• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT, een ervaring om stil van te worden

Drugslover43

Belezen gebruiker
Mooi om te lezen dat mensen zo kunnen genieten van bepaalde tripmiddelen. Ik ben wel nieuwsgierig maar houd t bij amfetamines en opiaten want ik weet zeker dat ik helemaal paranoia word van een zwaar tripmiddel. Heb ooit een bepaalde dosis paddo's gebruikt en dat vond ik meer dan genoeg!

Acidfreakx

Belezen gebruiker
Daar is ook helemaal niets mis mee, ik ben ook de enige van alle vrienden die ik heb die echt graag tript maar iedereen heeft zijn voorkeur. Het enige nadeel bij opiaten is dat dit echt niet recreatief gebruikt kan worden zonder een verslavingsprobleem te creëren, ik heb zelf 9 keer een bad trip gehad maar uit deze bad trips heb ik enorm veel geleerd. het is raar om uit te leggen maar dit was gewoon iets dat ik moest doormaken en nu heb ik nooit nog een bad trip gehad buiten 1 keer op DMT maar dat was mijn eigen fout aangezien ik een enorm slecht moment had gekozen om dit te doen. Ik ben ook langzaam begonnen want ik merkte dat veel mensen een te hoge dosis nemen of met een te zwaar middel beginnen en dan krijg je natuurlijk de schrik te pakken, heb ook gemerkt dat veel mensen die ik heb gekend die niet konden trippen slecht gingen omdat ze hun ego (je normale denkwijze oftewel het Ik genaamd) niet kunnen/willen loslaten en dan vechten ze er tegen en dan gaat het natuurlijk ook fout. Uiteindelijk is dit ook helemaal niet voor iedereen bestemd net zoals je met alle drugs hebt. De juiste setting en mensen rondom je zijn enorm belangrijk in het begin, ik heb geen sitter meer nodig behalve bij DMT aangezien je zo hard kan gaan en je er dan best over kan praten met een open persoon.

Ieder mens moet voor zichzelf uit maken waar ze zich comfortabel en goed bij voelen, laat je alstjeblieft ook niet beïnvloeden of pushen door andere personen om meer of iets ander te nemen of te combineren terwijl je het nooit gedaan hebt want ik heb het zo al vaak fout af zien lopen, ik wil de mensen echt op het hart drukken dat ze zelf kritisch moeten nadenken of een middel wel geschikt is voor hen en eerst de effecten en nadelen op te zoeken voor je begint te experimenteren. Elk persoon kent zijn/haar lichaam/geest immers het beste :wink:

Laatst bewerkt:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Wow Bee, wat een prachtig en helder geschreven report jongen! Ik had al interesse om DMT te doen en die is alleen maar toegenomen nu. Ik ben net terug van een vakantie in Frankrijk waar ik fijn in het zonnetje "Spirit Molecule" (het boek van Rick Strassman over DMT) heb gelezen. Ken je dat boek?!

Zelf heb ik het idee dat ik eerst nog wat meer ervaring op moet doen met psilo en LSD voordat ik "klaar" ben voor DMT. Denk jij dat andere psychedelica ervaringen je een beetje helpen om om te kunnen gaan met de heftigheid van een DMT ervaring?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ben net terug van een vakantie in Frankrijk waar ik fijn in het zonnetje "Spirit Molecule" (het boek van Rick Strassman over DMT) heb gelezen. Ken je dat boek?!
Ja ken het boek, wil ik nog wel een keer lezen. Ik heb wel de documentaire gezien, maar die zal vast minder zijn dan het boek.

Zelf heb ik het idee dat ik eerst nog wat meer ervaring op moet doen met psilo en LSD voordat ik "klaar" ben voor DMT. Denk jij dat andere psychedelica ervaringen je een beetje helpen om om te kunnen gaan met de heftigheid van een DMT ervaring?
Ja ervaring met andere psychedelica zal je zeker helpen bij DMT, maar is niet perse een vereiste.

DMT is op een bepaalde manier veel heftiger dan bijvoorbeeld psilocybin of LSD, maar tegelijk is het ook wel makkelijker. Het aparte aan DMT is dat je zo goed als helder blijft tijdens de ervaring, je gedachten patroon word niet echt aangepast. Tegelijkertijd haal je veel meer uit de DMT ervaring als je alles goed kunt los laten, iets wat je met andere psychedelica natuurlijk wel leert

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Damn Bee, ik krijg nu toch wel echt veel zin om het een keer mee te gaan maken! Maar goed rustig aan... eerst nog wat meer experimenteren met mijn ALD-52 en/of psilo en komend weekend een keertje lekker aan de MDMA :hearteyes::hearteyes::hearteyes:
Daarna ga ik wel weer verder fantaseren over DMT:blush:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Je moet het pas doen als je je er zelf klaar voor voelt. Maar een beetje dromen kan geen kwaad natuurlijk.

Veel plezier alvast komend weekend!

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Dat gaat helemaal goedkomen. Ga met een groepje vrienden naar Loveland voor 1 van mijn "twee-keer-per-jaar" MDMA momentjes. Heb er superveel zin in! Ga je mee?! :sunglasses:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat gaat helemaal goedkomen. Ga met een groepje vrienden naar Loveland voor 1 van mijn "twee-keer-per-jaar" MDMA momentjes. Heb er superveel zin in! Ga je mee?! :sunglasses:
Ik ben door anderen ook al meegevraagd naar Loveland, maar heb besloten dat ik voorlopig wel weer even genoeg feestjes heb gehad.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Haha... tsja helaas moeten we soms ook aan onze gezondheid denken... Ander keertje dan!

Bovenaan