1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DMT en muziek? (en andere geluid gerelateerde dingen)

Discussie in 'Natuurlijke Psychoactieven' gestart door Madsmoker, 3 sep 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Madsmoker

Madsmoker Newbie

Hallo iedereen!

Ik en een vriend zijn allebij van plan om is DMT uit te proberen, we hebben allebij al andere dingen ervaren waaronder LSD en we zijn allebij ervan overtuigd er mentaal op voorbereid te zijn. Nu de rest nog voorbereiden!

Nu heb ik de handleiding doorgelezen en zag ik dat het belangrijk was dat je in een stille kamer bent tijdens de trip.
    Nou had ik enkele vragen:

• Kan je de trip op positieve of misschien juist een negatieve manier beinvloeden? (ik zou het dan waarschijnlijk met mijn bluetooth koptelefoon doen)
    • Kan de andere persoon in de kamer de trip beinvloeden/verstoren door te gaan praten of je aan te raken (nee dan heb ik het niet over vieze dingetjes doen)
    • En als muziek nou een positieve invloed kan hebben wat zou dan een goed genre zijn, en is er ook zoals bij LSD type genres die je beter niet kan aanzetten (zoals drukke of agressieve muziek)
    Alvast bedankt allemaal!

2. Space Criminal

Space Criminal Belezen gebruiker

Eigenlijk heb je idd geen muziek nodig tijdens dmt. Toch kan het helpen om je in de stemming te brengen en bepaalde frequenties van geluid te ervaren als je erin glijd. Probeer deze is 'n keer. deze heeft mij mooie dingen laten zien. Beschermelfjes die mij begeleiden door de dmt wereld.

3. Madsmoker

Madsmoker Newbie

met muziek*

4. Space Criminal

Space Criminal Belezen gebruiker

Dmt bij daglicht geeft mij altijd een mooiere trip dan savonds. Weet ook niet waarom maar savonds kom ik in een duistere dmt wereld en overdag niet.

Laden...