dmt----> longontsteking/pneumonia?

Joske

Newbie
Dag iedereen,

Ik heb enkele weken geleden mijn eigen dmt gesynthetiseerd en dit is naar eigen zeggen zeer goed gelukt, ben al ver in hyperspace geblast.

Maar ik zit nu momenteel met een zeer serieuze longontsteking (afzien). Nu is mijn vraag of het aan de dmt kan liggen, wat iedereen in mijn naaste omgeving natuurlijk verondersteld, aangezien ik het het meest gerookt heb. Ik moet er wel bijzeggen dat ik het in het begin met een aliumiumfolie gerookt heb, waarvan ik daarna heb gelezen dat dit niet zo goed is en ik heb dit ook niet meer gedaan daarna. Maar dit is al zeker een maand geleden en de longontsteking heb ik sinds vorige week. (hij is er nog steeds niets op gebeterd).

Ik heb ook gelezen dat het kan komen van het inademen van een petrolium deriviaat zoals dus white spirit.

Wat denken jullie en kennen jullie mss iemand die hier ook mee te maken heeft gehad?

Shivshamboo

Experimenterende gebruiker
Joske zei:
Dag iedereen,

Ik heb enkele weken geleden mijn eigen dmt gesynthetiseerd en dit is naar eigen zeggen zeer goed gelukt, ben al ver in hyperspace geblast.

Oh ja joh. :openmouth: Heb jij DMT. gesynthetiseersd???? :confused:

Mijn vriend uit Antartica heeft me wel uitgelegd, hoe je DMT. extraheerd uit bepaalde planten. Maar zou je die wijsheid van het synthetiseren van DMT. met ons willen delen??? Er is namelijk een groot verschil. :wink:

Maar een longontsteking van DMT. lijkt me uitgesloten. Waarschijnlijk heb je gewoon een virus opgelopen.
Ook kan ik me niet voorstellen(mits je in een afgesloten ruimte liters heb zitten verdampen) dat je die longonsteking hebt opgelopen van de damp van het oplosmiddel dat je gebruikt hebt..
Van DMT. zijn er alleen maar mensen genezen. :P
Beterschap. :wave:

Flameon

Badass junkie
Wellicht heb je de longontsteking niet gekregen van DMT. Ontsteking is vrijwel altijd een virus en dat heb je vast niet opgelopen. Longontsteking ben je wel even zoet mee, kan als je pech hebt een week of zes duren. Goodluck

Joske

Newbie
Oh ja joh. :openmouth: Heb jij DMT. gesynthetiseersd???? :confused:

Mijn vriend uit Antartica heeft me wel uitgelegd, hoe je DMT. extraheerd uit bepaalde planten. Maar zou je die wijsheid van het synthetiseren van DMT. met ons willen delen??? Er is namelijk een groot verschil. :wink:

Jup ja excuses, fout woorgebruik, extraheren is het. (de pijnstillers tege de ontsteking werken precies goed :wink: )

Joske

Newbie
de pijnstillers tege de ontsteking werken precies goed :wink: ) [/quote]

Welke heb je jos?[/quote]

ibuprofen sandoz 600mg en tussendoor af en toe een dafalgan codeïne als de pijn ten top stijgt..

Joske

Newbie
enjaah amateur...
Zo zijn er hier wel meer denk ik zo, bij het lezen van verschillende topics

Weet ik veel, bij een foute handeling kan er vanalles gebeuren,
ik ben geen fysicus of chemicus, en al helemaal geen dokter.
Daarom mijn vraag.

Nu weet ik tenminste dat het daar niet van komt en dat is waar dit forum om draait of niet? Men stelt vragen en spreekt andermans ervaring aan als je iets niet weet, waarna men daarmee verder kan.

in ieder geval bedankt voor de beterschap, zal het nodig hebben..

Bovenaan