Daar is ook helemaal niets mis mee, ik ben ook de enige van alle vrienden die ik heb die echt graag tript maar iedereen heeft zijn voorkeur. Het enige nadeel bij opiaten is dat dit echt niet recreatief gebruikt kan worden zonder een verslavingsprobleem te creëren, ik heb zelf 9 keer een bad trip gehad maar uit deze bad trips heb ik enorm veel geleerd. het is raar om uit te leggen maar dit was gewoon iets dat ik moest doormaken en nu heb ik nooit nog een bad trip gehad buiten 1 keer op DMT maar dat was mijn eigen fout aangezien ik een enorm slecht moment had gekozen om dit te doen. Ik ben ook langzaam begonnen want ik merkte dat veel mensen een te hoge dosis nemen of met een te zwaar middel beginnen en dan krijg je natuurlijk de schrik te pakken, heb ook gemerkt dat veel mensen die ik heb gekend die niet konden trippen slecht gingen omdat ze hun ego (je normale denkwijze oftewel het Ik genaamd) niet kunnen/willen loslaten en dan vechten ze er tegen en dan gaat het natuurlijk ook fout. Uiteindelijk is dit ook helemaal niet voor iedereen bestemd net zoals je met alle drugs hebt. De juiste setting en mensen rondom je zijn enorm belangrijk in het begin, ik heb geen sitter meer nodig behalve bij DMT aangezien je zo hard kan gaan en je er dan best over kan praten met een open persoon.
Ieder mens moet voor zichzelf uit maken waar ze zich comfortabel en goed bij voelen, laat je alstjeblieft ook niet beïnvloeden of pushen door andere personen om meer of iets ander te nemen of te combineren terwijl je het nooit gedaan hebt want ik heb het zo al vaak fout af zien lopen, ik wil de mensen echt op het hart drukken dat ze zelf kritisch moeten nadenken of een middel wel geschikt is voor hen en eerst de effecten en nadelen op te zoeken voor je begint te experimenteren. Elk persoon kent zijn/haar lichaam/geest immers het beste