• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT follow the white rabbit

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Het is weer zover.

datum: 07-08-08
hoeveelheid: onbekend(was net een zelfde kristalletje als de vorige keer)
tijd: 09:00

Het duurde even voordat ik deze ervaring op papier kon zetten, in elk geval vertalen, en het besef, wat ik er vlak na op papier heb gekrabbeld, de ervaring was anders dan anders. Niet het vreemde gevoel van blijven hangen in de patronen, met dat vreemde warme gevoel in je nek, alsof je ogen uit je oogkas worden geknikkerd, en als loden balletjes door een dardarbaan worden geschoten(eentje met minimaal 20 loopings).

Deze keer brak de "videowall"in stukken. ik ging er dwars doorheen. daarachter lag een groene tunnel, die met een vaag gebroem, me als het ware langzaamomhoog zoog, maar nu was t net of ik er met me hele lichaam inzat, de andere keren was t alleen mijn "ogen, en oren"

Eenmaal bovenin, ging ik door een stukje donker, echt extreem zwart, zwarter dan houtskool tijdens een zonsverduistering. geen enkel visueel pixeltje op t scherm. Ineens een zwaar en drukkend gevoel, inelkaar gedrukt als een balletje. ik hoorde een klik, er begon een soort trance-beat te dreunen, het leek op de maat van mijn hartslag. Het leek of er gepraat werd met extreem hoge tonen (een beetje walkie talkie gekraak, maar dan erg hoog).

Daarna zag ik een konijn voor me springen(de achterkant) ik moest m achterna gaan, anders zou ik er nooit meer uit komen.

Nu erg boze wezentjes, die waren een soort van muur aan het metselen, met balletjes en paars licht ertussen de beat ging steeds sneller, en ik moest ook steeds sneller. toen begonnen ineens die lichtjes weer te knipperen, weer dwars door een muur heen(was nu een erg klein gat, leek t wel)

Ik werd wakker, en bleek ineens rechtop te zitten op bed, pijn aan mijn schouder, droge mond.
in mij ooghoeken zie ik die knipperende muur nog steeds, ik had t gevoel, dat al ik erg sterk naar rechts zou kijken, ik er weer werd ingezogen, Het voelde vreemd, alsof ik dan onbeschermd was, en deed t niet.

Een paar minuten later ging de bel, ik deed open, er was niemand, de vogeltjes buiten klonken net als die hoge stemmetjes, alsof het die beestjes waren die ik was tegengekomen.

Ik ben in de tuin gaan zitten, Het gevoel van buiten zijn, was net alsof ik nog binnen zat. Bijkomen, een glas melk erbij, en een pak chocolade koekjes. Lekker in slaap gevallen in een tuinstoel. Toen ik wakker werd, was het 14:00.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Geen flauw idee hoe je deze ervaring moet interrerteren, maar ik raad je aan wat witte salie te branden voor je sessies en een klein ritueel voor het roken van de DMT te houden, je kunt gemakkelijk hele vage dingen meenemen of je laten pakken door wezens die je liever niet tegen komt..

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Adrenochroom zei:
Geen flauw idee hoe je deze ervaring moet interrerteren, maar ik raad je aan wat witte salie te branden voor je sessies en een klein ritueel voor het roken van de DMT te houden, je kunt gemakkelijk hele vage dingen meenemen of je laten pakken door wezens die je liever niet tegen komt..

que?
verklaar je nader als je wilt

Adrenochroom

Wijs gebruiker
tsja verklaar je nader, in welk opzicht? Waarom salie branden werkt? Salie wordt al 1000en jaren gebruikt bij het gebruik van psychedelica, om jezelf, de drug, de omgeving, de pijp whatever te reinigen van negatieve energieen. Een ritueel eromheen geeft je meer gelegenheid je intentie in de trip te stoppen zonder doelloos fuckin hyperspace in te schieten zonder te weten wat of waarom. Hyperspace is een geweldige plek maar ook daar zijn er plekken die je van je leven niet wilt zien..

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Welhallodaar zei:

Eng is net wat anders, als je in een zo eentrip zit, is het net alsof je er al heel lang bent, en dat t leven aan de andere kant(hiero) niet echt is. misschien dat er wat van de "donkere" DMT in zat (hoorde ik wel eens verhalen over).

En inderdaad, Niet alle dagen zijn geschikt om te trippen. een vrije dag en je telefoon uit schakelen is niet altijd voldoende. Als je eenmaal weet hoe je door de "deurtjes" heen kan, weet je niet wat je staat te wachten. En dan is het ook erg gemakkelijk om "dieper" in te gaan op sommige dingen.

bij LSD heb ik dat totaal niet, dat is meer warmte, en het lijkt wel alsof je dan nooit alleen bent. Net of je zonder woorden of beelden bent afgestemd op een frequency waar meer mensen ook zijn. Net als tv: Alle zenders komen 1 kabel binnen, maar je moet er wel op afstemmen om ze te kunnen bekijken. zonder dat je maar ook 1 keer een andere zender ertussendoor ziet (storing)

Plimu

Bewuste gebruiker
erg interessant!

goed beschreven en ik zit tot nu toe nog steeds zonder vragen :)

heeft u al een volgende trip gepland? :grin:

rustig aan :hearteyes:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
binnekort 100mg, onder medische begeleiding :grin:

Een kennis is dokter en die wil graag de symptomen zien, en de hartslag enzo controleren met een apparaatje. En of er nog vreemde dingen te zien zijn op de scan( hersengolven die onder de Alpha komen enzo)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
loadrunner zei:
binnekort 100mg, onder medische begeleiding :grin:

Een kennis is dokter en die wil graag de symptomen zien, en de hartslag enzo controleren met een apparaatje. En of er nog vreemde dingen te zien zijn op de scan( hersengolven die onder de Alpha komen enzo)

Hem zou ik aanraden DMT: the spirit molecule te lezen. Lijkt me beetje vervelend voor jou om zo uit een breaktrough ervaring te komen. Ik kan me nog herinneren dat ik na mijn eerste breaktrough 10-20 minuten niks meer kon zeggen omdat ik gewoon niet wist wat ik nou van deze wereld moest denken. Duurde erg lang voordat ik deze wereld weer snapte en geaccepteerd had, alsof je opnieuw geboren word. Dit was bij mijn laatste breaktrough ervaring wel weer heel anders maar het is wel slim om altijd rekening met die mogelijkheid te houden. En als je dan wakker word tussen allerlei medische apparatuur denk je misschien wel dat je word onderzocht door aliens :P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou nu al niet bang zijn voor onderzoek door aliens. heb zo vaak in het ziekenhuis gelegen, dat die apparatuur mij geen rare associaties meer geeft. (nog nooit het ziekenhuis in door drugs of alcohol, altijd van die onozele ongelukjes of domme pech.) zoals een vrachtwagen die tegen het verkeer in de mist met hoge snelheid(90 kilometer waar je 80 mocht bij minder dan 200 meter zicht) mijn fiatje had geplet. het was dat ik net ff van de vloer een pakje sigaretten pakte, de hele bovenkant zat inelkaar. was nog een halve meter ruimte over. twee maanden tussen de draden gezeten..

Een keer een ladder neergezet tegen het huis. zelfs met een kettingslot aan de lantaarnpaal vast gemaakt, rijd de buurjongen achteruit, tegen die lantaarnpaal aan, door de achtertuin en neemt de ladder mee. Tja, had ik de andere botten gekneusd waar ik geen last nog van had. Wie gaat er ook rijden in de bestelbus(automaat) van zijn vader als ie net 5 minuten het rijbewijs heeft gehaald in een handgeschakelde auto. Tja daar lig je dan weer.

etc...

Er wort in elk geval een EEG gemaakt, om te kijken welke hersengolven nu actiever worden. hoe het zuurstofgehalte is, hartslag en bloeddruk.

Bovenaan