DMT extractie eindelijk goed gelukt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Afgelopen dagen even een beetje bezig geweest met DMT extractie uit Mimosa Hostiles Root Bark poeder. (weet trouwens niet in hoeverre ik mag vertellen hoe ik het heb gedaan?)
Maar omdat het zo goed gelukt is wil ik toch even het resultaat delen :).

En nog een beetje in de koffie filter:

Dit is uit >50gr MHRB poeder gehaald. Ik weet nog niet precies hoeveel mg het is maar kon niet wachten deze foto's te delen. Normaal lukte het niet zo goed, maar dat kwam omdat ik het in een te koude omgeving had gedaan. Nu de boel op een bepaalde moment een beetje opgewarmd waardoor de DMT veel beter werd opgenomen.

Nu nog even goed drogen voor ik het uit dat potje haal om vervolgens nog eens goed te laten drogen. Verder schoonmaken lijkt me niet echt nodig aangezien het echt mooi wit is.

Ik ben in ieder geval blij :grin:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Mezelf
Wow, netjes!

Technisch gezien is het tegen de huisregels want DMT staat op lijst 1 van de opiumwet. Maar in de praktijk wordt er niet opgetreden tegen DMT. Nog sterker, iedereen mag zich zo maar inschrijven bij de kamer van koophandel en de sjamaan spelen door Ayahuasca therapie aan te bieden aan iedereen die dat wil.

Dus als de overheid het best vind zie ik geen reden waarom ze daar op dit forum moeilijk over zouden doen.

Misschien dat een van de Mods zich daar over kan en wil uitspreken?

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
weet trouwens niet in hoeverre ik mag vertellen hoe ik het heb gedaan?)
Hoi @Mezelf
DMT is (helaas) een illegaal middel in Nederland een beschrijving geven van hoe je de extractie gedaan hebt is niet toegestaan op het forum. Als mensen daar interesse in hebben is het overigens niet moeilijk om dat elders op het internet te vinden.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Eik
Jullie zijn in ieder geval consequenter dan onze overheid lol.

Overigens mag een smartshop je wel de ingredienten verkopen voor Ayahuasca, maar mogen ze je eigenlijk niet informeren betreffende de bereidingswijze.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Maar in de praktijk wordt er niet opgetreden tegen DMT. Nog sterker, iedereen mag zich zo maar inschrijven bij de kamer van koophandel en de sjamaan spelen door Ayahuasca therapie aan te bieden aan iedereen die dat wil.
DMT en Ayahuasca is niet exact hetzelfde... DMT productie is, helaas, gewoon ten strengste verboden en daar zou de overheid gewoon tegen optreden hoor. Ayahuasca mag, vanwege vrijheid van godsdienst. Een soort loophole dus.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Mooi hoor!
Om verdere vragen naar productiemethoden te voorkomen zet ik er een slotje op :wink: laat hem wel staan in dit subforum zodat mensen je resultaat kunnen bewonderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan