DMT roken met MAO-remmers

Angramar Temenos

Badass junkie
Hele simpele vraag, wie heeft dit wel eens gedaan? Een sterke MAO-remmer (bijv. B.caapi) nemen, en dan DMT roken? Zou het het effect alleen versterken, of ook nog eens remmen? Ik ben best benieuwd namelijk, en ik zat te denken om dit eens te doen als ik weer DMT heb. Wie?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja, ik heb wel eens changa gemaakt.
Changa is een mix van DMT, Caapi en nog een aantal andere kruiden.
Je doet je kruiden in een bakje daarin doe je een laag pure alcohol, daarin los je de dmt op en laat je de alcohol verdampen. en voila; je hebt Changa.

Ik vond de trip erg verschillen met normale DMT. Geen aliens maar slangen en maya achtige wezens kwam ik tegen. Ook kwam de trip stuk relaxter op dan DMT en bleef het langer hangen (trip van 20 minuten en nog wel half uur lang een afterspace zeg maar)
maar er zijn ook gekken die zoveel changa in hun bong deden dat ze echt een uur in de trip zaten... dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd en dus kan ik ook niet zeggen of dat op waarheid berust.

Debris

Bewuste gebruiker
Het versterkt het effect.

Maar zorg wel dat er geen andere drugs meer in je bloed zit. Want dan wordt 't gevaarlijk.
Een MAO-remmer schakeld je afweringssysteem uit, je kunt dus harder trippen op ongevaarlijke drugs als DMT. Maar iets gevaarlijkere drugs zoals MDMA kunnen dan wel ernstige effecten hebben.
MDMA is over het algemeen ongevaarlijk (od=+/-7gr) maar er zijn al mensen dood gegaan aan een paar pillen combineren met chocolade (ook een mao-remmer).

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb dit een tijdje geleden gedaan. Ik nam eerst 2 gram fijn gemalen harmala zaden in capsules in en na zo'n 40 min heb ik 40mg dmt gerookt.

Ik heb niet gemerkt dat het nou echt sterker was dan normaal 40mg dmt. Wel duurde de trip een stuk langer, wat wel te verwachten was. Normaal ben ik na 10 min weer back to earth, maar nou duurde het heftige deel wel tot zo'n 15 min, en daarna had ik zo'n 30 min nog lichte visuals wat mij aan paddo's deed denken.

Wel was het zo dat toen ik een aantal dagen later het ging roken dat het veel minder werkte. Ik denk vanwege tollerantie.

Bovenaan