1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tripreport v/d Maand DMT – “Ik was in een kamer met shit en die shit was belangrijk”

Discussie in 'Tripreport toppers' gestart door Psychedelibee, 3 jun 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Wie – @Eik @Roze olifant en ikzelf
    Wat – 60mg DMT
    Waar – Bij eik thuis
    Wanneer – 2-6-2018

Inleiding
    Ik heb al lang contact met zowel Eik als Roze Olifant buiten het forum en het klikt zo goed dat we al langer elkaar een keer in het echt wilde ontmoeten. Vandaar dat dan ook een tijd geleden het idee ontstond om een keer samen af te spreken en dan DMT te gaan roken. Gisteren was het eindelijk zover en zouden we bij eik afspreken om dit te gaan doen.

We zouden lekker op tijd afspreken zodat we alle tijd hadden om gezellig te kletsen en uiteraard uiteindelijk de DMT te gaan roken. Begin van de middag kwam ik eerst bij eik aan en niet veel later konden we olifantje van het station ophalen. We kletsen gezellig en lunchen samen, het voelt werkelijk of we elkaar al jaren kennen.

Het zou voor hun beiden de eerste keer DMT worden en om ze een beetje op een rustige manier te kunnen inleiden had ik naast DMT ook changa meegenomen. Uiteindelijk roken we in de middag 3 keer changa en in de avond nog 2 keer DMT, met als afsluiter nog een lekker jointje en wat lachgas. Hieronder zal ik mijn tweede DMT ervaring beschrijven, aangezien die veruit het meest bijzonder was.

De portal
    De eerste ronde DMT was bij iedereen bijzonder, maar niet zo verwonderend als de bedoeling is. Bij de tweede ronde besluit ik dat iedereen er 10mg bij krijgt en zullen we elkaar wat meer aanmoedigen om door te blijven roken bij de inslag.

Direct bij mijn eerste hit merk ik dat het een intense trip gaat worden, de wereld begint al enigszins te vervormen om mij heen. Bij hit 2 trip ik al flink, maar die gaat nog vrij makkelijk. Hit 3 is inmiddels al een stuk lastiger omdat ik al zwaar trip, maar ook die lukt nog aardig voor mijn gevoel. Ik denk eraan om te gaan liggen, maar zeg uiteindelijk tegen eik, die de aansteker vast heeft, dat ik er nog 1 doe. Ik heb echter geen idee of die hit een beetje goed gaat, want ik kan het begin en eind van de pijp niet meer uit elkaar halen. Ik kijk nog een keer naar eik en olifantje, maar herken ze amper op dit moment.

Ik ga liggen en BAM direct ben ik in een andere wereld. Normaal voel ik de DMT nog wel een beetje opkomen en mezelf richting die wereld geschoten worden, maar nu ben ik er gewoon direct zodra ik ga liggen. Dit voelt echter als de normaalste zaak van de wereld, sterker nog het voelt alsof ik thuis kom. Dat er ook een aarde is waar mensen wonen en dat ik daar een lichaam heb ben ik volledig vergeten.

Ik kom in een soort kamer uit die er op zichzelf niet eens heel bijzonder uitziet, hoe de kamer er precies uitzag kan ik me niet meer herinneren maar het was gewoon een normale kamer zonder al te veel detail. In de kamer voel ik wel heel duidelijk de aanwezigheid van een entiteit, een vrouwelijke entiteit wel te verstaan. Ik zie haar niet, maar ze is er wel en ik voel dat haar intenties goed zijn.

Het is meteen duidelijk dat het niet om de kamer of de entiteit gaat, ik ben hier om een voorwerp te aanschouwen. Ik kan helaas maar moeilijk beschrijven wat voor voorwerp het is, het is zo buitenaards dat al onze aardse woorden werkelijk tekort schieten. Terwijl ik met volle verwondering het voorwerp aanschouw verandert het continu van vorm en keert het de hele tijd in zichzelf. Het is een beetje als zo’n 4D kubus die in zichzelf keert afhankelijk van het perspectief, alleen is dit voorwerp veel complexer van vorm. Met het in zichzelf keren verandert het voorwerp de hele tijd van vorm en ik vraag me af of dit een 4D voorwerp is die ik vanuit verschillende perspectieven te zien krijg of dat het in werkelijkheid eigenlijk telkens in een ander voorwerp verandert? Zoveel vragen, waar kijk ik naar? Wat betekent het? Hoe leg ik dit uit? Na lang genoeg het voorwerp aanschouwen krijg ik enen het antwoord op al mijn vragen en dit levert een ontzettend belangrijk inzicht op! Ik ben echt perplex van het briljante inzicht wat ik van het voorwerp krijg.

En dan in enen ben ik weer weg uit die kamer en voel ik mijzelf weer in mijn lichaam. Ik heb mijn ogen dicht constateer ik en besluit dat zo te houden aangezien het wel lekker rustig is. Er ontstaat een lach op mijn gezicht van verwondering, dankbaarheid en nederigheid, wat was dit bijzonder zeg! Als ik probeer te bedenken wat ik dan precies gezien heb en wat het betekende realiseer ik me echter dat ik eigenlijk amper iets mee terug heb kunnen nemen. Mijn nietige apenbrein kan dit niet bevatten, maar het is goed zo.

Geconfronteerd met de nietigheid van mijn eigen brein begin ik harder en harder te lachen. Terwijl ik keihard aan het lachen ben hoor ik eik mee lachen en denk oja eik en olifantje zijn hier natuurlijk ook, langzaamaan doe ik mijn ogen open en zie ze allebei zitten. Ik probeer uit te leggen wat ik gezien heb en kraam iets uit in de trant van ik was in een kamer met shit en die shit was belangrijk. Ik heb echt geen idee hoe lang ik weg ben geweest, maar als je me zegt dat het uren, dagen of zelfs jaren waren geweest dan zou ik het geloven. Olifantje verteld me echter dat het slechts zo’n 6 minuten waren, WOW hoe kan dat!

Conclusie
    Wederom ben ik weer totaal verrast door de kracht van DMT, het middel weet me elke keer weer te verassen met haar complexiteit en echtheid. De ervaring is zo buitenaards en tegelijk voelt het aan als thuiskomen, het voelt zo echt dat het niet af te doen is als droom of hallucinatie. Ergens is het frustrerend dat ik na inmiddels 22 ervaringen met DMT in de vorm van pure DMT, changa en Ayahuasca nog steeds totaal niet kan bevatten wat het allemaal betekent en er zo weinig van mee terug kan nemen, maar dat ongrijpbare maakt het ook ontzettend mooi en zorgt voor een ongekende nederigheid.

Al met al was het een super relaxte en gezellige dag met eik en olifantje, beide ontzettend bedankt daarvoor! Het was super leuk jullie beiden eindelijk in het echt te ontmoeten en dan ook nog eens samen DMT roken maakt het helemaal bijzonder. Ik vond het toekijken op jullie trips en de reacties naderhand eigenlijk net zo leuk en bijzonder als zelf trippen. Ik was dit ook keer ook zenuwachtiger voor jullie trips dan mijn eigen, niet zozeer omdat ik dacht dat jullie het niet aan zouden kunnen maar meer omdat ik weet hoe bijzonder die eerste keer is.

Jmths, Sally Tessio, Fenrir en 15 anderen vinden dit leuk.
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Lol

Ik heb alleen de titel gelezen en wil nu al stemmen op tripreport van de maand. :tongueout:

GroteDoppe, Roze olifant en Psychedelibee vinden dit leuk.
  3. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Wauw!! Dat klinkt echt heel erg als hoe Terence McKenna van die 'onmogelijke' voorwerpen tijdens DMT trips omschrijft! Als je dat nog niet gehoord hebt, zou ik dat eens gaan opzoeken om te kijken hoeveel dat overeenkomt met jouw ervaring.

Psychedelibee vindt dit leuk.
  4. Psychedelibee

Ja klopt, heb dat wel eens gehoord van hem en daar kwam dit enorm mee overeen inderdaad.

5. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Tof report!

Grappig dat het soms even tijd of focus nodig lijkt te hebben om de ervaring te kunnen beschrijven (althans: het kleine deel dat is blijven hangen in je herinnering). Je beschrijft het nu al een stuk gedetailleerder namelijk dan je gisteren deed, de eerste tien minuten kwam je inderdaad niet veel verder dan de kamer met shit die belangrijk was en die je moest onthouden maar die je nu niet meer wist. :tearsofjoy:

Ik ben wel benieuwd of je (een deel van) het DMT-mysterie uiteindelijk ooit kunt ontrafelen voor jezelf, dus of je ooit ontdekt of er een echte rode draad door je trips heen loopt. Dat zijn toch al behoorlijk wat ervaringen, 22, maar misschien zijn er honderden nodig om dit enigszins te kunnen ‘samenvatten’?? Maar ja, ook goed mogelijk dat je uiteindelijk inderdaad moet concluderen dat de antwoorden nooit echt duidelijk worden...

Bedankt voor alles nogmaals! Super boeiend om dit met jou en Eik mee te maken en zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft!

Ik ga zometeen dat boek van Strassman eens bestellen, is wel een beetje verplichte literatuur nu vind ik. :wink:

SanneBanne, KropSla, Quinn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. TripEekhoorn

TripEekhoorn Experimenterende gebruiker

Klinkt gezellig! Kreeg zelf ook een smile op mn gezicht leuk reportje :relieved:

7. Psychedelibee

Thanks! Dat vind ik altijd wel fijn aan een tripreport schrijven, dan komt er toch altijd weer wat meer detail terug. Die eerste 10 minuten kon ik inderdaad niet veel terughalen haha.

Het DMT mysterie zou wel een mooie titel voor een boek zijn. Maar ben ook benieuwd of ik het ooit deels kan ontrafelen voor mezelf, vind het de zoektocht meer dan waard in ieder geval.

Dat boek van Strassman wil ik ook al heel lang bestellen, moet ik ook maar eens gaan doen.

Jij ook bedankt voor alles, super tof om dit samen te doen en zeker voor herhaling vatbaar.

Roze olifant vindt dit leuk.
  8. Mooi tripreport. Leuk ook om te zien dat mensen elkaar ontmoeten op dit forum.

Het lijkt me zo frustrerend om zoiets mee te maken, maar dat je het dan niet exact kan delen zoals het was. Het is duidelijk een intense ervaring geweest, en ook een bizarre ervaring.

Maar ik krijg er wel rillingen van. Alleen al van het idee dat je wordt afgeschoten in een kanon en niets of niemand je hierop kan voorbereiden, en je gewoon een soort alien wereld ingaat, waar natuurwetten niet eens meer bestaan... daar moet je best wel een beetje sterk voor zijn. En daar mag je ook wel trots op zijn, dat je dit soort ervaringen gewoon kan doorgaan.

Ik ben hier veel te mietig voor, NO WAY dat ik dit soort dingen zou durven.

Roze olifant en Psychedelibee vinden dit leuk.
  9. Psychedelibee

Thanks!

Ergens is het frustrerend inderdaad dat het zo lastig te delen is, maar dat is ook wel weer de charme ervan.

Met name dat afgeschoten worden is niet heel makkelijk inderdaad, maar bij mij wint de nieuwsgierigheid het sowieso als het om dit soort middelen gaat. En hoewel het super intens is duurt het uiteindelijk niet heel lang en je blijft behoorlijk helder, waardoor het best goed te verdragen is.

BasvanHoven vindt dit leuk.
  10. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Haha ja echt vooral na het lezen mooi geschreven weer kudo's! @Psychedelibee

11. Psychedelibee

Bedankt man!

12. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Ondanks dat het lastig te beschrijven is heb je goed je best gedaan! Erg mooi rapport. Leuk dat je met Eik en Roze Olifant hebt getript!
    DMT staat niet op mijn to do list. Geniet van de aftermath en verwerking!

13. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Nou, staat bij mij dus wel op de to do list, zeker na het lezen van dit rapport. :)

wani k hou wel van vage shit en zo :tongueout:

Fenrir, Roze olifant en Psychedelibee vinden dit leuk.
  14. Eik

Eik Bewuste gebruiker Tripreporter

Mooi geschreven Bee! Leuk om in nog meer detail jouw ervaring te horen. Leuk ook om te zien dat een doorgewinterde psychonaut zoals jij nog steeds zo onder de indruk kan zijn van iets! En jezus wat heb jij stalen ballen zeg. Waar haal je de moed vandaan om zo diep te gaan?!

Ik ben eigenlijk achteraf wel benieuwd of je jouw ervaring nu als complete "breakthrough" beschouwd... Of was dit toch anders dan jouw BT ervaring?

P.S. Ik heb het boek van Rick Strassman vorige zomer gelezen. Ik denk dat jij en Roze Olifant, stelletje wetenschappers dat jullie zijn, het wel kunnen waarderen...

15. Psychedelibee

Thanks man! Het was wel enigszins anders dan mijn eerdere BT ervaring, toen werd ik echt aan de hand genomen door die entiteit en vlogen we door visuele werelden waarbij de visuals een urgente boodschap in zich hadden.

Nu miste die interactie en enorme urgentie een beetje, alhoewel ik me bij het schrijven van dit report wel zat af te vragen of die entiteit via dat voorwerp met me aan het communiceren was. Of dit dus een BT was ben ik niet helemaal uit, maar zoniet dan zat het er dicht in de buurt.

16. Eik

Ja gek dat het toch uiteindelijk niet zo mega duidelijk is wat wel/niet doorbreken is. Zelfs niet als je er dus ervaring mee hebt... Ik heb het idee dat mijn ervaring er dicht tegenaan zat. Wel echt het gevoel in een andere dimensie te zijn met entiteiten maar dan wel maar van hele korte duur en eigenlijk geen interactie met die entiteiten. Ik zou echt graag nog eens terug willen...

17. Fool

Fool Badass junkie

Wat interessant! Denk je dat dit zou kunnen zijn omdat je een ayahuasca-ceremonie hebt gedraaid, en tijd gehad heb om aan de wereld van moeder aya te wennen/te leren kennen?

18. Psychedelibee

Zou kunnen, maar aan de andere kant ging aya zeker niet zo diep als dit. Met Aya blijf je nog enigszins op deze wereld. Ik heb natuurlijk ook al veel vaker pure DMT en changa gedaan, dus onbekend is het sowieso niet. Maar misschien heeft het ook wel met aya te maken, want daarvoor had ik nooit zo sterk dat gevoel van thuiskomen zoals nu.

Zoveel vragen, zo weinig antwoorden. Wat is het leven toch mooi en mysterieus!

Fool en Mindless vinden dit leuk.
  19. Fool

Fool Badass junkie

Only one way to find out. :cheerpompom::cheerpompom::cheerpompom:

Tijdloos en Psychedelibee vinden dit leuk.
  20. Roze olifant

Gewoon elke ochtend effe een paar goeie hijsen DMT net na het opstaan, en 's avonds weer effe voor het naar bed gaan. Yoga en mediteren zijn zo 2017. :tongueout:

21. Fool

Fool Badass junkie

Waaghals

22. Fenrir

Fenrir Bewuste gebruiker Tripreporter

En dat noemt zich "De Leukste Thuis!" :rolleyes:

Psychedelibee en Tijdloos vinden dit leuk.
  23. verwondering

verwondering Belezen gebruiker Tripreporter

Heel leuk geschreven, klinkt als een heel bijzondere ervaring. Mijn interesse voor DMT was allang gewekt, maar zo'n verhaal wakkert het nog eens aan. Staat hoog op de to do-lijst. Bedankt voor het delen. Blijft leuk om te lezen hoe iemand anders het ervaart.

24. Sally Tessio

Sally Tessio Bewuste gebruiker Tripreporter

Heb alle drie jullie trip reports gelezen. Zeer leuk geschreven alle drie en met name heel uitgebreid en gepassioneerd van Roze Olifant. Het maakt me wel nieuwsgierig naar DMT zeg, potvolkoffie. Je neemt het jezelf toch kwalijk als er zo'n oneindigheid aan andere dimensies voor je open ligt en je er niks mee doet. Wel jammer @Psychedelibee dat je aangeeft dat je er vaak geen touw aan vast kan knopen en niet hele duidelijke lessen uit trekt. Misschien heb je het karakter er niet voor, maar dat weet jij beter dan ik. Je komt erg analytisch en rationeel op me over en dan trek je misschien minder makkelijk conclusies dan andere mensen. Misschien ook maar beter. Dat is een beetje mijn angst met het goedje; dat het zo zwaar over je heen dendert en je belevingswereld zoals die nu is zo hard aanpakt dat je compleet verandert. Ik heb wel eens gesproken met iemand die vaak DMT of ayahuasca gebruikte en die leven dan echt in een hele andere wereld dan ik. Misschien is dat te benijden, maar uiteindelijk weten we zo weinig over de werking van psychedelica en de dingen die je te zien krijgt dat het toch gissen blijft.

25. Psychedelibee

Denk niet dat dit echt met mijn karakter te maken heeft hoor, want uit andere psychedelica kan ik altijd juist heel makkelijk lessen halen, bovendien is het een bekend begrip met DMT roken helaas. Mijn redenatie is dat je zo bizar veel informatie op je afgevuurd krijgt in korte tijd dat het lastig is voor ons simpele apenbreintje om het allemaal te herinneren en te bevatten, het is een beetje symstem overload zeg maar. Wel hoor je vaker dat wanneer mensen maar lang genoeg terug gaan richting de DMT dimensie dat ze dan langzaam meer mee terug kunnen nemen, vind ik uiteraard het onderzoeken zeker waard. Ik haal er ook wel iets uit hoor, maar dat zijn meer gevoelens van nederigheid, liefde, verwondering, etc. en die zijn net zo goed waardevol.

Je noemt trouwens ook Ayahuasca in je bericht en hoewel daar uiteraard DMT in zit en ik die er ook zeer sterk in terugherkende, is Ayahuasca nu juist bij uitstek een ervaring waar je lessen uit kunt trekken is mij opgevallen tijdens mijn 4 ceremonies recent. Dat komt echter omdat Ayahuasca een stuk aardser is dan wanneer je pure DMT rookt en je minder diep gaat, hierdoor kun je alles onthouden wat er gebeurt en zie je ook direct het verband met je leven hier op aarde. DMT roken is zo buitenaards dat het uberhaupt lastig is dit relateren aan je aardse bestaan. Inmiddels een maand na dato van mijn Aya ceremonies kan ik zelfs zeggen dat van alle psychedelica waar ik mee gewerkt heb het meest praktisch is en ook langer doorwerkt. Een maand na mijn Aya ceremonies heb ik nu in enen alle openstaande inzichten van de afgelopen 4 jaar trippen geintegreerd in mijn leven en is het cirkeltje in enen rond, terwijl ik voor die Aya ceremonies maar heel langzaam progressie maakte hiermee. Ik ben nu een maand na dato ook bijna meer mindblown door wat Aya in me los gemaakt heeft dan toen ik daar het retreat afkwam.

26. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Dat gevoel heb ik ook wel ervaren van psychedelica: 'EUREKA, IK SNAP ALLES', haha.

Voor mij kwam het in grote lijnen neer op dat alles voort komt vanuit hetzelfde punt, alles verbonden is, 0 = 1, dat alles relatief is, dat het leven een neutraal gegeven is, dat alles dat gebeurt gevolg is van een logische reactie, etc. Van hieruit heb ik ook sterk het gevoel overgehouden dat alles uiteindelijk wel goed komt, op wat voor manier dan ook. Ik vind het alleen een beetje jammer dat ik hier een tikkeltje nihilistisch van word.

Wellicht ben ik gewoon manisch of maak ik dezelfde cliché fout als de oude Grieken die ook van alles verzonnen om een logische verklaring voor het onverklaarbare te vinden, maar het werkt wel voor mij. Ik denk dat we Bee ondertussen ook een beetje kwijt zijn aan hogere sferen, vergeet niet ook weer te landen in onze saaie wereld. :')
    Leuk rapportje.

27. Psychedelibee

Dat gevoel herken ik, hier was het juist eerder het tegenovergestelde. De realisatie dat ik eigenlijk niks snap en daar ook te nietig voor ben. Vind ik uiteindelijk ook een mooiere, hoewel mijn ego en ratio het soms frustrerend vinden aangezien die alles willen begrijpen.

Haha, ik ben niet meer de Bee die ik was voordat ik aan psychedelica begon inderdaad. Die Bee hebben jullie hier op het forum nog deels gekend en is langzaamaan vervaagt. Toch heb ik, misschien illusionair hoor, nog wel het idee in contact te staan met de realiteit. Bovendien ben ik de wereld door psychedelica alleen maar mooier gaan vinden eigenlijk en ben ik er een fijner, vriendelijker en emotioneler mens van geworden, wat uiteindelijk alleen maar goed is denk ik.

Eik en Roze olifant vinden dit leuk.
  28. Roze olifant

Ik denk dat dit gewoon een beetje het algemene langere termijn effect van psychedelica is. Zoals mensen door frequent uppergebruik vaak wat narcistischer en asocialer worden, worden mensen door frequent psychedelicagebruik wat zweveriger, emotioneler. Wat minder ‘met beide benen op de grond’. Waarbij ik het idee heb dat het effect van psychedelica blijvender is, het doet echt iets met je persoonlijkheidsstructuur. Ik weet wel wat ik liever heb though.

Bij mezelf merk ik ook dat ik meer open minded voor ideeën/wereldbeelden anders dan de mijne ben geworden door psychedelica (voor zover ik überhaupt nog een overeind staand eigen wereldbeeld heb...) en dan heb ik eigenlijk nog helemaal niet zoveel ervaring. Ik zie dat als iets positiefs, ik was veel te rigide en té rationeel achteraf bekeken. Zelfs als wetenschapper denk ik dat iemand alleen maar gebaat kan zijn bij wat meer genuanceerde en ‘open’ denkbeelden. Moet natuurlijk dan ook weer niet doorslaan naar de andere kant.

Ik vind jou helemaal geen zweefkees die zich continu in hogere sferen bevindt eigenlijk, althans dat idee heb ik niet, ik denk dat je een goed midden gevonden hebt. :wink:

Fenrir en Psychedelibee vinden dit leuk.
  29. Eik

Leuke discussie hoor! Ik denk dat zowel @Psychedelibee als @Roze olifant van nature juist super rationeel en wetenschappelijk zijn. Voor hen is een beetje meer verschuiven naar het gevoelsmatige "zweverige" dat psychedelica teweeg brengt een verbetering van de balans. Als je toch al neigt naar het emotionele, minder stabiele, en minder rationele dan is het risico wellicht groter dat je daarin doorschiet.

Gemiddeld genomen vind ik mensen die ervaring hebben met psychedelica vaak wijs en interessant overkomen. Bovendien worden mensen meer "open" door psychedelicagebruik. Een eigenschap die me ook wel aanstaat!

Kortom: psychedelica zijn goed voor je! :sunglasses:

Fenrir, Psychedelibee en Roze olifant vinden dit leuk.
  30. Roze olifant

En mij noem je te dom om te pijpen? :disrelieved:

^ Edit: oh, 'gemiddeld genomen'...

*gaat snel meer ervaring opdoen om ook wijs en interessant te worden*

Fenrir en Psychedelibee vinden dit leuk.
  31. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Roze olifant

Nou, veel trippen de komende tijd, dan kan je weer fijn gaan pijpen lol.

Fenrir, Psychedelibee en Roze olifant vinden dit leuk.
  32. Roze olifant

Goed idee! :sunglasses:

33. Eik

@Roze olifant en wie moet dan gaan testen of je nieuwe skills een beetje op orde zijn?! :tonguewink:

34. Psychedelibee

Komt die oude viezerik weer hoor :tongueclosed:.

Fenrir en Roze olifant vinden dit leuk.
  35. Eik

Hahaha ik zeg gewoon wat alle mannen denken... verder ben ik heel lief en onschuldig :innocent:

36. Roze olifant

Eik, dit begint wel een beetje naar het overtreden van verscheidene forumregels te neigen!

Not sure if forumregel 2 ('Posts van zeer laag niveau'), 6 ('Ongepast pornografisch materiaal') of 8 ('Reclame voor eigen product'). :thinking:

Bij deze een officiële waarschuwing.

---

Grapje.
    Maar geen vieze praatjes meer. :tonguewink:

Fool, Fenrir, Eik en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  37. Fenrir

Fenrir Bewuste gebruiker Tripreporter

Oh, glorieus dit :tearsofjoy:

Roze olifant vindt dit leuk.
  38. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Goed verhaal heel herkenbaar en zo fijn om daar weer te belanden altijd. Wij gaan binnenkort ook weer.

39. Psychedelibee

Welkom terug Bob! Veel plezier alvast in DMT land.

40. Eik

@Bobsacamano dat is lang geleden. Ga je nog een trip reportje schrijven van jullie DMT ervaringen? Daarvan hebben we er nog niet zoveel op het forum...

Laden...