Difludiazepam

roesjunkie

Belezen gebruiker
Heeft er iemand ervaring met deze benzo of er enige informatie over die wat verder reikt dan wat nu bijvoorbeeld op TripSitter staat? Voornamelijk ben ik benieuwd naar halfwaardetijd, inwerktijd en dergelijke.

Twee nachten geleden heb ik ze zelf geprobeerd, maar ik kan er geen schatting over maken: mijn GABA receptoren zijn al gefrituurd, plus ik heb er andere benzo's bij gebruikt. In ieder geval weet ik dat het een hele sterke benzo is en ik heb me twee dagen achter elkaar moe gevoeld en kon, als ik in in bed ging liggen overdag, ook gewoon echt in slaap vallen. Wat voor mij een uitzonderlijkheid is.

Lang verhaal kort: iemand anders ervaring mee? Liefst iemand die enkel recreatief gebruikt?

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Ik zoek zo even de specifics op maar voor mij was dat een heel flauw middel. Niet zo hard spierontspannend maar wel een tikkeltje hypnotisch, hoewel je er niet van achterover zou vallen. Wel leuk om te ontspannen als je neerligt en effe weg wil dromen.

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Doet geen reet, zoals hierboven al wat subtieler benoemd. Kutbenzo. Is veel slapper dan diaze maar halve dosis... slechte deal gewoon.

Bovenaan