Hoi, ik ben op zoek naar iemand die ervaren is met het roken van DMT. Heb het zelf een keer geprobeerd en toen heel veel dmt verpest. Iemand die een keertje met mij DMT wil doen? Dan zorg ik voor de dmt 🙂. Ik woon in Leeuwarden, dus het liefst iemand in de buurt.
Er zijn verschillende oplossingen voor je probleem: een basepijp, the machine, e-sigaret en vaporizer zijn al genoemd.
Ik zou daarnaast nog de tip willen geven dat je ook kan proberen om changa te kopen of om met je DMT zelf changa te maken.
Changa is een verzamelnaam voor kruiden waarover opgeloste DMT is verneveld. Die kruiden kun je gewoon roken in een puurpijpje. Het beste is om changa te maken met banisteriopsis caapi, de ayahuasca liaan. Dan heb je gelijk wat beta-carbolines die ook in ayahuasca zitten en die een kalmerend effect geven en de trip versterken. Soms maken mensen ook enhanced leaf met gewoon longkruiden. Er zijn zelfs mensen die DMT in een joint rollen (maar dat stinkt enorm en is nogal zonde van je DMT).
Persoonlijk vind ik een e-sigaret het chillst.
Dat kost wel even wat uitzoekwerk wat de beste combinatie is van DMT per milliliter e-liquid, het soort e-liquid, de temperatuurinstellingen van je e-sigaret, en de weerstand van de coil. Je kan het beste eerst alle instellingen van je e-sigaret optimaliseren met neutrale e-liquid zonder DMT erin. Als je de sweetspot hebt gevonden kun je dan beginnen met 300 mg DMT per mL e-liquid. Dat is een lichte dosis. Als je dan even kijkt hoe dat aankomt, dan kun je wat meer DMT aan de e-liquid toevoegen totdat het sterk genoeg is voor jou.