DMT en Lachgas

Angramar Temenos

Badass junkie
Misschien beetje domme vraag, maar ik kan hier geen report over vinden.. Nou weet ik dat lachgas fantastisch combineert met andere tryptamines en LSD, maar heeft iemand het geprobeerd i.c.m DMT, en hoe was dat? Ik heb op erowid en bluelight gekeken maar kon er niets over vinden.

jcutter

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Misschien beetje domme vraag, maar ik kan hier geen report over vinden.. Nou weet ik dat lachgas fantastisch combineert met andere tryptamines en LSD, maar heeft iemand het geprobeerd i.c.m DMT, en hoe was dat? Ik heb op erowid en bluelight gekeken maar kon er niets over vinden.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het lijkt me bijna onmogelijk om beide goed binnen te krijgen. Je wordt van een van de twee te vaag waarschijlijk waardoor je het anderen niet goed kan binnen krijgen.

Een lage dosis dmt en dan lachgas moet wel te doen zijn. Probeer het uit zou ik zeggen.

YawningMan

Belezen gebruiker
Been there, done that.
Was inderdaad lastig binnen te krijgen, toen de DMT insloeg en je praktisch achterover klapt, is het lastig. Een vriend pakte zo snel mogelijk de pijp over en drukte ook meteen de slagroomspuit in m'n poten, hoeveel ik nog naar binnen heb weten te krijgen weet ik niet, geen hele capsule in ieder geval, denk 1/2 tot 3/4. Vond het erg leuk, maar nietszeggend. Gewoon +-10 minuten ontzettend mooie geometrische patronen, de meest prachtige kaleidoscope die je je voor kunt stellen. :sunglasses:

cropp

Badass junkie
^Ik heb dripptone wel eens dmt zien roken en hij zag er niet echt uit alsof hij nog in staat was om een ballon vast te houden, laat staan met zijn hand zijn mond te vinden...

Kan op dat moment ook aan mij gelegen hebben hoor.

Angramar Temenos

Badass junkie
De balon vasthouden lukt wel, ik kan op DMT met serieuze moeite nog lopen (bij ~50 mg, geloof het of niet azgaza was erbij xD) als het echt moest, als iemand anders hem maar van te voren vult (complexe fijne motoriek dingen als balon precies op spuit krijgen, patroon goed doen etc gaan niet lukken)

Het lijkt me best wel fascinerend.. Ik bedoel, ik vind 2 balonnen lachgas tijdens een LSDtrip al zo heftig als een gemiddelde DMTtrip (alleen veel korter en HEEL anders van aard en ervaring, maar puur qua heftigheid.)

DMT + Lachgas lijkt me echt.. wow

YawningMan

Belezen gebruiker
Chris Pontius zei:
YawningMan zei:
Eh, ballon? Ik hijs het direct uit de bus? :openmouth:

Deed ik inderdaad ook altijd; is veel makkelijker. zo kun je er ook aardig wat in 1x doen :)
Ik ram meerdere capsules naar binnnen. Eéntje doen, even niet uitademen en vasthouden, zo snel mogelijk nog eentje indraaien, uitademen, meteen weer eentje doen. Verder dan drie ben ik nog nooit gekomen tho :smoke: dan lig ik meestal wel plat

spacelord

Wijs gebruiker
viewtopic.php?f=21&t=29614

Beter zoeken :wink: Dit is een reportje van mij

Ik vind lachgas bij DMT niet meer of minder bijzonder dan lachgas bij eender welke psychedelica. De ervaringen zijn allemaal enigzinds vergelijkbaar in die zijn dat negers, aziaten, blanken etc allemaal mensen zijn maar er toch heel anders uitzien.

Bij mij gaf het lachgas bij de DMT eigelijk na 15 seconden 1 massieve mindfuck waar ik mezelf uit moest ontwarren de rest van de lachgas trip. Heb al vaker gemerkt dat lachgas icm psychedelica soms een heel korte, heel heftige bad trip kan triggere die net zolang duurt tot de lachgas trip gedaan is. Of een ongelofelijk geweldige ervaring die je nooit meer wilt vergeten :hearteyes:

Bovenaan