Dmt laat mij slapen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Jumping Jack

Experimenterende gebruiker
Elke keer als ik een goede DMT rook word ik helemaal helder en dan krijg ik lichte visuals.
En dan word ik zo moe dat ik meteen wil slapen.
Helemaal kapot!
Geen trip niks.
En de DMT die ik rook is van hoge kwaliteit.

Herkenbaar?

Hardcore_frk

Badass junkie
Is DMT niet ook een in het lichaam natuurlijk voorkomende stof, die (in kleine hoeveelheden) vooral aangemaakt wordt tijdens het slapen/dromen? Wellicht is de verklaring in die hoek te vinden?

mitchieee

Bewuste gebruiker
Haha, vreemd verhaal eigenlijk. Nog nooit gehoord. De meeste mensen willen na hun trip graag onder woorden brengen wat ze allemaal hebben beleefd
niet echt persee slapen, ik zie daadwerkelijk wel wat er gebeurd maar eigelijk alleen het begin voordat ik wegval, van de planeet weg en ik word uiteindelijk weer wakker eigelijk dan dan die goeie afterflow van wereldvrede

Hardcore_frk

Badass junkie
niet echt persee slapen, ik zie daadwerkelijk wel wat er gebeurd maar eigelijk alleen het begin voordat ik wegval, van de planeet weg en ik word uiteindelijk weer wakker
Misschien ga je gewoon zo knoeperdje hard, dat je hersenen het niet meer trekken en je een soort van out gaat?

Jumping Jack

Welke dosering gebruik je en heb je de kunst van het vapen wel onder de knie?

Wellicht de dosering naar beneden?

hoeveel dmt neem je voor een trip?

Moeilijk te zeggen ik weeg niet af een goede dosis.
Maar als ik een tjanga (als je dat zo schrijft) rook heb ik het zelfde na 2 hijsjes.
Ik moet meteen liggen en het liefst ga ik slapen.

Btw ik vape niet ik rook het

Jumping Jack

LSD is heerlijk spul! Je kan het op een spirituele manier gebruiken maar ook een recreatieve manier.

Ja met Lsd ben ik heel ver wij nemen soms dus 500ug en dat is een zware trip. Maar ik vind dat heerlijk en ga daar heel erg goed op.
We hebben wel ondekt dat er een grens aan zit. Dus je kan daar nog wel 200ug bij nemen maar je gaat niet dieper ergens is er een grens en verder als dat kan je niet gaan.
Best wel interessant want dat wisten we niet.

Hardcore_frk

Badass junkie
Ja met Lsd ben ik heel ver wij nemen soms dus 500ug en dat is een zware trip. Maar ik vind dat heerlijk en ga daar heel erg goed op.
We hebben wel ondekt dat er een grens aan zit. Dus je kan daar nog wel 200ug bij nemen maar je gaat niet dieper ergens is er een grens en verder als dat kan je niet gaan.
Volgens mij kun je wel dieper nog. Maar dan moet je meer dan 1 mg nemen. Er zijn op het forum ook wel topics over te vinden.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Moeilijk te zeggen ik weeg niet af een goede dosis.
Maar als ik een tjanga (als je dat zo schrijft) rook heb ik het zelfde na 2 hijsjes.
Ik moet meteen liggen en het liefst ga ik slapen.

Btw ik vape niet ik rook het
Changa

Kan het me niet voorstellen. Ben dan zo verbijsterd door wat ik gezien heb dat ik er alleen maar aan kan denken.

Wordt weleens vaker gezegd, al weet ik de precieze grens niet. Dacht dat die wel hoger lag.

Van psilo zeggen diehard psychonauten vaak wel dat er geen grens/plafond aan zit hoe diep je kunt gaan.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan