Dinsdagmiddag dip

clockcable

Bewuste gebruiker
Ik heb dat begrip nu een aantal keren gehoord, maar ik weet niet precies wat het inhoud.
Is de dinsdagmiddag dip nadat je vrijdag xtc hebt genomen (dus 2.5 dag later de dip) of neemt 'men' aan dat je zaterdag en of zondag ook nog slikt.

Immo

Badass junkie
Ik neem aan dat het dan gaat over in de nacht van zaterdag op zondag xtc gebruiken.

yxes

Bewuste gebruiker
Immo zei:
Ik neem aan dat het dan gaat over in de nacht van zaterdag op zondag xtc gebruiken.

Denk het ook, zelf nog nooit gehad en al redelijk aantal keer xtc op ~8-10x ofzo. Vriend van mij heeft dit weekend (zaterdag) bij emporium ook xtc gebruikt (3x 110mg) en had vandaag zij hij inderdaad echt last van een dip. Dus hoop niet dat ik hem de dinsdag na DefQon krijg. Maar het zal dus wel om zaterdag gaan.

langeman

Bewuste gebruiker
De dinsdag dip gaat uit van gebruik op zaterdag(avond). Vrijdag gebruiken vervroegd het met een dag. het is natuurlijk maar een richtlijn, maar hij bestaat zeker. Kijk maar goed in je omgeving bij mensen waarvan je weet ndat zij X gebruiken. Hij is te herkennen.

overalennergens

Experimenterende gebruiker
clockcable zei:
Ik heb dat begrip nu een aantal keren gehoord, maar ik weet niet precies wat het inhoud.
Is de dinsdagmiddag dip nadat je vrijdag xtc hebt genomen (dus 2.5 dag later de dip) of neemt 'men' aan dat je zaterdag en of zondag ook nog slikt.

Het houdt in dat je op dinsdag nergens zin in hebt, je wellicht in een hoekje wil gaan huilen, jezelf niet wilt bewegen en dat de dag niet snel genoeg om kan zijn zodat je kan gaan slapen en je daarna weer met (redelijk) frisse moed aan de woensdag kan gaan beginnen.

Nou moet ik wel zeggen dat bananen, aardbeien, sporten, en al het andere wat normaal gesproken ook al goed voor je is, de dip al aardig kan verminderen..

clockcable

Bewuste gebruiker
Dat begrijp ik, maar komt die dip 2 dagen (zaterdag/zondagnacht xtc nemen) of 3 dagen (vrijdag/zaterdag xtc nemen) op zetten.

langeman

Bewuste gebruiker
langeman zei:
De dinsdag dip gaat uit van gebruik op zaterdag(avond). Vrijdag gebruiken vervroegd het met een dag. het is natuurlijk maar een richtlijn, maar hij bestaat zeker. Kijk maar goed in je omgeving bij mensen waarvan je weet ndat zij X gebruiken. Hij is te herkennen.

Bovenaan