• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT: To the other side and back

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

DoeMaarDieMaar

Experimenterende gebruiker
Wat: n,n-DMT 40mg (ongeveer +- 30mg gebruikt)

Vorige week heb ik een Pulsar APX Volt Vaporizer gekocht. Zie foto. Heb ik afgelopen zaterdag eens een dikke test gegeven.

photo1629007466.jpeg

Ik had al verschillende malen DMT proberen te roken met een DMT / oil burner pijp en ook zelf een Gordo Dream Maker gemaakt. Uiteindelijk waren dat wel redelijk sobere trips. Een paar geometrische vormen met CEV en dat was het wel. Ik wilde de breakthrough hebben en eens bekijken hoe diep dat rabbithole was.

Ik was samen bij een vriend thuis. Ik wist nog niet zeker of ik die avond er wel klaar voor was. Maar eigenlijk ben je er nooit echt klaar voor. Terrence McKenna vertelde dat zelfs na 50x je er nog niet klaar voor bent. Dat heb ik maar ter harte genomen.

Ik heb de vaporizer gevuld met 40mg DMT. Hij zat tot het randje vol. Ik heb hem op 3.2V gezet. Ik had ergens op Reddit gelezen dat je dan eerst een paar keer een puls moet geven om de DMT te smelten. Dat had ik gedaan. De DMT kromp toen tot een vloeistof van ongeveer een vijfde.

Ik heb een 10 keer diep adem gehaald, zodat ik genoeg zuurstuf en dat ik rustig rustig kon inhaleren en de damp in mijn longen kon houden. En al voordat ik kon uitblazen, gebeurde het. Dit had ik echt nooit verwacht. Ik kreeg binnen 2 seconden die breakthrough. Ik zat met mijn ogen open. Ik was in een compleet andere wereld. En wat ik allemaal gezien hebt is met geen pen te beschrijven. (Daar heb ik nog wat meer ervaring voor nodig).

De trip piekte zo'n 5 minuten, schat ik. Ik had de vaporizer aan het begin van de trip snel neergezet en tijdens de piek kwam ik af en toe weer teug in de kamer. Ik zag wel de vaporizer, maar leek wel in een andere dimensie te bestaan. Ik zag een soort oscillerend psychedelisch effect optreden tussen fel groen en fel paars.

Al met al een echt ongelofelijk handige en simpele tool om die breakthrough te krijgen. En het was een zeer overweldigende ervaring, maar zeer positief te noemen. Ik voel mij eigenlijk heel lekker chill deze week en ik denk dat dat ook te maken heeft met dat ik dit al heel lang graag wilde en dat dat nu eindelijk gelukt is.

En als je naar de vaporizer kijkt, dan lijkt de trip wel erg daar op. Dit is de spaceman uitvoering.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Goede tip. DMT vapen is even een handigheid die je moet krijgen met de juiste techniek. Zelf goede ervaring met de VaporGenie, maar ik geloof meteen dat jouw methode ook heel goed werkt. :) Dus altijd handig om te weten voor anderen.

Ik mis wel een beetje het ‘tripreport’ in je verhaal, kun je iets meer over de ervaring vertellen? Ik weet hoe moeilijk het is om zoiets onder woorden te brengen.

Hoe weet je zo zeker dat je een breakthrough hebt gehad? Ik vraag me altijd af of dit iets zwart-wits is of niet, of je het per definitie ‘weet’ wanneer het zo is. Zelf enkele intense ervaringen met DMT (tot 70 mg) gehad en ik was absoluut in een totaal andere, kraakheldere dimensie, maar hoe overweldigend next level het ook (nu al) was, ik ben er op basis van het lezen en horen van andermans reports van overtuigd dat het nóg veel dieper kan gaan, en ik denk dat ik pas met meer ervaring zal kunnen zeggen wat een doorbraak voor mij is/was.

• Like
Waarderingen: Eik

Martinus

Wijs gebruiker
Goede tip. DMT vapen is even een handigheid die je moet krijgen met de juiste techniek. Zelf goede ervaring met de VaporGenie, maar ik geloof meteen dat jouw methode ook heel goed werkt. :) Dus altijd handig om te weten voor anderen.

Ik mis wel een beetje het ‘tripreport’ in je verhaal, kun je iets meer over de ervaring vertellen? Ik weet hoe moeilijk het is om zoiets onder woorden te brengen.

Hoe weet je zo zeker dat je een breakthrough hebt gehad? Ik vraag me altijd af of dit iets zwart-wits is of niet, of je het per definitie ‘weet’ wanneer het zo is. Zelf enkele intense ervaringen met DMT (tot 70 mg) gehad en ik was absoluut in een totaal andere, kraakheldere dimensie, maar hoe overweldigend next level het ook (nu al) was, ik ben er op basis van het lezen en horen van andermans reports van overtuigd dat het nóg veel dieper kan gaan, en ik denk dat ik pas met meer ervaring zal kunnen zeggen wat een doorbraak voor mij is/was.

Zou kunnen. Die e-mesh vaporisers zijn zeer efficiënt. Ze verdampen precies op de ingestelde temperatuur en dus niks gaat verspild. Dus met minder DmT kom je verder.

Maar ik heb zelf geen breakthrough ervaring gehad dus wat nou de grens van breakthrough is dat weet ik niet. Ik heb wel eens gelezen dat je van breaktrough spreekt als de gangbare realiteit totaal weg is en vervangen is met een alternatieve dimensie.

DoeMaarDieMaar

Ik heb wel eens gelezen dat je van breaktrough spreekt als de gangbare realiteit totaal weg is en vervangen is met een alternatieve dimensie.
Ja, dit ervaarde ik dus. Ogen open of dicht maakte niets uit.
Ja, ik mis ook een hoop :) Je kan je er (zeker de eerste keer) totaal niet op voorbereiden. Ik was zeg maar mijn mentale notitieboekje vergeten mee te nemen en voor dat ik het wist was het weer voorbij. Het was zo intens dat ik vooral even bezig was met of ik hier nog wel levend uit zou komen, haha. Zo van "What the fuck just happened?"

Voor de volgende trip wil ik wel een betere ervaring kunnen opschrijven. Ik wil ook vooral even mijn enthousiasme voor deze vaporizer delen. Want die levert goed werk. Hij is niet zo duur als veel andere vaporizers (+- 70,- incl verzenden + douane).

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ja, dit ervaarde ik dus. Ogen open of dicht maakte niets uit.

Ja, ik mis ook een hoop :) Je kan je er (zeker de eerste keer) totaal niet op voorbereiden. Ik was zeg maar mijn mentale notitieboekje vergeten mee te nemen en voor dat ik het wist was het weer voorbij. Het was zo intens dat ik vooral even bezig was met of ik hier nog wel levend uit zou komen, haha. Zo van "What the fuck just happened?"

Voor de volgende trip wil ik wel een betere ervaring kunnen opschrijven. Ik wil ook vooral even mijn enthousiasme voor deze vaporizer delen. Want die levert goed werk. Hij is niet zo duur als veel andere vaporizers (+- 70,- incl verzenden + douane).

Haha, herkenbaar. Ik heb ook een uur WTF geroepen na de eerste echte DMT-trip. Je krijgt erg veel complexe abstracte informatie in korte tijd, het is bijna onmogelijk om het mee terug naar hier te nemen… Maar het is wel heftige shit. 😅

Die vaporizer is zeker een goede suggestie!

mitchieee

Bewuste gebruiker
met de vape is het zo goed te doen mij lukte het ook niet om met de ‘machine’ genoeg binnen te krijgen toen ook een vape besteld, bij 20-25 mg ben ik al weg..
ik ken me alleen het begin herinneren hoe ik me vape neerleg en dat ik gelanceerd wordt en dat ik na 10-15 minuten wakker wordt als herboren en dan nog een minuut of 20 stilte over wtf gebeurd is.. mooi spul :)

Martinus

Wijs gebruiker
Voor mij is de dmt nogsteeds erg branderig op de longen, zelfs met vape. Ik krijg er niet genoeg van naar binnen ondanks alle gadgets die ik er voor gekocht heb. 😔 Alsof mn dmt te hard is ofzo.

Maar van wat ik tot nu toe van dmt gezien heb is het zelfs zonder breakthrough totaal bizar. Hoe kan een "stofje" dit doen.🤔

Dr. Paddo!

Belezen gebruiker
Voor mij is de dmt nogsteeds erg branderig op de longen, zelfs met vape. Ik krijg er niet genoeg van naar binnen ondanks alle gadgets die ik er voor gekocht heb. 😔 Alsof mn dmt te hard is ofzo.

Maar van wat ik tot nu toe van dmt gezien heb is het zelfs zonder breakthrough totaal bizar. Hoe kan een "stofje" dit doen.🤔
Met een machine pijpje kan het haast niet mis gaan.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

DMT is echt het ‘levende’ voorbeeld van hoe INSANE het is wat een stofje kan doen. 😅

Dirkjan

Badass junkie
DMT is echt het ‘levende’ voorbeeld van hoe INSANE het is wat een stofje kan doen. 😅
En een nog levender voorbeeld van dat ik er niet klaar voor ben. Ik heb een hoop geëxperimenteerd met drugs en rare dingen gezien en gedaan maar DMT=NEE voor mij. In elk geval nog niet. Het staat wel op mijn to-do lijstje.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
En een nog levender voorbeeld van dat ik er niet klaar voor ben. Ik heb een hoop geëxperimenteerd met drugs en rare dingen gezien en gedaan maar DMT=NEE voor mij. In elk geval nog niet. Het staat wel op mijn to-do lijstje.

Het komt vanzelf op je pad als je er klaar voor bent zeggen ze, hoewel je er nooit écht klaar voor kunt zijn wanneer het een serieuze DMT-trip is. Maar hoe dan ook, veel tripervaring is natuurlijk erg nuttig. Alleen al voor de verwerking achteraf, je bouwt toch echt wel coping skills op tijdens trips over de jaren. Ik heb hetzelfde met 5-MeO-DMT, ik heb het in huis, vind het bizar fascinerend maar ik durf het echt niet. Nog niet. Oóit. Geen idee wanneer maar ooit. Eerst nog wat experimenten met N,N-DMT.

CapitaineNemo

Ohh, wij hebben een vaporizer thuis (op temperatuur, niet op volts) en ben echt heel benieuwd hoe dat gaat met DMT. Ik heb één keer een nogal chaotische trip beleefd met een 'crackpijpje', maar dat was veel gedoe met de dmt warm genoeg krijgen. Hoop dat het met de vape makkelijker gaat.

DoeMaarDieMaar

Welke vaporiser zout het beste zijn voor DMT?
Eentje die je in ieder geval niet gebruikt voor cannabis, want die DMT geur krijg je er nooit meer uit. Die pulsar was redelijk goedkoop en kan je dan als dedicated vape gebruiken voor triptamines bijvoorbeeld, waar smaak minder tot niet belangrijk is.

cutepool

Bewuste gebruiker
Ja ik heb een aspire K2 voor drugs gebruikt (elke drug een andere pod) maar hij is eigenlijk best slecht.

Voor wiet heb ik mijn flowermate.

Gooi je er in (pulsar) gewoon poeder? Of kan ik bijvoorbeeld 0.25g DMT+0.5g DCK op 1ml juice doen end dit dan laden?

DoeMaarDieMaar

Ja, ik gooi daar gewoon poeder in. Met 40mg zit hij bijna vol, maar als ik even kort verwarm smelt dat en kan er nog meer bij. Dan is hij voor 20% gevuld na verwarmen. Dat kan zodra je het glazen mondstuk eraf haalt. Dat is een open container die je kan vullen. Daaronder zit een keramische plaat die verwarmd word. Die combo kan je er wel in krijgen, maar die juice weet ik niet. Is dan waarschijnlijk ook niet nodig toch?

cutepool

Bewuste gebruiker
Misschien niet. Maar ik vind het wel fijn als ik het gewoon in de kast heb liggen en elk moment kan vapen. Met aspire K2 kon het wel maar could verbranden dan ZO snel :( toch bedankt, ik moet nog uitzoeken.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan