1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

DMT Nederig geraakt door liefde

Discussie in 'Trip reports' gestart door Bobsacamano, 30 nov 2015.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Voorwoord

Al twee maanden stond het in mijn agenda met dikke letters “Zaterdag 29 November DMT” Bee en ik kennen elkaar nu ongeveer een jaartje en hebben veel geanimeerde gesprekken gehad over mooie stoffen en dan voornamelijk over Psychedelica. We deelden onze trip ervaringen en zochten soms samen naar een felbegeerd stofje. Twee maanden terug besloten we om een keer samen wat te doen en de keuze viel al snel op DMT.

Mijn vriendin en ik willen dit al sinds we er over gehoord hebben doen maar het lukte mij niet om er aan te komen. Ook leek het me ook wat lastig om het voor elkaar te krijgen. Juiste pijp, genoeg hitte maar niet te veel enz enz. Bee zou ons begeleiden met de ervaring en had DMT in huis. Ik was er best mee bezig dat ik DMT ging doen, vooral de dag zelf was ik nerveus op een fijne manier en hoeveel ik ook had gelezen en bekeken ik had geen idee wat me te wachten stond en mijn god ik had nooit kunnen dromen dat dit allemaal ging gebeuren.

Bee kwam rond 21:00 bij mij thuis in Amsterdam, er is altijd een relaxte warme vibe bij ons en na een kleine anderhalf uur kletsen begon Bee de DMT af te wegen. 40mg voor mij en mijn vriendin en 60 voor hem zelf. Ik zag hem bezig met de pijp en de brander en was enorm blij dat hij er was, waarschijnlijk had ik op een bepaald moment de brander vol op de DMT gezet omdat het best lang duurde voor het gesmolten was en ik was gaan twijfelen of ik het wel goed deed. Mijn vriendin ging als eerste ze was duidelijk onder de indruk van haar ervaring, maar dit is niet haar verhaal maar die van mijzelf. Ik vind het best persoonlijk wat je meemaakt dus ik deel hier alleen wat ik zelf heb meegemaakt en heb gevoelt.

Take off

Het was mijn beurt ik kreeg de pijp in mijn handen en Bee hanteerde de brander. De eerste golf rook belande in mijn longen en het viel enorm mee een sigaret is zwaarder. Mijn vriendin maakte de opmerking dat het een beetje smaakt alsof je bij de tandarts zit, dit herkende ik ook meteen. Haal twee en drie gaan naar binnen en mijn beeld begint al flink te verschuiven. De kamer word heel kleurrijk en er is een vibratie te zien en te voelen. Hit vier golft mijn longen in en op het moment dat ik uitadem komt hoor ik een toon. Het is een hoge toon met een vibratie. De toon word luider en luider de kamer golft van de warme kleuren en voelt ook warm niet qua temperatuur maar op een emotioneel niveau. Ik sluit mijn ogen en ga achterover liggen.

Het is donkerbruin bijna zwart, mijn beeld breekt op in het niets. Het is bizar ik weet en voel dat mijn beeld breekt en splitst en breekt en splitst al zie ik het niet. Maar toch is het er. Dan draaien al die onzichtbare facetten zich en is er een enorm schouwspel van kleur. Het is intens en veel spiegelende vlakken breken komen op me af met veel groen en gele tonen. Het lijkt een beetje op een oneindig gedraai van spiegels, bloemen en speelkaarten. Vanuit linksboven komt er iets op me af. Ik zie het niet maar ik voel het heel duidelijk. Een wezen/entiteit reikt naar me uit en wil me aan de hand meenemen om me iets te laten zien. De aanwezigheid voel ik sterk het voelt als een druk en het trekt aan me. De entiteit is ook blij dat ik er ben en beïnvloed al het visuele om me heen om me iets duidelijk te maken maar ik weet niet wat. Er hangt een soort membraan voor me waar ik nog niet doorheen kan. Dan beginnen alle visuele patronen stil te staan en doe ik mijn ogen open. Ik zie Bee zitten en mijn vriendin kijkt me lachend aan. Ik kijk naar buiten en denk heel even dat ik weer helemaal nuchter ben, dan zie ik hoe de gebouwen buiten meerdere holografische dekens van verschillende kleuren om zich heen hebben en geniet ik nog even van het schouwspel. Alles ebt langzaam weg en ik ga weer rechtop zitten.

Normaal als ik onder de indruk ben van iets dan hoor je me meteen kwaken als een malle. Ik word dan een soort enthousiastisch reclame bord voor wat ik net gedaan of gezien heb. Nu had ik dat helemaal niet. Ik voelde me heerlijk maar nederig. Een diepgevoel van respect. Ik voelde me aangeraakt door iets, iets dat heel veel liefde voor me had. Emotioneel was ik zeker, maar vooral gelukkig en nederig.

De 60mg Turbocharger,

Nadat Bee was geweest en daarna mijn vriendin weer. Was het weer mijn beurt. Ik was erg nieuwsgierig wat me nu zou overkomen. Overkomen is sowieso een goed woord voor DMT je word er doorheen getrokken en alleen door echt los te laten ga je dieper. Hier had mijn vriendin mij en Bee op gewezen na haar tweede vlucht. Na 4 a 5 flinke halen lag ik ineens op mijn rug. Ik weet dat ik gewoon rustig ben gaan liggen maar ineens was ik er.

Er kwam meteen een entiteit op me af maar ik voelde hem minder sterk dan bij de vorige keer. Ineens moest ik denken aan wat mijn vriendinnetje tegen ons had gezegd “Laat los” Ik liet los. Bam alle visuals raasden om me heen met het hoogste detail en een enorme snelheid ik kon er geen touw aan vast knopen maar genoot. Ik genoot zo erg dat ik alleen maar met de visuals bezig was. De aanwezigheid van de entiteit was er nog steeds maar nog niet heftig, wel wist ik zeker dat hij of zij deze visuals voor mij maakte en beïnvloede om mij te sturen richting iets wat ik moest weten.

Ineens was alles weer rustiger in een klein beetje teleurgesteld deed ik mijn ogen weer open. Ik keek recht in de ogen van mijn vriendin ik sluit mijn ogen en pakte haar hand. Op het moment dat mijn ogen weer sluiten voel ik de entiteit heel heel erg aanwezig. Het visuele is erg gezakt en heeft zich boven mij gecentreerd in een punt vorm die met lange bundels van licht op mij neer schijnt maar het licht lijkt wel solide te zijn alsof het mijn ziel streelt. Dan gebeurd er iets mafs en prachtigs. Ik word me ineens enorm bewust van de twee mensen die er bij me zijn. Ik weet dat ze er zijn maar ik voel ze. Ik voel Bee zijn energie maar nog fijner (no offence bee) schiet er een zilver draadje van mijn ziel door mijn arm in het lijf van mijn vriendin naar haar ziel en zie ik haar ziel letterlijk voor me. Een gouden bol van energie verbonden door een zilveren draad aan mijn energie. Er komt een golf van liefde over me heen niet alleen vanuit mezelf maar ook vanuit de entiteit alsof hij zegt “ja je snapt het” ik bedank hem honderd keer en langzaam verdwijnt hij. Ik doe mijn ogen open en ben weer terug bij de twee prachtige mensen met wie ik dit kon delen.

Ik merk dat ik niks kan zeggen ik durfde ook niet goed onder woorden te brengen wat ik net had meegemaakt. Je voelt je zo nietig, nederig en enorm vereerd. Je word er letterlijk stil van. We praten nog een hele tijd rustig na en rond een uur of vier bedank ik Bee en doe de deur dicht.

Strekking

We waren echt stuk zo ontzettend moe en toch ik kon de slaap niet vatten en lag op bed te staren in het duister denkend aan mijn trip. Er valt ineens een kwartje. Binnenkort ga ik samenwonen met mijn vriendin ik heb hier veel zin in we zijn druk aan het verbouwen maar toch knaagde er iets de laatste tijd. Niet dat ik niet blij was met mijn situatie maar ik vond het moeilijk dat ik mijn privé leventje voor een deel ga opgeven en ook mijn heerlijke huis ga achterlaten. Voor mijn gevoel heeft de DMT mij laten zien hoe bijzonder ik het nu heb met de prachtige ziel die ik mijn vriendin mag noemen. En dat liefde de drijvende kracht is tussen mensen. Ook vandaag was ik vaak best stil en staarde ik vaak een beetje voor me uit nederig en dankbaar door de ervaring.

Nawoord

Het is duidelijk dat ik onder de indruk ben. Maar ik moet er bij zeggen dat het meer is dan alleen het verhaal wat je hierboven hebt gelezen. Wat me bijvoorbeeld opviel is dat je zo ontzettend jezelf bent tijdens een DMT trip. Je staat van bewustzijn veranderd bijna niks. Bob zonder DMT en Bob met DMT is dezelfde Bob. Het ritueel er omheen is ook erg mooi, van het branden tot het om de beurt je trip maken en er rustig over praten. Zelfs toen mijn vriendin als eerste ging en ik nog geen idee had wat er met haar gebeurde voelde ik dat er iets bijzonders aan de gang was.

Met bijna alle andere psychedelica zeg ik wel tegen vrienden “Zou je echt is moeten doen. het kan je helpen in de juiste setting met de juiste persoon” Met DMT weet ik zeker dat ik dit niet doe. Het voelt niet goed om dat te doen. Alleen bij de juiste mensen op het juiste tijdstip.

Hopelijk hebben jullie een beetje genoten van mijn toch wat lange verhaal.

Bob

2. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Mooi geschreven kerel :). Leuk om ook jou ervaring zo nog na te lezen en je reflectie erop. Ik vond het erg fijn om het samen met jullie te doen en jullie te kunnen begeleiden bij de eerste keer.

Hoewel ik er nog steeds niet helemaal de vinger op kan leggen wat de volledige boodschap van de DMT is geweest, is de strekking naar mijn idee ook liefde. Dat is waar het om draait in leven.

Heeft je vriendin niet de behoefte om er ook een report over te schrijven?

3. Bobsacamano

Geen idee ik denk het niet, ze verwerkt de dingen op een andere manier als ik bijvoorbeeld. Ze begon gister wel over meer dingen die naar voren was gekomen tijdens de tweede trip die ze ons toen niet vertelt heeft. Omdat ze het echt even op haar in moest laten werken maar ze is er ook echt diep door geraakt.

ps ik heb ook besloten weer moeite te stoppen in mediteren.

4. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Nog een mooi DMT report!

Wauw wat mooi zeg! Om dit soort dingen wil ik altijd zo graag dat meer mensen psychedelica proberen. Dat we op een dieper niveau verbonden zijn is niet zomaar een mooie gedachte, maar iets wat tastbaar kan zijn en gerealiseerd kan worden.

Dit vind ik altijd erg interessant bij verhalen over DMT. Je bedoeld dus dat je persoonlijkheid hetzelfde blijft? Dit zou dan dus geen ego-oplossing zijn. Maar waarschijnlijk is het ook niet zo zwart/wit als ik het nu schets en kun je vast van DMT leren op zowel persoonlijk als onpersoonlijk vlak.

Dat klinkt heel mooi ja. :) Dat lijkt me ook de beste manier om het te doen.

5. Psychedelibee

Dat kan ik me goed voorstellen, ik moest alles ook even laten bezinken. Daarbij snap ik ook dat ze misschien niet alles met mij wilde delen, zo goed kennen we elkaar natuurlijk nog niet. Dat ze ook diep geraakt was had ik wel door in ieder geval.

6. ooscaar

ooscaar Wijs gebruiker

Wauw wat een gaaf verhaal, ik blijf het ook altijd fascinerend vinden dat iedereen het heeft over een entiteit die aanwezig is. Als ik dit soort reports lees, krijg ik echt het idee dat er eigenlijk geen woorden voor DMT zijn! Ik ga Bee's reports lezen :wave:

7. Bobsacamano

Het was niet eens dat ze het niet met jou wou delen dat vroeg ik ook nog toen ze me het de dag erna vertelde. Het was meer dat ze het zelf ook nog niet helemaal door had en 100% besefte. Na wat tijd kwam alles steeds meer binnen bij haar.

Het was ook mooi om te zien dat ze de dag erna ook veel zat te staren en te denken. Ik herkende haar blikken.

8. Narayani

Narayani Bewuste gebruiker

Wat leuk om twee verschillende reports te lezen, van dezelfde drug op dezelfde avond. Elke keer weer als het over DMT gaat lees/hoor je mensen over die entiteit die langs komt om te begeleiden, zo apart vind ik dat. Mooi beschreven hoe je je bewust werd van de connectie/energieflow tussen jou en je vriendin. Liefde in al haar vormen is zo veel groter dan de meesten beseffen.

9. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Tof rapportje, zeker interessant. :)

10. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Leuk om weg te lezen dit report en zeker een mooie ervaring!!

11. Timmie94

Timmie94 Bewuste gebruiker

Leuk om van jullie beide een report te lezen! Weer goed geschreven ook. Het lijkt er echt op dat enige juiste woord voor DMT, profound, is.

12. Psychedelibee

Ah ok, als het niet had willen delen had ik dat zeker ook begrepen. Maar ik snap wel dat het allemaal even op haar door moest dringen eerst. Het is ook nogal wat, wat je in zo'n korte tijd allemaal meemaakt. Ik heb de dag erna ook nog nodig gehad om alles een beetje door te laten dringen. En ik weet zeker dat er de komende tijd nog wel vaker gaat gebeuren dat er weer een puzzel stukje op zijn plek zal vallen.

Laden...