Dmt proberen

Hansklok

Bewuste gebruiker
al echt jaren staat Dmt op me lijstje van uit proberen. Heb het in geel poeder vorm nog even laten testen uiteraard.
tripsitter fixen
Huis reinigen met salie
Alleen heb nu al aantal dingen voorbij zien komen van in een vape roken en uit een soort bong roken.
vape is makkelijkste denk ik omdat die makkelijk op temperatuur kan?
ik heb geen flauw idee iemand die wat weet?
anders ga ik wel naar een smartshop in zwolle

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je kunt er evt changa van maken en dan roken, dan heb je garantie dat het werkt.

Met vapen is het in het begin toch vaak experimenteren hoe je het goed moet doen zonder garantie dat je een goede, of überhaupt een trip krijgt (hoor ik). Maar daarvoor maar even antwoord van anderen afwachten. Ik heb alleen ervaring met changa.

Pinnacle

Experimenterende gebruiker
Ik heb onlangs voor het eerst een paar keer DMT geprobeerd. Ik heb zowel een pijpje geprobeerd als een vape. Het meest effectief was een vape waarbij je de temperatuur kan instellen (kan je halen bij de smartshop, vraag ook even naar welke vape zij aanraden). DMT verdampt op een vrij lage temperatuur en je kan met een pijpje makkelijk veel DMT verliezen omdat je het te heet maakt. Het kost een paar keer proberen, maar na 4 a 5 keer roken, lukte het mij helemaal.

Ook fijn omdat je met een vape gewoon kan wachten even diep in en uit kan ademen en dan kan roken ipv dat je zit te klooien met een aansteker en pijpje.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Een vape lijkt me inderdaad ook het handigst, ik vond vroeger de DMT verdampen in zo'n glazen bol DMT pijpje ongelooflijk moeilijk en meermaals m'n product naar de vaantjes geholpen zo

• Like
Waarderingen: XMR

_shikantaza

Badass junkie
Een vape lijkt me inderdaad ook het handigst, ik vond vroeger de DMT verdampen in zo'n glazen bol DMT pijpje ongelooflijk moeilijk en meermaals m'n product naar de vaantjes geholpen zo
Op zich kan het wel. Zo'n pijpje kost een paar euro. Rustig aan verwarmen, heel rustig aan. Ik ben er wel op doorgebroken na enige oefening (en met zo'n BBQ-aansteker zodat ik mijn vingers niet verbandde).

Ik weet niet wat electrische vapes kosten maar een oil burner lijkt me prima om te testen of DMT wat voor @Hansklok is. Het is wel aan te raden om een vape puur en alleen voor DMT te hebben omdat de ranzige plastic / sneakers / vleugje poep / bloemige geur (🤢) er nooit meer uit gaat.

Proxima

Badass junkie
Mijn beste/makkelijkste resultaat ooit is met e-liquid in een standaard PG/VG vape:
https://forum.dmt-nexus.me/threads/dmt-salts-for-e-juice.367729/ (lees goed door zodat je begrijpt wat het is en hoe de ratios zijn! Gebruik de citric acid versie, te koop bij vrijwel elke drogist).

Drie puffs van 10 seconden op 30W gaf een gegarandeerde liftoff to deep hyperspace met een supersmoothe ervaring in de longen, zelfs mensen met gevoelige longen kunnen dit makkelijk verdragen. Geen gevaar meer met open vuur en superhete onderdelen. En als je wilde nam je na afloop nog een journey, of 2, of 3, zo simpel is het.

1723240536173.png

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik doe het ook het liefst met e-sigaret, alleen het nadeel is dat je dan gelijk best wel veel DMT moet kopen en in je e-sig moet stoppen. Ook is het een gedoetje om de juiste hoeveelheid DMT in je liquid te selecteren (pro-tip: ik doe 0,3g/mL voor licht effect en 0,5g/mL voor medium effect, in 50/50 pg/vg).

Voor een eerste keer zou eigenlijk ideaal zijn als je even iemand anders vape mag lenen (inb4: niet die van mij).

Wat voor een eerste keer ook prima werkt is een basepijpje. Dan kan je ook je dosis gewoon afwegen. Ik zou adviseren om 10 milligram te doen voor de eerste keer. Heel belangrijk is om voorzichtig te beginnen! Niet gelijk streven naar een breakthrough, want dat is wel wat heftig meteen. Wees liever respectvol voor moeder aya, en ga eerst even op de deur kloppen om te vragen of je naar binnen mag. Daarna heel voorzichtig kijken of het echt okee is als je een stap naar binnen zet. En pas als je echt goed bekend bent bij haar thuis, dan kan je nog eens in één keer in het diepe springen.

Laatst bewerkt:

Relmuis

Wijs gebruiker
Ik doe het ook het liefst met e-sigaret, alleen het nadeel is dat je dan gelijk best wel veel DMT moet kopen en in je e-sig moet stoppen. Ook is het een gedoetje om de juiste hoeveelheid DMT in je liquid te selecteren (pro-tip: ik doe 0,3g/mL voor licht effect en 0,5g/mL voor medium effect, in 50/50 pg/vg).
Mijn volgende keer wordt weer oraal in een hogere dosis en ik zit te twijfelen of ik de MAO-remmer ook zal verhogen.
Maar ik heb hier natuurlijk ook wel oren naar. :grimacing:
Heb nog wat vraagjes en het is weekend dus ik mag blowen van mezelf dus heel helder ben ik niet.

Je maakt dan een tankje van 1mL?
Hoeveel 'teugen' haal ik daar uit?
Zijn er dat niet een paar honderd?
Of is de biologische beschikbaarheid veel lager bij vapen?
Heb je het over de freebase of de zoutvorm?
Nicotinezout, al is dat geen DMT, schijnt beter en sneller te worden opgenomen, al merk ik daar zelf weinig van.

Ik heb ook een verdamper.
Je moet mij, ik ben nogal onhandig, niet met basepijpjes en vuur aan de gang laten gaan, mijn tripsitter ook niet.

Wees liever respectvol voor moeder aya, en ga eerst even op de deur kloppen om te vragen of je naar binnen mag. Daarna heel voorzichtig kijken of het echt okee is als je een stap naar binnen zet. En pas als je echt goed bekend bent bij haar thuis, dan kan je nog eens in één keer in het diepe springen.
Mooi omschreven!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Oh man, als ik er aan terugdenk. Die geur en die weirdness en de echo's en het krioelende leven in hyperspace. Compleet vreemd en oh zo vertrouwd tegelijk. Wat een spul.
Zo raar hoe iets zo compleet vreemd tegelijk toch helemaal vertrouwd kan voelen ja.

Maar dat is mij nu. Tijdens zo'n ervaring overkomt het je gewoon.

Maar deze nuchtere ervaring nu is ook absurd eigenlijk, als je erbij stilstaat. Dat zie ik bijvoorbeeld aan de grote compleet verwonderde ogen van mijn baby neefje die uit lijken te spreken "wat ís dit allemaal!?" En het andere moment lijken ze (de ogen) te zeggen "ik ben compleet veilig hier, dit is mijn thuis". Geen woorden, geen redenatie nodig, intuïtief wordt het gewoon geweten.

En dan gaan we terugkerende patronen herkennen en verhaaltjes verzinnen daarover en verhaaltjes overnemen van anderen die ooit als baby ook nog niet in verhaaltjes geloofden maar gewoon thuis waren in de vertrouwde weirdness. En dan gaan we in die eigen verzonnen verhaaltjes leven en deze met elkaar vergelijken, soms proberen het beste verhaaltje te hebben.

Terwijl we nog steeds altijd alleen maar in de ondoorgrondelijke vertrouwde weirdness zijn. Niets is echt veranderd.

Je inspireerde me :wink:

Relmuis

Wijs gebruiker
weirdness en de echo's en het krioelende leven in hyperspace.
It may be all in the brain maar dat maakt de ervaring niet minder mooi.
Maar ik ken het het vooral van een keer een hele hoge dosis LSD met 4-AcO-DMT er achteraan.
Of dat elkaar versterkte of veranderde?
Het meeste leven leek echter totaal niet in mij geïnteresseerd, andersom wel.
Op een klein wezentje na, op een meter of 10 afstand, dat was net zo verbaasd als ik.
De rest ging gewoon door met waar ze mee bezig waren.
Iets (?) zei wel; jij hoort hier niet te zijn. :thinking:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
De rest ging gewoon door met waar ze mee bezig waren.
Iets (?) zei wel; jij hoort hier niet te zijn. :thinking:
Had een vriend van me ook. Zei 1 of ander wezen tegen hem dat hij hier niet klaar voor was. Tenminste, dat zei hij dat gebeurde. Was 'ie aardig van geschrokken.

Met changa trouwens.

Relmuis

Wijs gebruiker
Ben totaal niet geschrokken omdat het op mij overkwam als een uitroep van verbazing, niet afkeuring.
Jouw soort organismes kan hier normaal gesproken niet komen, zoiets.

In deze trip stond het interactieve aspect met wezens sowieso op de voorgrond, kende het wel van eerdere trips maar niet deze mate van communicatie.
Was enorm indrukwekkend, had er wel over gelezen maar dan ging het meestal over DMT.
Toch lijkt er geen DMT bij betrokken, want dat had ik niet gebruikt en het is ook geen metaboliet van LSD of psilocine.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ben totaal niet geschrokken omdat het op mij overkwam als een uitroep van verbazing, niet afkeuring.

In deze trip stond het interactieve aspect met wezens sowieso op de voorgrond, kende het wel van eerdere trips maar niet deze mate van communicatie.
Was enorm indrukwekkend, had er wel over gelezen maar dan ging het meestal over DMT.
Toch lijkt er geen DMT bij betrokken, want dat had ik niet gebruikt en het is ook geen metaboliet van LSD of psilocine.
Volgens mij is het allemaal connected. Heb heel wat hoog gedoseerde psilotrips gedaan en dat was vrij vergelijkbaar (met wat ik op changa heb gezien dan). Zeker ook wel verschillend hoor, maar ook weer gelijkend.

En als het uiteindelijk "echte" realms zouden zijn op een manier hoe wij nu in deze wereld zijn, zou het me niet verbazen dat je er via verschillende wegen kunt komen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Je maakt dan een tankje van 1mL?
Hoeveel 'teugen' haal ik daar uit?
Zijn er dat niet een paar honderd?
Of is de biologische beschikbaarheid veel lager bij vapen?
Heb je het over de freebase of de zoutvorm?
Ik koop dan meestal een gram DMT en los dat op in 2 mL. De DMT is altijd de base; nooit een zout.

De e-sig gebruik ik meestal op de dansvloer, haha. Dan neem ik gewoon kleine hijsjes om de muziek net wat beter binnen te laten komen. Ik denk dat je dat wel een keer of 100 kan doen met zo'n tank waarin een gram DMT zit.

Als je echt een break-through dosis wil halen dan komt dat denk ik overeen met zo'n 30 tot 60 milligram DMT. Bij mijn e-sig zou je dan wel drie of vier grote hijsen moeten nemen. Vind ik persoonlijk chill. Want dan kan je gewoon steeds een trapje hoger klimmen als je ligt te chillen en weer een hijsje bijneemt.

Als je eenmaal de e-sig hebt is het dus wel echt handig. Nadeel is alleen dat je de tank nooit helemaal leeg kan hijsen en dat je dus wel flink wat materialen moet hebben om alles te kokkerellen.

Starwind

Experimenterende gebruiker
Had een vriend van me ook. Zei 1 of ander wezen tegen hem dat hij hier niet klaar voor was. Tenminste, dat zei hij dat gebeurde. Was 'ie aardig van geschrokken.

Met changa trouwens.
Kan me dat aardig voorstellen. Sommige dingen behoren we nog niet te ervaren. Het verbaast me niks. Dat je een andere wereld aanraakt. Die geen aan dacht behoeft te hebben. zo zijn er vele variaties. Velen subjectieve ervaringen. En sommige dingetjes zijn geen speelgoed.

https://www.pathe-thuis.nl/film/357...ms&utm_term=Multiverse&utm_content=Multiverse

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Kan me dat aardig voorstellen. Sommige dingen behoren we nog niet te ervaren. Het verbaast me niks. Dat je een andere wereld aanraakt. Die geen aan dacht behoeft te hebben. zo zijn er vele variaties. Velen subjectieve ervaringen. En sommige dingetjes zijn geen speelgoed.

https://www.pathe-thuis.nl/film/35739/multiverse?msclkid=bc7800726f321ef8338b66ca5a384a68&utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=(S) - Bing - DTA films&utm_term=Multiverse&utm_content=Multiverse
In zijn geval kreeg hij de waarschuwing jij bent hier niet klaar voor, je denkt hier te licht over.

Hij ging er ook in met de mindset van 'even lekker trippen' terwijl dat spul bij mij de realiteit afbrak en weer opbouwde en ik wist dat het dat kon doen. Ik was ook steeds doodsbang om het te doen. Het bleek nooit eng, wel ongelofelijk intens overweldigend mooi.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Gebruik de citric acid versie, te koop bij vrijwel elke drogist).
Een maat van me die erg van breakthroughs houdt die gebruikt 100% pg, en zet dan de weerstand van zijn e-sig heel hoog. Dat werkt ook als een tierelier. DMT lost redelijk goed op in pg, en minder goed in vg. Vandaar. Ik doe 50/50 pg/vg omdat ik die rookervaring wat prettiger vind.

Ik weet niet precies hoeveel DMT hij in de pg oplost. Maar hem kennende zoveel mogelijk, a.k.a. een paar gram per mL 😂

_shikantaza

Badass junkie
Een maat van me die erg van breakthroughs houdt die gebruikt 100% pg, en zet dan de weerstand van zijn e-sig heel hoog. Dat werkt ook als een tierelier. DMT lost redelijk goed op in pg, en minder goed in vg. Vandaar. Ik doe 50/50 pg/vg omdat ik die rookervaring wat prettiger vind.

Ik weet niet precies hoeveel DMT hij in de pg oplost. Maar hem kennende zoveel mogelijk, a.k.a. een paar gram per mL 😂
Dit snap ik wel. Ik beschouw mezelf niet als een durfal maar met DMT was een lage dosis fijn en een hoge dosis was fascinerend. Een middelmatigde dosis vond ik onprettig. Alsof ik met 1 been in de realiteit bleef en met 1 been in hyperspace belandde. brr nee. Dan liever vol gas :)

Ik had eens vrijwel witte DMT van het Darknet waarmee ik mijn eerste ervaringen had. Die waren heel zuiver ook al was het natuurlijk compleet weird. Mijn eigen extract was best wel geel en die trips waren vaak een stuk chaotischer. Ik heb ook ooit nog een bijna oranje olie achtige 5e pull op laten drogen (wat maar deels lukte) en dat op een vloeitje gesmeerd maar nooit de moed gehad om er een shaggie van te draaien 😄.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dit snap ik wel. Ik beschouw mezelf niet als een durfal maar met DMT was een lage dosis fijn en een hoge dosis was fascinerend. Een middelmatigde dosis vond ik onprettig. Alsof ik met 1 been in de realiteit bleef en met 1 been in hyperspace belandde. brr nee. Dan liever vol gas :)
Zo hard gaan dat je je niet meer kan vastgrijpen. :wink:

Dat is ook meteen het riskante aan langer werkende maar minder intense tripmiddelen: alle tijd om je vast te grijpen (aan gedachten, ideeën) en juist dán kan het misgaan.

_shikantaza

Badass junkie
Zo hard gaan dat je je niet meer kan vastgrijpen. :wink:

Dat is ook meteen het riskante aan langer werkende maar minder intense tripmiddelen: alle tijd om je vast te grijpen (aan gedachten, ideeën) en juist dán kan het misgaan.
Precies mijn redenering om DMT als eerste psychedelic te kiezen. En ja, overgave is wel belangrijk. Trips waarin ik tegen stribbelde verliepen stroef totdat ik accepteerde dat ik het ritje moest ondergaan waar ik voor gekozen had :wink:

Relmuis

Wijs gebruiker
Ik beschouw mezelf niet als een durfal maar met DMT was een lage dosis fijn en een hoge dosis was fascinerend. Een middelmatigde dosis vond ik onprettig. Alsof ik met 1 been in de realiteit bleef en met 1 been in hyperspace belandde. brr nee. Dan liever vol gas :)
Ben ook niet van de middenweg, althans niet bij deze middelen.

djiego

Badass junkie

Er lijken andere toegangspoorten naar het DMT realm te zijn; ondere andere via Ketamine en LSD lijken er bruggetjes of tunnels te kunnen zijn/ontstaan onder bepaalde voorwaarden cq omstandigheden/intension/ state of mind, die me niet duidelijk zijn, daarvoor is het aantal keren dat ik dat ervaren heb te laag.

Ook de vorm is dan anders, maar onmiskenbaar. Als je daar (bij in de buurt) kom dan weet je het meteen. Super fascinerend.

djiego

Badass junkie

Met changa trouwens.
Heb ook een keer een soortgelijke ervaring gehad tijdens een breakthrough.. Ik dronk toen nog alcohol en had, voordat ik een paar flinke hijsen uit de zak nam, zeker gedronken. (Trouwens ook een heel fijne manier @ts als je toevallig beschikking hebt over een vulcano met een zak waarin je de DMT eerst laat verdampen; vervolgens zak afkoppelen en daar kun je dan relaxed uit hijsen zonder nog te hoeven klooien daarna)

Anyway kreeg toen tijdens een conversatie met dit prachtig uberintelligente wezen duidelijk de suggestie / cq open invitation weer terug te komen als ik de alcohol had uitgebannen.

Shango

Belezen gebruiker
Mijn ervaring zover is enkel vape, en van heel positief tot heel negatief.

Vloeistof 50/50, toestel vaporesso lx. Die past het wattage automatisch aan aan de coil.

Wat prima werkt, is 1gr/ml, coil 0.3ohm. Maar dat lekt ongelooflijk en binnen de kortste keren ben je alle vloeistof met daarin de kostbare DMT kwijt. En je kan niet net genoeg vullen of de coil staat te droog.

0.8ohm, trekt niet genoeg, amper effect voelbaar, coil gaat snel om zeep omdat je er langer aan wilt sleuren door het lage effect, en dat kan die Coil niet aan. En de hoge concentratie DMT clogt de coil. Wel geen lekken.

Wat nu redelijk lijkt te werken is 0.6 Coil, 0.5g/ml. Je krijgt er redelijk effect van, wel nog geen breakthrough geprobeerd, weet niet of dat lukt hiermee. Maar tot hiertoe gaat ie tenminste nog niet lekken.

Ik mis het effect van de eerste optie, maar dan zou ik ieder gebruik opnieuw een gram moeten maken en verspillen. Of meer, want met een ML is de tank nauwelijks genoeg gevuld.

Shango

Belezen gebruiker
Een ander toestel/tank zou wel werken met de eerste optie zonder lekken, als luchttoevoer etc allemaal bovenaan de tank zitten, en rechtop bewaren.

mitchieee

Wijs gebruiker
Mijn beste/makkelijkste resultaat ooit is met e-liquid in een standaard PG/VG vape:
https://forum.dmt-nexus.me/threads/dmt-salts-for-e-juice.367729/ (lees goed door zodat je begrijpt wat het is en hoe de ratios zijn! Gebruik de citric acid versie, te koop bij vrijwel elke drogist).

Drie puffs van 10 seconden op 30W gaf een gegarandeerde liftoff to deep hyperspace met een supersmoothe ervaring in de longen, zelfs mensen met gevoelige longen kunnen dit makkelijk verdragen. Geen gevaar meer met open vuur en superhete onderdelen. En als je wilde nam je na afloop nog een journey, of 2, of 3, zo simpel is het.

Bekijk bijlage 61218
Dit heb ik ook gebouwd, zit een metal sheet in waar je de dmt op doe 1-2x klikken en hij is vloeibaar verdeeld over de sheet daarna 1 teug naar de maan

Groenthuvla

Newbie
Een ander toestel/tank zou wel werken met de eerste optie zonder lekken, als luchttoevoer etc allemaal bovenaan de tank zitten, en rechtop bewaren.
de Zeus (serie) van Geekvape is in mijn ogen de beste in samenwerking met de 0.15 Ohm(xm) coil

Bijlagen

• 20250308_001356.jpg
    20250308_001356.jpg
    74,8 KB · Weergaven: 10

Innerscoop

Bewuste gebruiker
1000024476.jpghoewel ik nog niet echt voor een doorbraak ben gegaan, denk ik dat deze voor weinig geld wel een effectieve manier van dmt vapen is.
Ik had een poging tot doorbraak gedaan maar het apparaat gaf te veel weerstand om goed te inhaleren. Nu heb ik een klein gaatje in het glas geslepen en voor lagere dosissen werkt het goed.
Meivakantie ben ik vrij en wil ik voor de doorbraak gaan.
Hij heeft overigens geen temperatuur regeling maar door de knop geregeld los te laten verdampt hij naar mijn idee zonder (al te veel) te verbranden.

Shango

Belezen gebruiker
de Zeus (serie) van Geekvape is in mijn ogen de beste in samenwerking met de 0.15 Ohm(xm) coil
Ziet er erg cloudy uit, alsof de DMT niet genoeg opgelost is door hoge VG. Wat zou kunnen leiden tot cloggen en dan lekken of verbranden. Wat zijn je langetermijn ondervindingen ondertussen? En laat je hem thuis zo staan, of gaat hij soms mee in de broekzak?

Groenthuvla

Newbie
Ja dat klopt wat je zegt, gek genoeg trekt dat veelal weg na paar X gevaped te hebben, vaak is het ook net ff de finetuning van naderhand druppeltje VG/PG .Met deze Mod-met Geekvape Zeus 0,15ohm noooit geen doorgebrande coils gehad. hij gaat lekker mee. Allemaal mensen x toegang verlenen tot een goeie shot dmthee ,dit model houd prima vast , of anders broekzak ofzo

Bijlagen

• 20250417_230149.jpg
    20250417_230149.jpg
    78,2 KB · Weergaven: 8
Bovenaan