1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

DMT - De demonstratie van God.

Discussie in 'Trip reports' gestart door Tripper, 26 apr 2008.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Drugs: NN-DMT
    Dosis: 80mg
    Sitters: 0
    Tripgenoot: Freakje

Mijn maat en ik nemen altijd samen DMT, dus nu ook. Altijd nemen we samen dezelfde hoeveelheid.
    Ik lag op mijn vertrouwde plekje en had mijn twister pijp in mijn hand. Deze was gevuld met een laagje as, 80mg DMT en weer een laagje as. We keken elkaar aan.....en dat is dan ook meestal het startsein om te beginnen. Ik stak mijn twister aan en rookte de DMT. Ik wachtte tot mijn longen bijna gevuld waren, liet met mijn vinger het klapboem gat los en suckte hem leeg. Ik hield mijn adem in en voelde hem al flink opkomen. Ik blies uit en rookte nog een keer. Ik hield mijn adem weer in. Legde de twister op de tafel en ging achterover liggen op de bank. Ik blies het restant rook uit.....and then it hit me. Ik zag een tunnel met aan het einde een wit vierkant. Ik werd erin gezogen en kreeg een total breakthrough. Ik kwam in een grote oranje kamer waar ik al eerder in was geweest. Ik stond exact op dezelfde plaats met weer dezelfde houding als daarvoor. Ik zag alles vanuit een first person view en tegelijkertijd een overall perspective view. Ik keek naar mijn lijf en ik keek naar mijn handen en verbaasdde me net als de vorige keer hoe echt deze realiteit was. Het is net alsof je daar echt met je lichaam bent. Alleen stond ik daar met de wetenschap wat er zou gaan gebeuren en dat gebeurde ook net als in een trip eerder. Mijn handen vielen in platte stukjes uiteen. Dit waren platte rechthoekjes, ze zagen er digitaal-achtig uit en ze waren doorzichtig. Vanaf mijn vingertoppen naar de rest van mijn handen en zo weer door begonnen mijn armen uit elkaar te vallen. Ik zag de stukjes in de rondte door de oranje kamer vliegen. Mijn hele lichaam viel uit elkaar en ik zag niet langer meer een first person view. Ik had nu een overall perspective view en zag alle stukjes rond vliegen als een zwerm vliegen. Ik vloog naar een andere oranje kamer en weer door naar een andere oranje kamer. Daar vlogen alle stukjes rond en kwamen vervolgens terecht in een vierkante bak. Toen werd mij de vraag gesteld of ik door wilde of niet. Ik wilde door met gemengde gevoelens. De stem zei: “dus je wilt zien?”.

In eerdere ervaringen ben ik in de maling genomen door een mannelijke entiteit, met links van mij steeds een vrouwelijke gids die het voor me op nam en dingen zei zoals: "Ach, laat hem toch" en "Hij wil zo graag" Deze entiteit kreeg ik nu te zien.

Ineens was ik op een balkon in een andere realiteit. Ik zag een onaardse buitenlucht met de kleuren geel en weer het overheersende oranje. Ik stond daar gewoon ècht, net alsof ik op de aarde stond. Er stond een oudere man voor me met wit haar en een baard, een hogere levensvorm, een god. Deze god begon een voorstelling te geven. Hij maakte gebaren met zijn armen en ik zag verschillende lagen realiteit verschuiven, heen een weer. Alles zag ik met een overall perspective view. Ik zag een soort van blijdschap in de man, van wat hij allemaal kon. Het was alsof dit de control-room was van God. Een van de realiteiten schoof vlak langs me heen en ik voelde de materie, een soort plastic-achtige materie. Hij liet mij transporteren naar een andere dimensie en weer terug. Hij liet mij veranderen in een hoopje stof, en weer terug in normale vorm. Ik was vet onder de indruk van wat deze god allemaal met mij kon doen. Hij had er flink plezier in dat ik onder de indruk was. Ik was zo onder de indruk dat ik het bijna niet meer leuk vond. Hij had mij in zijn macht, hij kon alles met mij doen. Hij deed mij oplossen tot niets en weer terug. Toen vroeg hij mij wat ik wilde. Ik zei:”Ik wil terug naar huis”. ”Maar wat als er geen thuis meer is?”, zei hij op een laconieke manier. Hij liet alles verdwijnen, er was helemaal niets meer. Ik voelde me hopeloos.

Ineens zat ik weer terug in mijn lichaam. Ik was blij.. Ik keek naar mijn maat, die op de bank lag. Alles was nog flink aan het bewegen van de hallucinaties en deed mijn ogen weer dicht om te genieten van de after- effects van de DMT. Dit was echt bizar, ging er door me heen. Een mooi staaltje van dat realiteit maar relatief is. Echt bizar, echt bizar...

2. Dumpy

Dumpy Wijs gebruiker Tripreporter

Wow, erg mooi report man! Wat een zieke ervaring...

3. Shroomfan

Shroomfan Belezen gebruiker

Fantastische report en erg leuk om te lezen!

4. jcutter

jcutter Badass junkie

Een vet report zeg. Wat een heftige ervaring.

5. honingolie

honingolie Bewuste gebruiker

Bizar hoor! Wil ik zeker nog eens proberen.. :openmouth:

6. Midway

Midway Wijs gebruiker

Zeer vette ervaring!

7. Riel

Riel Bewuste gebruiker

geweldig report! echt bedankt voor het delen. sjonge jonge dat je zoiets hebt mogen mee maken. dat gaat zo ontzettend diep.

8. Drientje

Drientje DF-koning

You reject reality, and substitute your own!!! (Van die mafkees van mythbusters haha)

Vet report man! Kan niet wachten om je een keer met je te praten hierover... Tot gauw!!!

X

9. Hashja

Hashja Bewuste gebruiker

Fantastisch, geweldig verhaal! :hearteyes:

10. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Ik heb het gevoel klaar te zijn met DMT. Dit was voor mij gevoel een hele bijzondere ervaring. Wat wil ik nog meer.. ik zou het niet weten :confused: Ik heb het gevoel van de matrix ervaren. Dit was de bron.. Ik geloof dat ik niet dieper kan gaan.

Ik kreeg onder weg een gevoel van voorbij de wereld van de entiteiten te zijn gegaan. Er is nog veel meer gebeurd maar dat is nog black out.

11. Riel

Riel Bewuste gebruiker

ik denk dat een hogere dosis zal resulteren in een nog diepere trip? maar wow tegenover een God van allemaal verschillende realiteiten staan. wat voor gek gevoel moet dat zijn.

waarom vroeg je niet of je zijn krachten even mocht lenen toen hij vroeg wat je wilde? :P

12. eXeCuze

eXeCuze Bewuste gebruiker

lijkt me een zeer interessant middel om te doen maar van de andere kant ook weer een zeer beangstigend middel. Ik vraag me dan ook af hoe je je op dat moment voelt kun je niks anders als het over je heen laten gaan of kun je ook gek worden en je zoveel mogelijk ervanaf proberen te stoten en vervolgens fout te gaan ?

iig zeer interessant report

13. jcutter

jcutter Badass junkie

^Reken maar niet dat jij je nog kan bewegen en ja; je staat doodsangsten uit! Iig ikke..

14. Drientje

Drientje DF-koning

Is dat dan niet een hele wijze les voor je geweest Jcutter? Angst om de controle te verliezen? Angst voor de dood? Ik zou zeggen werk eraan! Elke trip heeft leermomenten...

15. psysurfer

psysurfer Belezen gebruiker

super verhaal, :hearteyes: wat heb jij geluk dat je zoiets moogt meemaken.
    Ik kijk al uit naar mijn dmt ervaring het staat al eventjes op mijn lijstje. ayuasca kan ik binnekort eens doen. ik ben benieuwt :P

16. jcutter

jcutter Badass junkie

Misschien als ik ernstig ziek ben jah.

17. Rammelslakje

Rammelslakje Belezen gebruiker

Wow DMT komt wel erg opzetten hierzo bij de trip reports... Dit lijkt mij ook echt iets waar je iets van leert en niet alleen een goed gevoel bij hebt.. Welke dosis raden jullie aan voor iemand van 17 of is het verstandiger om nog even te wachten? Ik sta open voor alle informatie van ervaren personen.

18. Drientje

Drientje DF-koning

@ rammelslakje, ik heb geen ervaring meet DMT maar heb al meer gelezen dat je eerst beter wat tripervaring opdoet en bekend raakt met het loskoppelen van je geest met je lichaam. Niets in de wereld maakt je klaar voor DMT.

Je schrijft dat je 17 bent...mijn advies is eerst nog een paar jaar te wachten met trippen totdat je volgroeid bent. Het kan heel positief uit pakken maar het kan ook je ontwikkeling in de weg staan. Jou is de keuze, ik weet dat je als 17 jarige erg ongedulding bent en zo snel mogelijk alles gedaan wil hebben, maar denk ook aan de toekomst. Zit je nog op school, staat het je loopbaan in de weg?

Allemaal dingen die je eerst verstandig af moet wegen voordat je ergens aan begint...

Veel succes!!!

X

19. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Het enigste waar ik aan dacht was, ik wil weer gewoon op aarde zijn. Ik wou het zien en hij liet het zien, maar wow, dat was heftig.

Je kan niks doen omdat je zoveel informatie naar je hoofd krijgt. En bang was ik, want ik was de speelbal van God.

Ik ben het met Drientje eens dat je ff moet wachten. DMT is natuurlijk niet op iedere hoek van de straat te krijgen, dus snel zal je het niet krijgen. Maar als het je vind dan is het verstandig te beginnen met 35mg. Het mooie is van DMT dat het je chakra's opend. Dat is het probleem bij Jcutter. Bouw rustig op tot je chakra's lekker open zijn geworden, dan ben je klaar voor grotere hoeveelheden. Je merkt vanzelf wanneer je er klaar voor bent. Angstig blijf je altijd voor je een hit DMT neemt. ALs je merkt dat je tijdens de trips minder angstig wordt, dan zijn je chakra's al lekker open.

20. phy

phy Bewuste gebruiker

Mooi verhaal!
    Ik hoop dat je nog meer uit de 'blackout' weet te vissen.

21. Paikea

Paikea Belezen gebruiker

geweldig reportje man :mrgreen:

22. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Daarvoor moet ik DMT nemen om dat te kunnen zien. Maar komt wel, ik heb geen haast.

23. jcutter

jcutter Badass junkie

Vertel..

24. Adrenochroom

Adrenochroom Wijs gebruiker

Eindelijk weer eens een geweldig reportje! Heel erg tof zeg! Krijg zelf meteen weer zin om verder te gaan... :wave:

25. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Jij hebt 1 keer DMT gedaan en de angst weerhoudt je ervan om het nog een keer te doen, terwijl het alleen maar beter kan worden. Op een gegeven moment gaat de angst minder worden. Zo erg is het toch niet, het is zo voorbij.

26. henkie84

henkie84 Bewuste gebruiker

Is het een feit dat het je chakra's opent? Ik ben nog niet erg bekend met chakra's, ben me - echt sinds net - aan 't inlezen. Heb net een test gemaakt die deze uitslag geeft:

Wortel: onderactief (-25%)
    Sacraal: open (13%)
    Navel: onderactief (-6%)
    Hart: open (13%)
    Keel: open (31%)
    Derde Oog: open (44%)
    Kruin: onderactief (0%)

http://www.eclecticenergies.com/nederla ... dotest.php

Als ik de aspecten van de test lees die ervoor zorgen dat bepaalde chakra's onderactief zijn, houdt dat dan in dat een aantal DMT trips deze aspecten verhelpt of aanpast?

27. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Ja, allereerst doet DMT je serotonine spiegel op pijl maken waardoor je al stukker minder stress hebt en dat zijn al zoveel zorgen minder...

28. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Wortel: open (50%)
    Sacraal: open (50%)
    Navel: open (56%)
    Hart: overactief (88%)
    Keel: open (56%)
    Derde Oog: overactief (75%)
    Kruin: open (63%)

Ik ben lekker open, soms wat overactief..

29. jcutter

jcutter Badass junkie

Doodsangsten is iets wat ik met moeite kan relativeren.
    Maar, ik zou een dmt trip nog weleens aandurfen hoor..
    Ik vind dmt gewoon veelste onnatuurlijk en te echt. Daarnaast wat ik toen in die 3 min. zag...WoW! :hearteyes:
    Ik denk er elke dag nog wel aan om eerlijk te zijn..

30. jcutter

jcutter Badass junkie

Ik zou al enorm blij zijn met een uitgebreid verhaal van een neuroloog. Ik moet gewoon een verklaring hebben. Dat jij god hebt ontmoet is niet NORMAAL!

31. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Wat is normaal?? Ik zeg niet dat ik de god van de bijbel ben tegen gekomen, maar voor mij was hij iemand die onderhand net zoveel macht had als dat je een god zou omschrijven. Ik ben niet een gelovig iemand in de zin van bijbels..

Doe deze test is.. :

http://www.eclecticenergies.com/nederla ... dotest.php

32. jcutter

jcutter Badass junkie

Wortel: onderactief (-50%)
    Sacraal: open (25%)
    Navel: onderactief (6%)
    Hart: open (19%)
    Keel: open (31%)
    Derde Oog: overactief (75%)
    Kruin: open (44%)

Vandaar die hoofdpijn en geen zin meer in zware trips verlopig..

33. Als ik dit zo lees begint het weer te kriebelen, ik denk dat ik volgende week dat pad weer bewandel.
    Mooie omschrijving van het zicht, ik had dat net zo, is dat altijd? Kon jij je het leven op deze planeet nog herinneren? Wist je dat alles wat je zag een andere werkelijkheid is dan deze, of dacht je dat het zo hoorde? Wist je dat je weer terug kon naar dit leven? (lastige vragen, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)

34. jcutter

jcutter Badass junkie

De Derde oog-chakra heeft te maken met inzicht en visualisatie. Wanneer deze open is, heb je een goede intuïtie. Je kunt geneigd zijn om te fantaseren.

Als deze onderactief is, ben je niet goed in het voor jezelf denken, en zou je geneigd kunnen zijn om veel op autoriteiten te vertrouwen. Je kunt rigide zijn in je denken, en teveel op geloof vertrouwen. Je zou zelfs gemakkelijk in de war kunnen raken.

Als deze chakra overactief is, zou je wel eens teveel in een fantasiewereld kunnen leven. In buitensporige gevallen zijn hallucinaties mogelijk.

En reken maar dat ik de laatste tijd hier last van heb..vreemd..[/quote]

35. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Met een total breakthrough wel. Als je een gewone breakthrough krijgt ben je wel door de poort, maar ben je nog wel bewust van je lichaam.

Er waren voor de rest geen entiteiten dan deze god. In het begin toen ik daar net stond had ik even de tijd om naar links te kijken en toen zag ik een soort onaardse buitenlucht van geel en overheersend oranje.

Je bewustzijn redeneert vanuit het perspectief van de aarde, dus zie je het als iets onaards, maar ik zag het wel als een bestaande realiteit.

Ik weet dat ik terug kan, maar ik moet toe geven aan Jcutter dat ik bang ben om daar weer te komen.

36. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Ik kan me moeilijk voorstellen dat het iets te maken heeft met fantasie. Je bent net zo bij bewustzijn als zonder DMT. Je neemt DMT, maar als je daar komt ben je 100% nuchter als je begrijpt wat ik bedoel... Je staat daar gewoon nuchter net als in het dagelijks leven.

37. Hm, oke.. ik kan er nog moeilijk over oordelen na 1 keer, zeker omdat het zo snel weer voorbij was. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet maken, ik had in ieder geval het gevoel dat ik daar voor altijd zou blijven, ik kon me niet herinneren wat ik gedaan had om daar te komen. Resulteerde eventjes in paniek, maar ik had er al snel vrede mee gesloten dat het voor altijd zo zou zijn.. en toen kwam ik weer bij..

38. falinter

falinter Experimenterende gebruiker

Wortel: onderactief (-6%)
    Sacraal: open (25%)
    Navel: onderactief (-13%)
    Hart: open (13%)
    Keel: overactief (69%)
    Derde Oog: overactief (69%)
    Kruin: open (13%)

ik heb gekeken naar wat elk punt betekend, en dit is dan ook echt de eerste uitslag in mijn hele leven, waarin ik mezelf helemaal zie !

aan dmt ben ik zozeer nog niet echt toe denk ik. :wink:

39. Lucy In The Sky

Lucy In The Sky Bewuste gebruiker

Wortel: onderactief (-25%)
    Sacraal: onderactief (-31%)
    Navel: onderactief (-25%)
    Hart: onderactief (-31%)
    Keel: onderactief (-50%)
    Derde Oog: open (0%)
    Kruin: onderactief (-25%)

:(

40. Pikachu

Pikachu Wijs gebruiker

Je bent niet de enige :tongueout: Onze scores lijken trouwens enorm veel op elkaar zie ik zojuist :openmouth:

Wortel: onderactief (-31%)
    Sacraal: onderactief (-31%)
    Navel: onderactief (-25%)
    Hart: onderactief (-31%)
    Keel: open (6%)
    Derde Oog: open (13%)
    Kruin: onderactief (-25%)

Laden...