijk aan de leeftijd liggen......
ik ben 33 en na nu bijna 7 jaar wekelijks gebruik merkte ik toch zeker wel dat t herstel me niet zo gemakkelijk meer afging......
standaard ging t bij mij zo....
vrijdag gebruiken...niet slapen...
zaterdagnacht in coma liggen met zware zweetaanvallen.....
zondag wakker worden en naar de klote zijn,brak gevoel en vermoeidheid waar ik niet aan toe kan geven omdat de kids er dan weer zijn.....
maandag opstaan nog steeds gammel moe en niet fit......
dinsdag chagarijnig,en opvliegend.....en nog steeds vermoeid......
gek genoeg moet ik rond deze tijd altijd extreem vaak plassen de hele godganse dag
woensdag voel ik me dan alweer een beetje de oude.....
donderdag ben ik weer toppie.......
en vrijdag lijk ik alle ellende alweer vergeten te zijn,en je kunt wel raden waar dat toe lijd :wave:
een paar jaartjes terug draaide ik er mijn hand niet voor om,en dronk ik er zeker nog een 3 kwart liter fles bacardie bij weg(stoer he :rolleyes: )whaha...
dan 1 nacht goed slapen en alle ellende was vergeten......
goh wat is t toch mooi om jong te zijn :wink:
hayyyyyyyyy guysssssss by the way :wave: :wave: :wave:

Helemaal mee eens. Ik ben nog net geen 30 jaar maar als je er op let merk je dat je ouder wordt. Avonden worden korter of je betaalt de rekening.

melissa

Wijs gebruiker
helaas is dat o zo waar ja.......
ik ging laatst op stap en viel in slaap in een hoekje om een uurtje of 1 :flushed: .........
ik was zelfs nog onder invloed ook......
weet je........dat was voor mij toch echt een teken dat ik t maar beter in de kroeg kan zoeken tussen de andere bejaarden :wink:
of ik moet me psychisch en lichamelijk gaan voorbereiden door middel van een heel lang middagdutje voordat ik ga :mrgreen:

Ellesdee

Badass junkie
melissa zei:
ik ging laatst op stap en viel in slaap in een hoekje om een uurtje of 1 :flushed: .........
weet je........dat was voor mij toch echt een teken dat ik t maar beter in de kroeg kan zoeken tussen de andere bejaarden :wink:
of ik moet me psychisch en lichamelijk gaan voorbereiden door middel van een heel lang middagdutje voordat ik ga :mrgreen:

agh onder invloed slapen lukt mij ook... met oud en nieuw bijvoorbeeld...
lach toen om 4uur te slapen terwijl ik om 2uur mn pilletjes had ingenomen en ze dus al werkten...

Psilo

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
melissa zei:

lach toen om 4uur te slapen terwijl ik om 2uur mn pilletjes had ingenomen en ze dus al werkten...

Off topic: doet me denken aan een fantasie van me die nooit praktisch uitgevoerd zal kunnen worden....
MDMA innemen en gaan slapen....uit je dakkie wakker worden....of niet...
Dat zou ik wel eens willen testen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
melissa zei:
ben je nu nog altijd gestopt of niet eig ????

A

Anonymous

Gast
Psilo zei:
Ellesdee zei:
melissa zei:

Off topic: doet me denken aan een fantasie van me die nooit praktisch uitgevoerd zal kunnen worden....

Je kan de wekker zetten weet je vrijwel zeker dat je wakker wordt..

Psilo

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Psilo zei:
Ellesdee zei:
melissa zei:

Je kan de wekker zetten weet je vrijwel zeker dat je wakker wordt..

Ik zou van de spanning niet kunnen inslapen.....

Skippy

Wijs gebruiker
Mr 187 zei:
Skippy zei:

Maar jij bent ook de 30 nog niet gepasseerd natuurlijk.

hahaha... nee dat niet ben ook geen expert :P

Bovenaan