Handboek DMT: handboek

psych-out

Bewuste gebruiker

Wat is DMT
DMT is een wit/gele, scherpruikende kristallijne vaste stof met een smeltpunt van 49-50 graden Celsius. Het is onoplosbaar in water maar wel oplosbaar in organische stoffen en waterige zuren.

DMT is een ruim aanwezig bestanddeel in de bast van Virola calophylla en wordt ook gevonden in:
1) de zaden van Anadenanthera peregrina
2) de zaden/schors van Mimosa hostilis, gebruikt in het oosten van Brazilië om een drank genaamd ajuca of jurema te maken
3) de bladeren van Banisteriopsis rusbyana, die worden toegevoegd aan harmaline drank, verkregen uit andere planten van het Banisteriopsis geslacht om oco-yage te maken
4) de bladeren van Psychotria viridis, dat ook wordt toegevoegd aan Banisteriopsis dranken.

het word ook nog in de volgende planten gevonden...
Acacia bark : 0.71% NN-DMT
Acacia maidenii bark : 0.36% NN-DMT
Acacia simplicifolia bark : 0.86% NN-DMT
Mimosa hostilis : 1% NN-DMT
Virola shoots & flowers : 0.44% NN-DMT
Desmanthus illinoensis root (bark): 0.34% NN-DMT
Pilocarpus organensis : 1.06% 5-MeO-DMT
Phalaris tuberosa : 0.10%NN-DMT ; 0.022% 5-MeO-DMT ; 0.005%5-OH-DMT
Phalaris arundinacea ('net gossip) : 0.060% NN-DMTPsychotria species : 0.200% NN-DMT

Geschiedenis
DMT werd voor het eerst gesynthetiseerd in 1931, en aangetoond als zijnde hallucinogeen in 1956. Het bleek aanwezig te zijn in veel plantensoorten (Acacia, Anadenanthera, Mimosa, Piptadenia, Virola) en is een belangrijk bestanddeel van natuurlijke hallucinogene snuifmiddelen (cohoba, parica, yopo), zaden en dranken.
Tijdens de psychedelische revolutie was DMT een populair middel voor een korte, zeer spectaculaire trip. Het werd de "lunchtrip" genoemd, omdat je het bij wijze van spreken om kwart over twaalf in je middagpauze kunt gebruiken en om half twee weer nuchter op kantoor bent. Maar wat je intussen hebt meegemaakt, is buitengewoon.In 1971 werd DMT illegaal in de Verenigde Staten, wegens de '1971 Convention on Psychotropic Substances'.
Zoals zo veel magische middelen, is DMT al heel lang bekend bij sommige Zuidamerikaanse Indianenvolken. Zij bereiden een poeder uit boombast, dat yopo wordt genoemd, en blazen dit met pijpjes in elkaars neusgaten. Yopo is een van de twee bestanddelen van Ayahuasca. Qua samenstelling is het vrijwel identiek aan synthetisch DMT.

In de jaren negentig duikt DMT weer op. Het is populair in Amerika bij, zoals het weekblad Newsweek schreef, "serious psychonauts". In Engeland wordt het eveneens weer gebruikt en ook in Belgie zijn we het tegengekomen. Als partymiddel wordt het met marihuana of tabak of kruiden in een joint gerookt. Het veroorzaakt dan een buitengewoon sterke roes, maar toch is die niet te vergelijken met de entheogene ervaring die het geeft als je het puur gebruikt.

Chemische eigenschappen

naam: N,N-Dimethyltryptamine
chemische naam: N,N-Dimethyl-1H-indole-3-ethanamine
alternatieve chemische naam: 3-[2-(dimethylamino)ethyl]indole, DMT
chemische formule: C12H16N2

DMT is een afgeleide van tryptamine, die wordt gevormd door methylgroepen te vervangen door de twee hydrogene atomen die verbonden zijn aan het niet-aromatische nitrogene atoom in het tryptaminemolecuul.
Zowel het moederbestanddeel tryptamine en het N-methyltransferase systeem die het tot DMT kunnen omzetten, bestaan in mensen maar er is nog geen bewijs dat DMT in levende wezens gevormd kan worden. DMT is echter wel geïdentificeerd in het bloed en urine van zowel gezonde mensen als schizofrene patiënten, maar de oorsprong en de functies daarvan zijn nog onbekend.

Effecten
Effecten zijn als die van LSD maar vaak intenser. Omdat pure DMT niet oraal ingenomen kan worden komen de effecten plotseling op en deze kunnen zeer overweldigend zijn. De term 'mindblowing' had voor deze drug uitgevonden kunnen zijn. Gedachten en visioenen komen met grote snelheid langs, evenals het gevoel de tijd te overstijgen en een gevoel dat de dingen hun vorm hebben verloren en zijn omgesmolten in een spel van trillingen. Het kan een effect opleveren van directe transportatie naar een ander universum.

DMT moet worden gecombineerd met monoamine oxydase remmers (MAO-remmers) om na inname via de mond actief te worden en hallucinaties te veroorzaken. Dit is het geval met het sjamanistische brouwsel ayahuasca.
Een ongewone eigenschap van DMT is de snelle aanvang en korte duur van de trip. Binnen vijf minuten na inname worden de pupillen al groter en gaat het hart snel kloppen, is er een hogere bloeddruk meetbaar en aanverwante vegetatieve storingen die doorgaans tijdens de rest van de ervaring blijven duren.
Binnen 10-15 minuten is de ervaring op zijn hoogtepunt, wat gekarakteriseerd wordt door hallucinaties met open of gesloten ogen en uitdrukkelijke beweging van het gezichtsveld.
Het is dan moeilijk om je gedachten te kunnen uiten, om je te concentreren op een bepaald onderwerp. Er is ook een stemmingswisseling naar euforie met lachbuien, maar er kunnen ook momenten zijn met paranoïde ideëen, waarbij angsten kunnen ontstaan en gedachten die de voorbode van een staat van paniek kunnen zijn.
De gebruiker is grotendeels weer symptoomvrij na 60 minuten, hoewel er nog wat overgebleven effecten kunnen zijn tijdens het uur daarna.
Wanneer het via roken geïnhaleerd wordt is de tijdsduur nog korter en de aanvang van de trip nog eerder, al binnen 10 seconden. Daarop volgt een korte periode van volledige bedwelming van 2-3 minuten, en na 10 minuten is de toestand van de gebruiker weer volledig normaal.
Bij hogere doseringen zijn er nog meer lichamelijke symptomen, en deze overschaduwen zelfs de psychedelische ervaring bij meer dan 150 mg.

Gebruik
Als je het rookt of ïnjecteerd...
Bij intramusculaire injectie komt heel plotseling activiteit op gang bij 30 mg, en een complete psychedelische ervaring wordt meegemaakt bij 50-70 mg (75mg geïnjecteerd, 30mg via inhaleren).
De meest gebruikelijke manier om DMT te inhaleren is de volgende.
Zorg dat je een 'freebase' pijp of bong hebt, met een zo lang mogelijke 'trechter'. Hier doe je een zo groot mogelijk fijnmazig filtertje in. De DMT mag niet aan de randen van het filtertje zitten, omdat het dan smelt en erover heen duppelt. Houd er een aansteker onder en inhaleer diep en langzaam. Zorg dat de vlam niet direct de DMT aanraakt want dit zal het vernietigen; het smelt en verdampt snel dus de truc is dat de hete lucht die vrijkomt door de pijp heen moet gaan. Het is niet moeilijk om dit te doen en de luchtkamer vol witte DMT damp te krijgen.
Bij iedere teug damp dien je je adem zo lang mogelijk in te houden. Adem uit en inhaleer direct opnieuw. Na ongeveer 10 seconden verschijnen de fysieke effecten als eerste: er zal direct een trilling door het hele lichaam zijn.

De intensiteit van de effecten is geen betrouwbare maat voor de dosering DMT die je hebt genomen. Blijf het net zolang inhaleren tot dat alle afgewogen DMT is verdampt.
is de hierboven gegeven uitleg nog niet helemaal duidelijk dan kan deze link (lysergine25,Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....) je misschien beter helpen, hier staan foto's,... bij.
viewtopic.php?f=7&t=13166

plaats
Wanneer je DMT neemt zorg dan dat je in een comfortabele en vertrouwde omgeving bent, het beste is een verlichte kamer waarin je kunt liggen of zitten. Een shot DMT nemen terwijl je staat zal je bijna zeker doen neervallen wanneer het inslaat.
De aangeraden dosering is 30 a 40 mg, deze moet worden afgewogen. Doses van minder dan 25 mg leveren alleen fysieke effecten op, terwijl je op de grens van de psychedelische effecten blijft. Doses tussen de 25-30 mg zijn gewoonlijk niet genoeg om de volledige reeks aan unieke DMT effecten zoals beschreven te ervaren.
Doses van meer dan 55 mg, vooral wanneer je goed en lang de damp in je longen houdt, kunnen HEEL erg sterk zijn en worden niet aangeraden aan mensen die voor de eerste keer DMT willen gebruiken.

Een niet-fysieke realiteit.
Het is al intrigerend genoeg dat DMT van nature wordt geproduceerd in de hersenen van mensen en andere zoogdieren, en dat het de neiging heeft buitenzintuiglijke waarneming en uittredingen te bevorderen. Maar wat het nog fascinerender maakt is het gevoel dat gebruikers krijgen, dat zij buitenaardse intelligenties ontmoeten.
Een psychedelica-expert, Terence McKenna zegt in zijn boek The Archaic Revival dat "je in een DMT- trance entiteiten ontmoet". Hij noemt deze wezens "tryptamine-mannetjes", die volgens hem "afspiegelingen zijn van een daarvóór verborgen en plotseling autonoom gedeelte van onze eigen psyche". Na zijn eerste DMT-ervaring was McKenna geschokt door het gevoel dat er "in het hier en nu, één quanta verder, een heel universum met actieve intelligentie voortdendert, dat het menselijke voorbij, hyperdimensionaal en volkomen buitenaards is".
Het gevoel contact te hebben met buitenaardse entiteiten is niet zo maar een subjectieve ervaring van een of twee experimenterende tijdgenoten. In het verleden aten Haïtianen zaden van Piptadenia Peregrina om met hun goden te communiceren. Vandaag de dag heeft de DMT-onderzoeker Peter Meyer geopperd dat "het fenomeen van ogenschijnlijk buitenaards contact zo indrukwekkend is [tijdens een DMT-sessie] dat de zaak grondig moet worden onderzocht".

Alternatieven
De korte duur van de ervaring maakt de intensiteit verdragelijk, en voor sommige mensen ook wenselijk. Er bestaan twee andere psychedelische synthetische drugs waarbij de methylgroep van DMT is vervangen door een hogere basis.
De drug DET is in dezelfde doses actief als DMT en de effecten duren iets langer; ongeveer anderhalf tot twee uur. DPT is ook langer actief en heeft minder bijwerkingen.

De wet
DMT valt sinds 1966 onder de opiumwet

Combinaties
Het is niet aan te raden om DMT met andere drugs te combineren.

Waarschuwingen
DMT is geen partydrug: in een stille ruimte zijn de effecten het meest vermakelijk. Zorg ook dat er een of meer vrienden aanwezig zijn die je in de gaten kunnen houden en de pijp van je over kunnen nemen. Je zult namelijk sneller dan je beseft in trance zijn en dan is bewegen niet zo eenvoudig meer en heb je mogelijk je ogen al gesloten.
Probeer niet op te staan. Neem zeker geen deel aan het verkeer. Bestuur geen zware machines.
Mensen die emotionele of psychologische problemen hebben moeten zich ervan bewust zijn dat DMT meer moeilijkheden kan veroorzaken.
Mensen met schizofrenie of mentale ziektes in de familie moeten weten dat psychedelica deze problemen kunnen veroorzaken.
Synthetische DMT is uitgebreid getest door medische autoriteiten in Europa en Amerika. Het is helemaal veilig met geen blijvende lichamelijke effecten bij bovenstaande doseringen. Echter, omdat gerookte DMT de bloeddruk heel snel omhoog brengt is dit niet goed voor mensen met een hoge bloeddruk of hartproblemen.

Links
http://www.azarius.nl/encyclopedia/17/DMT/
http://www.drugsinfo.net/uitjebol/dmt.htm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dimethyltryptamine
...

MV

deze post heb ik er al jaren geleden opgezet gehad maar is een paar maanden geleden hier verwijderd en op drugsforum.info gezet maar vond persoonlijk dat hij wel op 2 plaatsen kan staan. Voor mij blijft deze drugsforum het enige echte forum, niet .info

voor hetzelfde handboek met originele foto's kan je kijken op
http://www.drugsforum.info

Leuke handleiding!

Ben zelf net begonnen met het experimenteren met DMT, helaas nog geen breakthrough bereikt maar die zal er binnenkort ook wel aan komen :)!

Nu vraag ik mij toch af wat het effect is op de gezondheid want ik kan hierover nergens op het internet iets vinden. In principe adem je de damp van de DMT in, die dan weer kristaliseerd in je longen (toch?). Ik ben benieuwd wat jullie hiervan weten/vinden!

See u in hyperspaceee

Tufnut

Badass junkie
Zeker nuttig. Goed dat je dit handboek herpost,

Naar de gezondheideffecten ben ik ook wel benieuwd en ik vraag me af wat de verschillen zijn tussen nn-dmt en bv 5-neo-dmt?

Raboy

Newbie
Grappig.. ik hoorde dat dmt juist trauma's of psychische stoornissen helpt te verwerken. Dus dit is niet het geval?

Raboy

Newbie
Raboy zei:
Grappig.. ik hoorde dat dmt juist trauma's of psychische stoornissen helpt te verwerken. Dus dit is niet het geval?

Ik denk dat de psygische of emotionele aandoeningen juist vergroten met onwetendheid, dus voor als je niet weet wat er gebeurd. Mij heeft het juist geholpen tegen diepzinnige vragen en angst voor pyschie :grin:

Maddog

Bewuste gebruiker
misschien lost het enkele knooppunten op, waar je altijd omheendraait en vast zit, je gaat er dan dwars doorheen en je kan het niet tegenhouden. De meesten genezen, enkelen ervaren het als trauma, en maken de blokkade alleen maar sterker.

Maar naar mijn ervaringen is DMT zo een andere demensie dat niets te maken heeft met het lichaam wat je nu hebt en alle gedachten en alle gevoelens die er bij horen.

Je kan een steen zijn en het begrijpen dat je in het water zinkt, en je erbij neerleggen( wat erg normaal is en ook erg logisch). Of je laat je door de stroming naar het strand voeren, terwijl je nog nooit een strand hebt gezien.

Dopejoo

Experimenterende gebruiker
waver zei:
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen dmt freebase en dmt fumarate?

freebase is de pure vorm van dmt en fumarate is een zoutvorm net zoiets als hydrochloride.

De 'pure' dmt word dan vastgehouden door de zoutkristallen. (correct me if i'm wrong)

Dopejoo

Experimenterende gebruiker
Per ongeluk heb ik waarschijnlijk 5-meo-dmt fumarate gekocht.

Hoe herken ik de freebase en de fumarate?

Hoe gebruik ik de fumarate versie? is het mogelijk om dit te vaporizen of kan het alleen nasaal?

Is het mogelijk om de fumarate op een niet al te moeilijke manier om te zetten naar freebase?

Bedankt en grtzz dopej

justmakepeace

Belezen gebruiker
DMT lijkt mij iets wat ik een keer gedaan moet hebben in mijn leven, ik heb alleen nog wat ervaring met truffels (drie keer) en een keertje 4-fmp, niks speciaals dus. Maar als ik me totaal overgeef aan de ervaring kan ik het toch wel hebben? Een probleem kan wel zijn dat ik vanaf mijn 3e een fobie heb voor honden, die tot totale paniekaanvallen heeft geleden, tot een jaar of 3 á 4 geleden is het redelijk weggetrokken, maar misschien brengt mijn onderbewuste dit terug omhoog tijdens de trip. Hier heb ik overigens geen last van gehad tijdens mijn truffel trips, wat ik wel had verwacht. Hoe kom je aan DMT als ik vragen mag, want het is nou niet iets wat je bij je lokale pillenboer koopt toch? :P Ik heb een paar recepten gelezen waarmee je het in de keuken zelf zou kunnen maken maar daar heb ik niet echt de mogenlijkheid toe en het lijkt me een beetje gevaarlijk, als het niet tegen de forum regels is zou ik hier graag wat informatie over willen krijgen

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Om even wat duidelijkheid te scheppen, je hebt freebase DMT en DMT in verschillende zoutvormen.

DMT freebase is de versie die normaal gerookt wordt in een glazen vaporizer.
DMT in verschillende zoutvormen; DMT HCL (van Hydrochloric acid), DMT Fumerate (Fumeric acid) en er kunnen ook nog een paar andere worden gevormd maar die komen gewoon niet voor omdat het niet praktisch of slecht is (giftig zuur). De zouten zijn dus eigenlijk freebase dmt met zuren aan zich gebonden.

Deze zouten hebben het voordeel dat ze voor een erg lange periode kunnen worden bewaard (voornamelijk fumerate), maar zijn wel alleen oraal actief in combinatie met een MAIO inhibitor (net zoals hoe ayahuasca actief is). Probeer dus ook niet DMT-HCl of DMT-fumerate te roken want dan zal er vrij weinig gebeuren. Wat sommige mensen wel doen op bijvoorbeeld DMT Nexus, is als ze DMT extraheren uit de desbetreffende plant en het in een zout veranderen. Zodat het lang kan worden bewaard en ze het zelf elk moment ook weer in een freebase om kunnen zetten doormiddel van een base toe te voegen. Dit omzetten zou ik alleen echt doen als je weet waar je mee bezig bent en het ook niet te weinig is want er kan wat verloren gaan.

Dus kort, DMT zouten (HCL en Fumerate) alleen oraal actief icm een MAIO inhibitor en DMT freebase (5-meo of n,n) zowel oraal (met MAIO inhibitor) als rookbaar actief. Het zoutzuur (HCL) kan immers ook in je maag er een zout van maken.

DMT lijkt mij iets wat ik een keer gedaan moet hebben in mijn leven, ik heb alleen nog wat ervaring met truffels (drie keer) en een keertje 4-fmp, niks speciaals dus. Maar als ik me totaal overgeef aan de ervaring kan ik het toch wel hebben? Een probleem kan wel zijn dat ik vanaf mijn 3e een fobie heb voor honden, die tot totale paniekaanvallen heeft geleden, tot een jaar of 3 á 4 geleden is het redelijk weggetrokken, maar misschien brengt mijn onderbewuste dit terug omhoog tijdens de trip. Hier heb ik overigens geen last van gehad tijdens mijn truffel trips, wat ik wel had verwacht. Hoe kom je aan DMT als ik vragen mag, want het is nou niet iets wat je bij je lokale pillenboer koopt toch? :P Ik heb een paar recepten gelezen waarmee je het in de keuken zelf zou kunnen maken maar daar heb ik niet echt de mogenlijkheid toe en het lijkt me een beetje gevaarlijk, als het niet tegen de forum regels is zou ik hier graag wat informatie over willen krijgen
Ik zou het ook graag een keer willen gebruiken, maar weet ook niet hoe of wat, maken doe ik ook liever niet zelf, misschien dat het fijn is om met een paar mensen te doen die er al ruim ervaring mee hebben.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou het ook graag een keer willen gebruiken, maar weet ook niet hoe of wat, maken doe ik ook liever niet zelf, misschien dat het fijn is om met een paar mensen te doen die er al ruim ervaring mee hebben.
Ik wil je even op de forumregels wijzen. Vragen naar hoe je aan drugs kunt komen is hier niet toegestaan en leidt direct tot een permanente ban. Aangezien je er niet direct naar vraagt laat ik het even hierbij, maar je post lijkt te impliceren dat je naar DMT op zoek bent.

Ik wil je even op de forumregels wijzen. Vragen naar hoe je aan drugs kunt komen is hier niet toegestaan en leidt direct tot een permanente ban. Aangezien je er niet direct naar vraagt laat ik het even hierbij, maar je post lijkt te impliceren dat je naar DMT op zoek bent.
Ik bedoelde meer het gebruik en niet waar ik het kan halen, sorry als het zo overkwam, ik weet waar de grondstoffen te koop zijn om het zelf te maken, dus kan dat eventueel iemand laten doen, en lijkt me fijn om het met een paar man te doen, bijvoorbeeld 4 zodat er 2 opletten en bijstaan, en dan later wisselen, en omdat ik er nog geen ervaring mee heb weet ik dus niet hoe of wat het beste is.ik heb wel wat berichten gelezen, maar de 1 zegt dit en de andere weer dat, daarom wil ik graag met mensen die meer ervaring ermee hebben, of mag dat ook niet?

Ik wilde weten hoe D.m.t gebruikt moest worden op een normale manier.
Ik heb zelf al bijna 30 jr ervaring in het harddrugs circuit en ben nieuwsgierig geworden naar andere meer ontspannen methodes om te trippen.Dmt lijkt me tot nu toe de juiste manier.Ben sinds een paar maanden abstinent van cocaine, Benzodiazepines,zo af en toe nog Amfethamine,en zelfs blowen is niets meer voor mij,alleen nog 110 mg Methadon is het enige wat ik nog gebruik.Als ik betrouwbare Dmt heb ervaren laat ik het weten.Vriendelijke groeten van Frans

Branskey

Newbie
Hallo ik heb even een vraagje.
Een vriendin van mij heeft 3 weken geleden een ego death gehad tijdens haar dmt trip.
Tijdens de trip was ze erg paniekerig en wou haar geest haar lichaam verlaten.
Toen zij weer bijkwam ging het wel weer goed. Maar nu 3weken later voelt ze zich af en toe nog zweverig en krijgt ze het gevoel alsof der geest haar lichaam weer wilt verlaten. Ze vind dit maar een beetje beangstigend en wil graag dat het weggaat.
Heeft er iemand ideeën waardoor dit kan komen of hoe ze het kan verhelpen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hallo ik heb even een vraagje.
Een vriendin van mij heeft 3 weken geleden een ego death gehad tijdens haar dmt trip.
Tijdens de trip was ze erg paniekerig en wou haar geest haar lichaam verlaten.
Toen zij weer bijkwam ging het wel weer goed. Maar nu 3weken later voelt ze zich af en toe nog zweverig en krijgt ze het gevoel alsof der geest haar lichaam weer wilt verlaten. Ze vind dit maar een beetje beangstigend en wil graag dat het weggaat.
Heeft er iemand ideeën waardoor dit kan komen of hoe ze het kan verhelpen?
In principe is er niets aan de hand en door zich te verzetten houd ze het juist in stand.

Maar als ze erg ongerust is kan ze het beste even contact opnemen met het spreekuur partydrugs: https://drugsinfoteam.nl/tips-hulp/medisch-spreekuur/medisch-spreekuur-partydrugs-contact/

Beste allen,

Ik heb een aantal dagen terug voor het eerst geprobeerd om DMT te roken.

Maar helaas was dit geen succes, mijn ervaring was als volgt;

Ik heb de DMT ontvangen van een voor mij nog niet bekende dealer, de DMT was verpakt in 2 zakjes en zag er relatief bruin uit. Ik had vernomen dat dit wel is het geval is door wat onzuiverheden van de grondstoffen dus maakte mij er geen zorgen over.

Die avond was het zover ik en een groep vrienden gingen de DMT testen, bij de eerste twee mensen was de rook techniek in de freebase pijp nog niet on point, er ontstond weinig witte rook en het werd niet goed vloeibaar. Echter toen het mijn beurt was heb ik de juiste techniek toegepast en verdampte de poeder in de gewilde witte rook.

Bij de start van de eerste hit kreeg ik de extreem scherpe rook naar binnen, deze hit nam ik heel rustig en hield ik ruim 10 seconden in mijn longen. ik had het idee dat dit hem zou gaan worden dus ik startte mijn tweede hit, weer langzaam in ademen en de rook ook weer lang binnen houden. Maar nog steeds weinig gevoel dus maar weer door. Uiteindelijk heb ik 5 hits aan goede witte rook naar binnen gekregen toen ik het trillende gevoel begon te krijgen. Hierna heb ik nog 1 hit uitgevoerd en mijn ogen gesloten.

Ik heb wat patronen en kleuren gezien alleen was dit een heel stuk minder dan verwacht, ik had nog volledige controle over mijn gedachten en lichaam. Ik zou op ieder moment mijn ogen kunnen hebben geopend of me lichaam hebben bewogen.

Bij de rest van mijn vrienden was het effect nog minder, iedereen had het probleem dat de rook veel te scherp was om in te ademen zelfs de doorgewinterde rokers.

Ik baseer hierop dat de DMT die ik heb gekocht niet goed is, het was niet geheel de voorgeschreven kleur, de rook was gigantisch scherp en er was zo goed als geen effect. Graag hoor ik of iemand anders ook een vergelijkbare ervaring heeft meegemaakt of dat iemand begrijpt wat er fout is gegaan.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb de DMT ontvangen van een voor mij nog niet bekende dealer, de DMT was verpakt in 2 zakjes en zag er relatief bruin uit. Ik had vernomen dat dit wel is het geval is door wat onzuiverheden van de grondstoffen dus maakte mij er geen zorgen over.
Die avond was het zover ik en een groep vrienden gingen de DMT testen, bij de eerste twee mensen was de rook techniek in de freebase pijp nog niet on point, er ontstond weinig witte rook en het werd niet goed vloeibaar.
Ik baseer hierop dat de DMT die ik heb gekocht niet goed is, het was niet geheel de voorgeschreven kleur, de rook was gigantisch scherp en er was zo goed als geen effect. Graag hoor ik of iemand anders ook een vergelijkbare ervaring heeft meegemaakt of dat iemand begrijpt wat er fout is gegaan.
Ik begrijp sowieso wat er fout is gegaan bij het "testen": testen doe je door je drugs naar het testcentrum te brengen, niet door alles op te YOLO'en.

Twee andere vragen:
- Waarom heb je vijf hits genomen? De beste methode is om te proberen om je hele dosis in één keer te verdampen en te inhaleren, als dit niet lukt kun je (na de hit zo lang mogelijk in je longen gehouden te hebben) in nog één of twee hits de rest oproken.
- Je vermeldt geen dosis; als je op het oog gedoseerd hebt kun je ook niet zeker zijn hoeveel je rookt, en of het genoeg is voor een doorbraak. Het beste weeg je je (geteste) DMT nauwkeurig af, dan weet je zeker dat de dosering aansluit bij het effect dat je wil bereiken.

Ik begrijp sowieso wat er fout is gegaan bij het "testen": testen doe je door je drugs naar het testcentrum te brengen, niet door alles op te YOLO'en.

Twee andere vragen:
- Waarom heb je vijf hits genomen? De beste methode is om te proberen om je hele dosis in één keer te verdampen en te inhaleren, als dit niet lukt kun je (na de hit zo lang mogelijk in je longen gehouden te hebben) in nog één of twee hits de rest oproken.
- Je vermeldt geen dosis; als je op het oog gedoseerd hebt kun je ook niet zeker zijn hoeveel je rookt, en of het genoeg is voor een doorbraak. Het beste weeg je je (geteste) DMT nauwkeurig af, dan weet je zeker dat de dosering aansluit bij het effect dat je wil bereiken.

Ik had het zeker eerst moeten laten testen, dat begrijp ik. Ik heb de stof ook goed in vloeibare toestand laten verdampen en de luchtkamer vol met rook laten staan.
ook heb ik de dosis met een mg exacte weegschaal afgeweegd(30-35mg) dat zou een voeldoende dosis moeten zijn geweest.

En ja na de vierde hit was er eigenlijk niet zo veel damp meer over.

Gianlu92

Newbie
Heeft er iemand enig idee waar ik dmt veilig kan kopen?

Vragen naar verkooppunten is niet toegestaan, deze persoon heeft een permaban - De Mods

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan