• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

DMT & het bewustzijn

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

JoopDoop

Newbie
Beste forumleden

Ik ben enorm geïnteresseerd geraakt in het goedje DMT, en ik hang al een tijdje rond op het forum en ben blijkbaar niet de enige.
Ook zie ik dat veel mensen er al ervaring mee hebben.
Ik ga het zeker een keer proberen zodra ik eraan kan komen wat nogal moeilijk is vind ik.
Zou eerder aan een kilo coke kunnen komen dan aan een gram DMT maar enfin.

Ben gewoon ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen met DMT.
En dan bedoel ik niet de visuals of de body effects, maar vooral wat er in je koppie omgaat op het moment dat je aan het trippen bent.

Wat maakt de ervaring van DMT zo echt?
Wat is het verschil tussen een entiteit ontmoeten onder invloed van een ander tripmiddel en DMT?
Ook theorieën als het reizen naar andere dimensies of informatie uit de toekomst ervaren zou ik graag wat meer over willen weten!

Als DMT ons ECHT kennis laat maken met andere dimensies, het hiernamaals of het diepe bewustzijn... wat doet dan bijvoorbeeld rode DMT(jungle)?..
Wat blijkbaar ook heel echt blijkt te voelen?
Of Salvia?
Het zijn verschillende middelen met een verschillend effect, dat is een beetje tegenstrijdig als je snapt wat ik bedoel..

Het is gewoon de hoogste tijd dat ik het zelf probeer de DMT maagd met zijn vele vragen.
Ik hoop wel dat er mensen zijn op dit forum die hier op reageren.

Alvast bedankt!
Mocht mijn DMT maagdenvlies zijn doorbroken dan zijn jullie de eerste die het weten!😜

Natozlato

Wijs gebruiker
Het is niet zo dat je sowieso wordt afgeschoten naar een andere dimensie/een breakthrough krijgt. Dat hangt af van de dosis.

Ik heb op 20 mg mijn eerste ervaringen gehad en dat was al behoorlijk intens. Met m'n ogen open, rondlopend door de kamer. Wat gaat er in je hoofd om? Ikzelf was zo verbaasd als een klein kind, over hoe alles veranderd was. Van m'n stoel geblazen! Toen het uitwerkte, bleef er een groot gevoel van dankbaarheid en liefde achter.

Het was echt ongelofelijk, had iets bovennatuurlijks, heiligs en magisch! Ik beschouw het dan ook niet als normaal trippen, want je krijgt andere dingen te zien. Het voelde alsof het kind in mij weer tot leven kwam. Want op dat moment is de magie echt!

Je ziet niet alleen maar patronen of ademende oppervlakken. Nee, alles straalt en lijkt wel geschilderd, in een soort van naïeve schilderkunst. Sommige dingen bewegen heel druk, zoals bladeren van een plant, andere dingen zijn heel statisch en lijken van lego te zijn gemaakt, zoals een boom!

Een vriend van ons zag op dmt, met open ogen, een soort portaal. In dat portaal was een sterrenstelsel te zien. Midden in zijn kamer.

Ik heb gehoord dat visuals op dmt iedere keer anders kunnen zijn, kan iemand me hier meer over vertellen?

Ik ben heel benieuwd hoe jij je eerste keer dmt gaat ervaren!

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Beste forumleden

Ik ben enorm geïnteresseerd geraakt in het goedje DMT, en ik hang al een tijdje rond op het forum en ben blijkbaar niet de enige.
Ook zie ik dat veel mensen er al ervaring mee hebben.
Ik ga het zeker een keer proberen zodra ik eraan kan komen wat nogal moeilijk is vind ik.
Zou eerder aan een kilo coke kunnen komen dan aan een gram DMT maar enfin.

Ben gewoon ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen met DMT.
En dan bedoel ik niet de visuals of de body effects, maar vooral wat er in je koppie omgaat op het moment dat je aan het trippen bent.

Wat maakt de ervaring van DMT zo echt?
Wat is het verschil tussen een entiteit ontmoeten onder invloed van een ander tripmiddel en DMT?
Ook theorieën als het reizen naar andere dimensies of informatie uit de toekomst ervaren zou ik graag wat meer over willen weten!

Als DMT ons ECHT kennis laat maken met andere dimensies, het hiernamaals of het diepe bewustzijn... wat doet dan bijvoorbeeld rode DMT(jungle)?..
Wat blijkbaar ook heel echt blijkt te voelen?
Of Salvia?
Het zijn verschillende middelen met een verschillend effect, dat is een beetje tegenstrijdig als je snapt wat ik bedoel..

Het is gewoon de hoogste tijd dat ik het zelf probeer de DMT maagd met zijn vele vragen.
Ik hoop wel dat er mensen zijn op dit forum die hier op reageren.

Alvast bedankt!
Mocht mijn DMT maagdenvlies zijn doorbroken dan zijn jullie de eerste die het weten!😜
Ken je het topic 'dmt ervaringen' al? Wellicht kan je daar aanhaken 😉

Mocht je het niet kunnen krijgen, dan kan je het ook gewoon zelf maken. Alles is online te vinden 👌🏻

5 meo dmt kan je wel zo online bestellen als research chemical, maar dat is geen visuele ervaring. Enkel een diepe innerlijke reis.

JoopDoop

Newbie
Het is niet zo dat je sowieso wordt afgeschoten naar een andere dimensie/een breakthrough krijgt. Dat hangt af van de dosis.

Ik heb op 20 mg mijn eerste ervaringen gehad en dat was al behoorlijk intens. Met m'n ogen open, rondlopend door de kamer. Wat gaat er in je hoofd om? Ikzelf was zo verbaasd als een klein kind, over hoe alles veranderd was. Van m'n stoel geblazen! Toen het uitwerkte, bleef er een groot gevoel van dankbaarheid en liefde achter.

Het was echt ongelofelijk, had iets bovennatuurlijks, heiligs en magisch! Ik beschouw het dan ook niet als normaal trippen, want je krijgt andere dingen te zien. Het voelde alsof het kind in mij weer tot leven kwam. Want op dat moment is de magie echt!

Je ziet niet alleen maar patronen of ademende oppervlakken. Nee, alles straalt en lijkt wel geschilderd, in een soort van naïeve schilderkunst. Sommige dingen bewegen heel druk, zoals bladeren van een plant, andere dingen zijn heel statisch en lijken van lego te zijn gemaakt, zoals een boom!

Een vriend van ons zag op dmt, met open ogen, een soort portaal. In dat portaal was een sterrenstelsel te zien. Midden in zijn kamer.

Ik heb gehoord dat visuals op dmt iedere keer anders kunnen zijn, kan iemand me hier meer over vertellen?

Ik ben heel benieuwd hoe jij je eerste keer dmt gaat ervaren!
Nice!

Zou je dan kunnen stellen dat DMT in een lage dosis wat meer weg heeft van de ‘normale’ psychedelica?
Of is het gevoel van het innerlijke kind dat weer omhoog komt toch echt een heel aparte ervaring?
Dat je met dankbaarheid en liefde overblijft lijkt me toch echt heel spiritueel.
Bedankt voor je reactie!

Ken je het topic 'dmt ervaringen' al? Wellicht kan je daar aanhaken 😉

Mocht je het niet kunnen krijgen, dan kan je het ook gewoon zelf maken. Alles is online te vinden 👌🏻

5 meo dmt kan je wel zo online bestellen als research chemical, maar dat is geen visuele ervaring. Enkel een diepe innerlijke reis.
Ja zeker ken ik dat!
Kan niet stoppen met lezen van de ervaringen die mensen te delen hebben.
Alleen de bedoeling van dit topic is om er toch even wat dieper in te gaan dan alleen de ervaring zelf.
Het spirituele, de vragen waarvan niemand het antwoord zeker weet, het universele aan dit goedje, etc, is wat mij zo interesseert over dit stofje.
Maar het blijft leuk ervaringen te lezen van mensen, die zijn natuurlijk meer dan welkom!

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @JoopDoop ,

Welkom op het forum! Ik heb nog maar hele beperkte ervaring met DMT. Ik heb 2 keer pure DMT gerookt en in totaal 4 of 5 keer changa (DMT gemixt met een mao remmer). Ik vond de lager gedoseerde DMT en changa ervaringen eigenlijk wel wat weg hebben van een heftige maar zeer kortdurende psilocybine trip. Mijn eenmalige hogere DMT dosering vond ik eigenlijk niet meer te vergelijken met wat ik gewend ben van LSD of psylocybine. Daar had ik echt het idee dat ik eventjes een kijkje kon nemen in een hele andere dimensie.

Ik vond het in ieder geval een hele bijzondere ervaring om mee te maken. Hopelijk lukt het me nog eens om een vervolg in te plannen want ik ben nog niet klaar met DMT. Ik geef je even een linkje naar het tripreport dat ik destijds geschreven heb. Misschien is het interessant voor je...

JoopDoop

Newbie
Hoi @JoopDoop ,

Welkom op het forum! Ik heb nog maar hele beperkte ervaring met DMT. Ik heb 2 keer pure DMT gerookt en in totaal 4 of 5 keer changa (DMT gemixt met een mao remmer). Ik vond de lager gedoseerde DMT en changa ervaringen eigenlijk wel wat weg hebben van een heftige maar zeer kortdurende psilocybine trip. Mijn eenmalige hogere DMT dosering vond ik eigenlijk niet meer te vergelijken met wat ik gewend ben van LSD of psylocybine. Daar had ik echt het idee dat ik eventjes een kijkje kon nemen in een hele andere dimensie.

Ik vond het in ieder geval een hele bijzondere ervaring om mee te maken. Hopelijk lukt het me nog eens om een vervolg in te plannen want ik ben nog niet klaar met DMT. Ik geef je even een linkje naar het tripreport dat ik destijds geschreven heb. Misschien is het interessant voor je...

Hey @Eik ,

Dankjewel!
Ik had jouw trip report al gelezen😜
Heel mooi geschreven en heel interessant!
Vooral dat je het gevoel had jezelf te bevinden in een andere dimensie.
Salvia, LSD, mescaline.. het zijn heftige tripmiddelen waardoor je ook van ‘omgeving kan veranderen’ in je trip.
Maar waarom voelt het dan bij DMT aan alsof je jezelf in een andere dimensie bevind en bij de ander genoemde tripmiddelen niet?
In je trip report schrijf je dat je 2 gaswolk vormige entiteiten hebt waargenomen, je hebt hier niet mee gecommuniceerd.
Heb je in een andere trip al wel eens gecommuniceerd met entiteiten?
Ook zeg je dat het hoofd heel nuchter aanvoelt maar toch verdwijnt persoonlijkheid, kun je hier meer over vertellen?

Ik word gek van mijn eigen nieuwsgierigheid.
Van plan om DMT te maken van de Mimosa Hostilis.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoeveel mg DMT zou ik krijgen per gram Mimosa?

Groetjes

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Heel mooi geschreven en heel interessant!
Thanks!

Salvia, LSD, mescaline.. het zijn heftige tripmiddelen waardoor je ook van ‘omgeving kan veranderen’ in je trip.
Maar waarom voelt het dan bij DMT aan alsof je jezelf in een andere dimensie bevind en bij de ander genoemde tripmiddelen niet?
Ik heb geen ervaring met Mescaline en Salvia dus daar kan ik niets over zeggen. Vergeleken met psilocybine en LSD vond ik DMT toch echt wel anders. Als ik genoeg psilocybine of LSD neem heb ik soms wel het idee dat ik minder bewust wordt van de materiele wereld om me heen. Dan ben ik in een soort van "energetische" droomwereld lijkt het wel. Toch ben ik me dan meestal wel nog bewust van het feit dat ik aan het trippen ben en dat ik een persoon ben.

Bij die wat zwaardere DMT ervaring was ik elk besef van mijn eigen ik tijdelijk kwijt. Verder voelde die andere dimensie die ik zag veel meer aan als een compleet alternatieve werkelijkheid dan wat ik meemaak tijdens dat dromerige trippen met LSD of psilocybine. Het voelde veel gedetailleerder en "echter" aan. Hoe dat precies kan of waar dat door veroorzaakt wordt weet ik ook niet. Dat blijft mij ook verbazen. Juist de "echtheid" van de ervaring is denk ik
de reden dat ik er twee jaar na dato nog bijna dagelijks wel even aan denk.

Misschien heeft het er wel mee te maken dat je je, ondanks de afwezigheid van je ego/persoonlijkheid en ondanks de nieuwe dimensie toch op de een of andere manier redelijk nuchter voelt. Paradoxaal genoeg nuchterder dan ik me op LSD of psilo voel.

In je trip report schrijf je dat je 2 gaswolk vormige entiteiten hebt waargenomen, je hebt hier niet mee gecommuniceerd.
Klopt. Ik had ook niet het idee dat ze mij zagen. Volgens mij was ik ook niet per se in dezelfde ruimte/dimensie als die twee maar kon ik ze wel zien. Ik was ervan overtuigd dat het bezielde entiteiten waren. Waarom weet ik niet maar ik "wist" het op dat moment zeker. Op psilo en LSD heb ik nooit zo duidelijk entiteiten ervaren. Maar ik heb dan ook nog nooit heel hoog gedoseerd met psilo (max 3 gram gedroogde paddo's) of LSD (max 220ug).

Ik ben heel benieuwd naar jouw eerste ervaringen!

P.S.
Ik word gek van mijn eigen nieuwsgierigheid.
Van plan om DMT te maken van de Mimosa Hostilis.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoeveel mg DMT zou ik krijgen per gram Mimosa?
Ik zou even goed op internet zoeken. Op dit forum kun je beter niet gaan discussieren of vragen stellen over de details van DMT extractie.

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Dmt breaktrough is bijna niet in woorden te vatten. De hoog intelligente wezens die je te zien krijgt en mee kan communiceren voelen levens echt aan. Niks in de dmt dimensie heeft een vaste vorm, dus is het beste te omschrijven als 4D. Door elkaar draaiende energieën die elke kleur en vorm kunnen aannemen. Op net geen breaktrough ervaringen halen ze altijd trucjes uit met me. Soms ontzettend komisch, en soms één grote mindfuck 😳🤷🏼‍♂️

Blijft de meest magische drug die ik ooit genomen heb, dmt of changa.

Mimosa hostilis is de hoogst geconcentreerde bron die hier te krijgen is. Daar haal ik het ook uit.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Het is heel goed mogelijk om in dat pure innerlijke kind bewustzijn te komen op de langzaam werkende psychedelica als truffels/paddo's en LSD, maar het is mijn ervaring dat dat lang niet standaard is. In mijn ervaring moest ik daarvoor werken door middel van bijvoorbeeld meditatie en innerlijke demonen overwinnen en dan "doorbreken" naar die staat van pure onschuld/ego-loosheid. Bij mijn eerste changa trip hoefde ik daar helemaal niet voor te werken, maar was ik daar na heel eventjes wennen aan alles helemaal vanzelf. Door die snelheid was het in een bepaald opzicht nog bijzonderder, omdat je in een kwestie van minuten van normaal naar dat gaat. Ik heb ook het idee dat DMT een meer 'zuiver' tripmiddel is in de zin dat het niet zo dromerig is als psilocybine, maar veel helderder. Dit zag ik terug in de visuals en in het gevoel. Er was echt een gevoel iets heiligs/puurs te betreden met een enorme helderheid en dat dus heel makkelijk en snel. Maar nogmaals, dergelijke staten kun je echt bereiken op de langzaam werkende psychedelica maar dat is doorgaans hard werken om daar te komen. Voordeel is dan wel dat je daar dan veel langer bent en alles misschien ook beter in je opneemt.

Zelf geen ervaring met pure dmt en doorbreken daarop en nog maar zeer geringe ervaring met dmt in de vorm van changa, dus ik wil ook niet teveel conclusies trekken daarover.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Yes, nog een DMT-geïnteresseerde erbij op het forum! <3

Ik heb maar eenmalig ervaring met changa en DMT (beide op één dag), misschien heb je mijn report al gelezen als je dat van Eik hebt gelezen, zo niet kan ik het wel even linken. (Dat is altijd wat gênant aangezien de titel de diepzinnige woorden 'Te dom om te pijpen' bevat lol xD).

Ik heb geen ervaring met salvia maar er wel e.e.a. over gelezen en het wordt wel vergeleken met DMT in die zin dat het vaak een zeer intense ervaring is waarbij je helemaal weg bent van hier. Verder weet ik niet of deze middelen te vergelijken zijn. Salvia lijkt een categorie apart binnen de dissociatieven, en DMT is eigenlijk een categorie apart binnen de psychedelica (hoewel de lagere dosis wat weg had van een sterke en korte psilocybinetrip). De ervaringen die ik lees over salvia lijken bovengemiddeld vaak negatief, wat niet het geval is voor DMT. Ik wil salvia nog wel ooit eens een keer proberen, maar meer ervaring opdoen met DMT staat bij mij hoger op de to-do lijst. Ik ben over het algemeen een grotere fan van psychedelica dan van dissociatieven waarbij ik wel op moet merken dat ik met die laatste groep simpelweg ook veel minder ervaring heb, eigenlijk alleen met ketamine, en heb al een tijdje 3-MeO-PCP liggen, maar nog niet echt aangeraakt... salvia lijkt weer totaal iets anders... dus mijn beeldvorming is ook nog niet volledig. Psychedelica trekken mij wat meer, laat ik het zo dan zeggen.

Ik kom later even terug in dit topic voor een wat uitgebreidere reactie, want stiekem ben ik aan het werk. ^^

Kara1010

Newbie
Beste mensen,

Gericht, duidelijk en kort... ik wil DMT uitproberen, maar heb nooit drugs gedaan. Ik waardeer een begeleiding/assistentie hierbij enorm.

Bij voorbaat dank.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @Kara1010

Welkom op het forum. Ik weet niet precies naar wat voor soort advies of begeleiding je op zoek bent dus ik zou eerst wat vragen willen stellen:
1) Waarom wil je, zonder overige ervaring met psychedelica, meteen beginnen met DMT? Het kan wel hoor maar het is gebruikelijker om eerst wat mildere psychedelica te proberen om te kijken of trippen iets voor je is. DMT kan namelijk behoorlijk heftig uitpakken.
2) Wat zijn je verwachtingen? DMT is bij uitstek een middel om respectvol mee om te gaan. Als je verwacht dat het alleen maar mooie kleurtjes gaat geven of dat het geschikt is voor een feestje dan raad ik je aan daar geen DMT voor te gebruiken. DMT leent zich meer voor een wat meer introspectieve/spirituele trip. Waanzinnig interessant maar wel heel heftig.
3) Heb je DMT, een goede pijp en een tripsitter die je kunt vertrouwen?

Als je wat meer vertelt over je wensen, verwachtingen en situatie kunnen we je wat meer gericht helpen bij de voorbereiding.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan