1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

DMT....The next stop: The twilight zone

Discussie in 'Trip reports' gestart door trojan.exe, 7 apr 2010.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. trojan.exe

trojan.exe Belezen gebruiker Tripreporter

Tripper : 1, alleen ik
    Middel : DMT
    Dosering : 80 mg

Enkele dagen geleden, op een regenachtige middag besloot ik dat het weer eens tijd was voor een goede hijs van de DMT pijp.
    Ik vulde het glazen ding met ongeveer 80mg, ging op het bed in mijn verduisterde slaapkamer zitten, verhitte het witgelige poeder en nam een flinke teug.

Na het uitblazen van de eerste lang ingehouden dikke witte rook zag ik vanuit mn ooghoeken dat de wereld om mij heen al begon te shaken en te resoneren. Snel nam ik een 2e hit maar erg lang konden mn longen deze niet binnen houden. Ik blies alles uit en liet me neerploffen op het bed.
    Ik sloot mijn ogen en zag mijn beeld gelijk compleet op zwart schieten,iets wat ongewoon was omdat ik normaal gesproken meteen een en al kleurenpracht zie na het roken van DMT.

In de verte zag ik een witte bol die mij ( of ik hem ) razendsnel naderde. De bol slokte mij op of ik ging er doorheen en kwam in een sobere ruimte terecht waar donkerbruin de overheersende kleur was met hier en daar flarden van wat lichtbruine en andere tinten.

Op dat moment hoorde ik buiten de regen tegen het slaapkamerraam slaan. Dit geluid was erg aanwezig en werd steeds luider.
    Het verbaasde me en ergens voelde ik angst opkomen omdat dit geluid zich qua volume maar bleef opbouwen. In een flits schoot de gedachte door mijn hoofd dat er misschien iets niet klopte omdat ik dit niet eerder had meegemaakt. Had ik wellicht iets teveel genomen?

Veel tijd om me hier al teveel zorgen over te maken had ik niet want ik werd afgeleid door een vliegend wezentje dat uit mn rechter ooghoek tevoorschijn was gekomen.
    Ik vraag me trouwens af of je überhaupt wel eens tijd hebt om ergens over te dubben tijdens een DMT-trip. Alles gaat in zo'n ongelofelijke sneltreinvaart,voor mij iig te snel om bij welk gevoel dan ook echt stil te kunnen staan...
    Enfin, er vloog dus iets of iemand naast mij .ik zag geen gezicht maar alleen de vage contouren van iets dat sterk op een lijfje met hoofd leek. Het wezentje maakte geen enkel geluid maar liet mij op een geruststellende manier weten; "ja, ook hier is geluid mogelijk , ja ook hier is geluid aanwezig, het is allemaal mogelijk,ervaar het maar in kalmte"
    Deze boodschap werd op een op een vriendelijke en geduldige "toon" overgebracht alsof een moeder haar kind probeert gerust te stellen.
    Kennelijk refereerde het wezentje naar mijn angst voor het volume van de kletterende regen.
    Zoals gezegd hoorde ik niet daadwerkelijk dat het wezentje enig geluid produceerde maar op een of andere manier kreeg ik dit op een duidelijke,onmiskenbare manier in mijn hoofd geprent.

Hierna verdween het wezentje weer plotseling in het niets. Ik denk dat dit alles nog geen minuut heeft geduurd. Gek genoeg voelde ik geen angst door zijn aanwezigheid en was ik zelfs amper verbaasd. Het kwam op mij eigenlijk heel natuurlijk over. Dit alles verbaasd mij nu juist des te meer...

Toen het wezentje verdween zat ik in ene in de voor mij bekende,zeer kleurrijke dmt wereld die ik normaal altijd ervaar, met al zn clowneske figuren en vreemde geometrische vormen.
    Hierin zag ik nog even de vreemde hallucinatie van een strikje dat om een soort van versierde doos werd gewikkeld. Dit "proces" herhaalde zichzelf wel 3 of 4 keer achter elkaar. Erg vreemd!
    Omdat ik deze fleurige speelgoedwereld wel kende van eerdere trips opende ik mn ogen.

Toen ik dit deed zag ik een soort doorzichtige energiestralen,-bollen en geometrische figuren door mn hele kamer heen kronkelen. Deze energievormen voelde aan alsof ze, hoe bizar het ook klinkt, levende organismen waren. Vanuit de linkerhoek tussen het plafond en de muur begon zich een soort grote "gedaante" te vormen die in de vorm van een smalle rechtopstaande golf ( zou niet weten hoe ik het beter kan beschrijven ) langzaam mijn richting op begon te groeien.

Het naderde me tot ongeveer een halve meter van mijn hoofd. Ook deze gedaante voelde springlevend aan.
    Langzaam boog het voorover. Nu kon ik goed zien hoe het er uit zag. Wat me direct opviel was de helderheid van de visual, geen blurry "object" maar zeer scherpe,harde en duidelijk zichtbaar getekende lijnen waren te zien.
    Deze lijnen vormden gedetailleerde bewegende golfjes en ingewikkelde figuurtjes met alle kleuren van de regenboog. Het zag er zo gedetailleerd uit dat het zeer ingenieus, complex en bijna wiskundig was. Perfectie straalde het uit.
    Deze gedaante naderde me herhaaldelijk en nam dan vervolgens weer wat afstand. Op een gegeven moment leek het alsof de gedaante zich over me heen boog en mij geïnteresseerd aan het inspecteren was. Wonderlijk. Gefascineerd deed ik hetzelfde bij hem. Vreemd genoeg voelde ik ook deze keer geen enkele angst maar zat met wijd opengesperde ogen gebiologeerd naar dit eigenaardige schouwspel te kijken. Het oogde wonderschoon en ik was verbluft dit alles te kunnen aanschouwen en betrapte me erop dat ik een paar keer zachtjes "woott!" en "wow" in mezelf fluisterde. Dit alles duurde denk ik zo'n dikke 10 minuten waarna het visuele spektakel langzaam afnam en uiteindelijk helemaal verdween en mijn kamer weer in normale staat te herkennen was.
    Ik heb nog een half uur verbouwereerd maar met een dikke smile op mn gezicht op mn bed gelegen om na te genieten van al het moois dat ik gezien en ervaren had.

Conclusie; Dieper in de DMT matrix ben ik niet eerder geweest. Ook heb ik nooit gedacht zoveel visuals met geopende ogen te kunnen waarnemen. Ik ben toch wel van mening dat het een verschil van dag en nacht is of je dit spul in een verlichte kamer of in duisternis gebruikt. Laatstgenoemde levert bij mij iig veel meer visueel geweld op.
    Al met al is DMT toch een heel bijzonder goedje; complete waanzin maar toch met een zachtaardig karakter. Kosmisch, magisch en vriendelijk absurd. Een stof met een uitwerking dat vele vragen bij mij doen rijzen. De meest voor de hand liggende blijft toch wel; bestaat deze bizarre dimensie of is het allemaal slechts een creatie van mijn brein?

Leuk dat je de moeite hebt genomen dit verslag te lezen!

2. megatrippie

megatrippie Belezen gebruiker

Leuk dat je de moeite hebt genomen dit verslag te schrijven :grin:
    zeer prettig leesbaar en goed beschrijvend hoe je het ervaard.
    dank je voor het delen van deze ervaring

3. 7:28-11-12-17

7:28-11-12-17 Newbie

Hmm space, leuk reportje
    altijd na een report over dmt krijg ik zin om het ook te doen maar ergens ben ik er bang voor en het is voor mij nog wel moeilijk om er aan te komen.
    mischien over een paar jaar eens proberen dan

4. pascal828

pascal828 Badass junkie

Leuk report en fijn om te lezen. :)

5. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Dat klinkt wel als een behoorlijk overweldigende ervaring, maar dan in positieve zin. Dit soort ervaringen maken mij toch ook wel heel erg nieuwsgierig moet ik zeggen.

6. trojan.exe

die angst herken ik wel. de 1e 10 keer ofzo heb ik telkens die angst,- of laten we zeggen die gezonde dosis weerstand - ervaren :)
    pas de laatste paar keren had ik dat gevoel niet meer omdat ik inmiddels aardig gewend ben geraakt aan het achtbaan gevoel. komt bij dat ik tot op heden eigenlijk geen enkele vervelende ervaring met DMT heb gehad.

oh en er is toch dat gezegde dat je niet aan DMT moet proberen te komen maar dat het jou zal vinden :wink:

7. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Ik heb DMT iets van 100 keer gedaan, maar nog steeds iedere keer weer gezonde spanning/angst.

U don't look for DMT, DMT will find u! I heb 7 jaar gezocht, niet gevonden.. tot het mij vond. Now i am a creator!

Nice report!

8. trojan.exe

bij mij is er ook nog steeds dat stukje spanning hoor. maar de pijp aan mn mond brengen om het vervolgens keer op keer een kwartier uit te stellen is helemaal verdwenen :grin:

ben benieuwd hoe je dit precies bedoelt :)

9. space jace

space jace Belezen gebruiker

hmm krijg wel zin om het zelf een keer te proberen -> goed report! :hearteyes:

10. Sublimo

Sublimo Badass junkie Tripreporter

Zalig op te lezen, dit moet absoluut een top zijn wat betrefd visuals :) Ik hoop dat DMT mij ook op een dag zal vinden :)

11. psycraver

psycraver Newbie

Mooi report!
    En mijn mening is dat je het lot soms een handje moet helpen, als je het niet vinden kan maak het dan :)

12. Sublimo

Ja inderdaad, zo moeilijk is dat niet. Het enigste probleem is altijd dat klote geld dat je nodig hebt om alles te kopen :P

Het zou veel leuker zijn als we terug in de tijd waren, voordat het geld bestond. Dan kon je een brood ruilen voor 1 g DMT :tearsofjoy:

13. KoxBox

KoxBox Badass junkie

Maar hoe zou je dan aan dat brood komen?

14. Sublimo

Bakken he, neemt minder tijd in beslag dan DMT maken en je kunt het op veel grotere schaal doen :tearsofjoy:

15. KoxBox

KoxBox Badass junkie

Brood dealer? Zouden ze ook met vlees moeten uitvinden.

16. Sublimo

Waarom met vlees ?

17. KoxBox

KoxBox Badass junkie

Een vlees dealer en een brood dealer. Dat zou nog eens een uitvinding zijn.

18. Sublimo

Iemand die dat op straat verkoopt ofwat bedoel je ? Daarvoor heb je toch een bakker en slager...

19. KoxBox

KoxBox Badass junkie

Oja, juist.

20. Sublimo

Dan had ik het toch goed begrepen, vond het al zo raar :P

21. KoxBox

KoxBox Badass junkie

Het is gewoon heerlijk om hier wat verwarring te zaaien. Toch opmerkelijk dat mijn sarcasme zo vaak onopgemerkt voorbij gaat. :grin:

22. Sublimo

In ben er weer met open ogen ingetrapt :tearsofjoy: Had geen idee dat je sarcatisch bezig was :P

23. MrEko

MrEko Bewuste gebruiker

Een brood dealer, die heeft vast wit en bruine...

flauw, ik weet het :grin:

24. KoxBox

KoxBox Badass junkie

Och, trek je het niet aan. Zo zijn er wel nog. :grin:

25. psycraver

psycraver Newbie

Moest er toch effe van lache :tearsofjoy:

26. psycraver

psycraver Newbie

Een met moederkoorn besmet brood dan inneens :grin:

Laden...