1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dissociatieven // Psychedelica

Discussie in 'Drugs' gestart door Lytje pole, 5 dec 2018.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

Toevallig heb ik vandaag bedacht waarom ik dissociatieven gebruik en psychedelica laag doseer en sporadisch gebruik. (Na een week dagelijks 3-MeO-PCP gebruik)

Van nature ben ik een open en liefdevol persoon, empatisch en vaak (te) gevoelig voor invloeden van mensen. (Klinkt bijna narcistisch helaas). Voor mijn gevoel heb ik psychedelica dus niet nodig om meer gevoel los te weken bij mezelf. Wel kan psychedelica o.a. nieuwe inzichten bieden uiteraard

Ik ben geen misantroop maar vaak laat ik dingen (mensen) wel te dichtbij komen en dat pakt niet altijd positief uit omdat intenties van vreemden niet altijd goed zijn. Heb ik dus even afgeleerd.

Soms word ik gek van mensen en de wereld en wil ik in een abstracte, koude mathematische realiteit zijn. Waar alles als feiten wordt gepresenteerd. Ik hoef dan ook niet te graven of te gaan zoeken. Ik aanschouw en ik bepaal. Ik voel mij thuis in het donker. Ik leef als een dode op dat moment. (lekker duister). Wat mij betreft is de wereld op dat moment dood en ben ik de enige (dode) overlevende, lekker rustig.

Dat navelstaren met psychedelica is leuk, maar voor mij niet heel erg nodig omdat ik mezelf al te goed ken, zeg ik zelf. :grin: Heb ook bedacht dat ik zowiezo niks aan mezelf wil veranderen. Ik ben normaal, de wereld is gek. Betekent overigens niet dat psychedelica niet interessant zijn hoor. Vooral voor contemplatie bruikbaar.

Met dissociatieven heb ik gewoon ff rust en tijdens het gebruik van psychedelica wil ik nog wel eens gaan difficulteren wat voor mij als persoon niet altijd nodig is. Ik heb namelijk al het nodige meegemaakt in mijn leven en ik heb de strijd al gewonnen.

Psychedelica geef ik zeker nog een kans en ze zijn zeer waardevol maar dissociatieven werken voor mij persoonlijk beter, in ieder geval op het moment.

Gooi dit ff online mocht iemand geïnteresseerd zijn in de manier waarop ik dissociatieven behandel (Ketamine en 3-MeO-PCP) Het heeft voor mij geen meerwaarde om dit op te schrijven. Puur een persoonlijke, helaas nogal beknopte uiteenzetting.

Mocht je het tot hier overleefd hebben, cheers! :grin:

Dit luister ik zoal op dissociatieven.

Laatst bewerkt: 5 dec 2018
Laden...
Vergelijkbare Topics - Dissociatieven Psychedelica
  1. MrEko
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    1.006
  2. Kalebas
    Reacties: