Dip na 2cb-fly

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Alo

Newbie
Hey, eergisteren heb ik sinds een lange tijd weer fly gebruikt 20mg wel te verstaan, ben de hele avond/nacht erg lekker gegaan.

Maar gisteren werd ik enorm kut wakker, nergens geen energy voor, depressief gewoon niet lekker vergeleken met de laatste keer dat ik fly genomen heb.

Nu weet ik dat 2cb een dip kan geven maar heb hier nooit wat van gehoord of gemerkt met Fly.
Nu vroeg ik mijn af of hier ook mensen zijn die dit ook ervaren hebben.

(Ik heb de pillen laten testen)

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Toen ik regelmatig 2cb nam heb ik door al de ervaringen ook 1x een dip gehad. Sochtends wakker komen lusteloos, hoofdpijn,... heel de dag op de bank hangen.

Ik nam in die periode ook wat meer verschillende middelen en serotonineslurpers door de 2cb avonden heen. Nam je nog andere middelen kort hiervoor?

Alo

Newbie
Nee helemaal niet dit was de eerste keer in 2 maanden tijd dat ik weer wat genomen had.
Ik heb een aardige voorraad dus ik zit nu te twijfelen of de pillen die ik heb laten testen mischien van een andere partij waren.

Dit lijkt mij vrij sterk aangezien ik de 2cb-fly in partij besteld heb.

Laatst bewerkt:

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Ik heb recent ontdekt - mits ik het goed heb geïnterpreteerd - dat 2C-B-FLY een lichte serotonine release veroorzaakt, overeenkomstig met middelen als MDMA. In dat licht bekeken zou een dip na 2C-B-FLY niet gek zijn.

Alo

Newbie
Dit heb ik ook wel eens gelezen, maar Zelfs met hogere doseringen heb ik er nooit last van gehad.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Tsja. Ik ben ooit eens in een enórme dip geschoten daags na een LSD-trip. Ik heb dat toen gewijd aan het gebruik van 6-APB twee weken daarvoor, maar echt zeker weten dat het daaraan lag doe ik niet.

Hoe gaat het nu met je?

Alo

Newbie
Ja goed heb er gelukkig niks geen last meer van.
Ik laat het voorlopig even liggen tot dat ik het nog eens heb kunnen laten testen😂

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Ja goed heb er gelukkig niks geen last meer van.
Ik laat het voorlopig even liggen tot dat ik het nog eens heb kunnen laten testen😂
Tsja, als je het niet vertrouwt, beter laten testen misschien ja. Dat 'tript lekkerder' denk ik dan ook, wanneer je gewoon verzekerd bent van wat je neemt.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan