DMT, niet gelukt

Supermoendo

Experimenterende gebruiker
Yo boys!

Ik heb 10 minuten geleden voor het eerst DMT gerookt samen met mijn broer.
Dit is het pijpje waar mee het gerookt is.

We hebben beiden ongeveer 45 mg er in gedaan per persoon. Maar het leverde niet zo veel op.
Beetje raar gevoel, trillerig, lichte visuals en een beetje misselijk in het begin. Maar niet de ontmoeting met onze lieve vrienden in een parallel universum waar we op gehoopt hadden.
Heeft er iemand tips voor ons hoe we met dit pijpje en onze gele dmt die van hoge kwaliteit moet zijn, de trip van ons leven kunnen beleven?

Alvast bedankt! :stoned:

Tripper

Wijs gebruiker
Begin maar met een ander pijpje te kopen, dan kan je met vapourizer later experimenteren. Koop een normaal glazen pijpje die je kunt aansteken, door het glas kun je zien waar de rook is.

eerst begin je met het schoonbranden van het screentje. Doe wat as op het screentje. Doe er dan voorzichtig 50mg DMT op een hoopje in het midden. Dan als laatst een laagje thee, de thee kun je eerst laten uit-trekken in water, zodat de thee lekker schoon wordt.

Ga ontspannen op een goeie plek liggen met evt. een lapje voor je oog zodat je goed de visuals kan zien. Begin rustig met een klein vlammetje de pijp te verhitten, dus niet gelijk de vlam erop, maar wel een beetje er boven. Dan zie je de eerste rook komen, hij wordt steeds witter, als de pijp goed gevuld is met rook adem je alles in, wacht voor 5 sec, blaas uit en dan een full burst aan vlam erop en dan de hel pijp leeg trekken in een keer. Rook inhouden, pijp wegleggen, achterover liggen, uitblazen en gaan met die banaan.

Als dat niet lukt, haal je 3gr Harmala zaad p/p. Maal het zaad, los op in wat jus de orange voor 5 min, drink op en wacht voor 30min voordat je 80mg DMT neemt. Dan kan je 2,5 uur lekker spacen.

Succes!

Supermoendo

Tripper zei:
Begin maar met een ander pijpje te kopen, dan kan je met vapourizer later experimenteren. Koop een normaal glazen pijpje die je kunt aansteken, door het glas kun je zien waar de rook is.

eerst begin je met het schoonbranden van het screentje. Doe wat as op het screentje. Doe er dan voorzichtig 50mg DMT op een hoopje in het midden. Dan als laatst een laagje thee, de thee kun je eerst laten uit-trekken in water, zodat de thee lekker schoon wordt.

Ga ontspannen op een goeie plek liggen met evt. een lapje voor je oog zodat je goed de visuals kan zien. Begin rustig met een klein vlammetje de pijp te verhitten, dus niet gelijk de vlam erop, maar wel een beetje er boven. Dan zie je de eerste rook komen, hij wordt steeds witter, als de pijp goed gevuld is met rook adem je alles in, wacht voor 5 sec, blaas uit en dan een full burst aan vlam erop en dan de hel pijp leeg trekken in een keer. Rook inhouden, pijp wegleggen, achterover liggen, uitblazen en gaan met die banaan.

Als dat niet lukt, haal je 3gr Harmala zaad p/p. Maal het zaad, los op in wat jus de orange voor 5 min, drink op en wacht voor 30min voordat je 80mg DMT neemt. Dan kan je 2,5 uur lekker spacen.

Succes!

Dankje voor het snelle antwoord!

Waar ik het pijpje gekocht heb werd mij verteld dat deze ideaal is voor het roken van DMT. De smartshophouder noemde het zelfs een 'DMT-pijpje'. Is het dan echt niet mogelijk om het met dit pijpje te doen? Misschien ben ik een beetje ongeduldig maar als het met dit pijpje moet kunnen zou ik het graag ook zo willen doen. Wat zouden je tips zijn bij het gebruik van dit pijpje? De tijd dat je t moet verhitten bijvoorbeeld. Wanneer zie je dat de DMT voldoende gesmolten is?
Als je er zeker van bent dat ik al mijn DMT ga weggooien bij het geklungel met dit pijpje dan volg ik natuurlijk jouw verhaal. :mrgreen:

Tripper

Wijs gebruiker
Ik heb alle soorten en maten pijpjes getest, maar de vapourizer pijpjes hebben mij nooit gegrepen. Het is een feit dat het echt een DMT pijpje is, je kan moeilijk wiet in het kleine gaatje gaan stoppen. Ik zou echt mijn manier van roken proberen, dan gaat het zeker goed. Je wil toch een goeie ervaring hebben?

En ze zeggen zoveel in de smartshop, ze hebben vaak nog geen DMT of Mescaline aangeraakt.

Ik zou er zo een halen:

Tripper

Wijs gebruiker
Dat is de iedeale pijp om een breakthrough te krijgen, je kan dan bijna alle rook al in de twist van de pijp brengen, zodat je hem dan in een keer kunt leeg sucken. Twisterpijp is voor echte mannen!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Tripper zei:
Dat is de iedeale pijp om een breakthrough te krijgen, je kan dan bijna alle rook al in de twist van de pijp brengen, zodat je hem dan in een keer kunt leeg sucken. Twisterpijp is voor echte mannen!
Dat heb ik geweten. Eerste en laatste keer meteen een keiharde breakthrough. Heb het sindsdien niet meer durven aanraken.

Ik ben geen echte man.

Sjarel

Ik heb laatst DMT weten te bemachtigen, en nu ben ik opzoek naar het geschikte pijpje, dus is dit een geschikte of niet? :)

en mischien domme vraag, maar dat as maakt dat uit waar het vandaan komt bijv. Wierook? :flushed:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Tripper zei:
Tripper zei:
Exceptional Insight zei:
Dat heb ik geweten. Eerste en laatste keer meteen een keiharde breakthrough. Heb het sindsdien niet meer durven aanraken.

Heb je daar een trip report van?

Heb je hem wel of niet???
Oh, ja, heb ik wel. Maar hij is zwaaar incompleet. Veel shit herinnerde ik me veel later pas. Ik heb zelfs tijdens een paddotrip, maanden later, bepaalde elementen herbeleefd. Toen zag ik bijvoorbeeld pas dat de mensen die ik in m'n report m'n ouders noemde, mijn ouders helemaal niet waren.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=14087

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Sjarel zei:
en mischien domme vraag, maar dat as maakt dat uit waar het vandaan komt bijv. Wierook? :flushed:
Ik gebruikte zelf dus altijd wierook as, werkt perfect. Maar serieus, dat dmt niet aan de vlam mag komen is best overrated. Ik heb ook best vaak zonder as gerookt en dat ging net zo goed.

Tripper

Wijs gebruiker
Petrovic zei:
Maar serieus, dat dmt niet aan de vlam mag komen is best overrated. Ik heb ook best vaak zonder as gerookt en dat ging net zo goed.

Er moet altijd as onder he voor de duidelijkheid, zodat de gesmolten DMT in as kan zakken. En waar Petrovic het over heeft, dat as bovenop geen zin heeft, daar zijn de meningen over verdeeld, maar bij twijfel, beter voorkomen dan genezen he..

MPSYNW

Newbie
Dag allemaal!

Ik ga me binnekort voor de 2de keer aan DMT wagen. De eerste keer is het helaas mislukt omdat we een foute methode van roken hadden gebruikt. Ik heb me speciaal 2 pijpjes en een torch aangeschaft. Ik lees hier en daar dat ik wel een torch moet gebruiken, maar anderen raden mij dit toch af.. enige tips? Het zou echt een teleurstelling zijn mocht het weer niet lukken. Spijtig genoeg zijn er ook geen filmpjes te vinden hoe het proces van het roken precies in elkaar zit..

PS: ik heb gelezen dat DMT + lachgas nog veel beter is als enkel DMT. Dus eerst een keer of 2 hitten en dan de bus aan je mond zetten en vertrekken naar een nog mooiere realm! diegene die het 1x met N2O hebben gedaan, doen het blijkbaar nooit meer zonder! (Ik trip ook niet meer op LSD/paddo's zonder N2O, echte aanraders!)

Bovenaan