DMT, volledig laten gaan?

Debris

Bewuste gebruiker
Hey,

ik heb laatst een paar hits dmt gekocht omdat ik zeer gefacineerd ben door tripmiddelen maar niet meteen met trips van 8-12 uur (lsd) wil gaan beginnen. (aangezien ik nog nooit heb getript (tenzij je visueel gaan op mdma meetelt).
Eerst heb ik samen met een vriend gerookt, 50mg, hij een volle trek en ik wat nog over bleef (niet veel dus). Dit met een simpel pijpje (flesje water met pen erin en folie erover). Wat as op en onder de dmt gedaan.
Alles bewoog en was lief, vooral de lampen waren leuk. Maar niks echt indrukwekkends. Behalve dan dat mijn handen 8 vingers hadden en de klok 10 minuten was blijven hangen en ineens versprong.

2e Keer, op een rustig plekje op een feestje (geen muziek, wel paar mensen die rustig zaten rondom ons). Een volle hit (50mg) erop gelegt, getrokken maar 't was zo smerig dat 't er vrij rap weer uit kwam.
Alles was weer lief en overal verschenen psychedelische patronene (op de grond, aan de muur,..). Kwartier lang zitten rondkijken en "woow" zitten zeggen.

3e Keer, zelfde plekje, iets kleinere hit (35-40mg) gerookt, rook ingehouden tot ik weg was (maar 1 trek genomen).
Alles was weer lief en vooral het plafond was leuk *we hebben 10-minuten naar 't plafond zitten staren "woooow..."

4e Keer, thuis, alleen, 10-20 mg gerookt. Was niet genoeg om visueel te gaan, ben wel lekker opgegaan in psychedelische tekeningen en iedereen was lief (niet te vergelijken met mdma-lief).

5e Keer, thuis, alleen, 40-50mg gerookt. 1 trek ingehouden tot ik weg was.
Ik heb een vrij grote kamer en maar 1 lampje aangestoken, er waren dus vrij veel schaduwen.
Alles begon te bewegen en was niet erg lief, nadat 't ergste gedaan was ben ik naar de lichtknop toegelopen en heb 't licht aangestoken. Plots werd alles lief en leuk :).

Toen het visuele gedaan was lag ik nog wat na te chillen op m'n bed, wnt 't is best wel fijn gevoel. Maar toen ik tot rust kwam voelde ik m'n geest als 't ware weggetrokken worden uit m'n lichaam. De piep in m'n oren werd erg fel, en alles werd wazig.
Door mentaal en fysiek wat actief te worden ging dat gauw weg.

Maar wat moet ik daar nu mee? Ik lees op uitjebol.nl dat je door een poort moet en rare wezentjes moet gaan zien. Ik lees hier op 't forum ook allemaal tripreports die behoorlijk ver weg gaan.
Moet ik dan gwn roken, me neerleggen, ogen dichtdoen en een andere wereld waar ik geen controle meer heb ingaan?
Ik heb hier en daar wat rondgevraagt, maar nog geen duidelijk antwoord gehad. En daarnaast vertrouw ik die mannen ook niet helemaal omdat ze zelf niet bepaald veel ervaring hebben (1 dmt trip van 25mg) en beweren dat je van dmt geen overdosis kan krijgen en combineren niet schadelijk is (terwijl dat dodelijk kan zijn).

Alvast bedankt.

//Sorry voor 't lange verhaal, maar leek me verstandig wat achtergrondinformatie erbij te geven.

Tripper

Wijs gebruiker
Bij DMT gaat het om de totale ontspanning. Wat je moet doen is een lekker nest bouwen om op te gaan liggen waar je comfortable ligt in een vertrouwde omgeving. Zorg dat het stil is en niets je meer kan gaan afleiden (telefoons uit en dergelijken). Neem 50mg, probeer alles een paar seconden in te houden en doe je ogen dicht. Probeer alles te laten gaan en wees niet bang. Dan pas kom je in de DMT wereld en de DMT zal je verbazen. De visuals zullen vele malen sterken zijn.

Succes..

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Misschien rook je het ook niet helemaal op een effeciete manier, wat voor een as gebruik je? Ik merkte namelijk dat sigaretten as veel minder goed werkt dat wierrookas. En hoelang is je pijp? Ik gebruik zelf een ijzere pijp met 3 buisjes (dus 3 pijpen aanelkaar geschroeft)

Verder wat tripper zegt dus, ontspan je, zit op bed, neem traag een dikke hit en laat je rustig achterover vallen, sluit je ogen en blaas uit.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja het probleem is dat je je ogen heletijd open houdt. Dan werkt het ook niet echt..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dumpy zei:
Ja het probleem is dat je je ogen heletijd open houdt. Dan werkt het ook niet echt..
Is dat zo? Ik heb het nu 1 keer gedaan, maar ik kon niet kiezen of ik mijn ogen open of dicht wilde hoor. Volgens mij ging ik een soort van out ofzo en toen ik bijkwam herkende ik pas weer dingen in mijn kamer, dus toen gingen de ogen blijkbaar pas weer open :þ

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja ik zette het er mischien beetje verkeerd neer. Maar als je je ogen open houd zie je alleen maar wat visuals en je voelt natuurlijk die DMT rush. Maar verder heb je er niet echt iets aan, dus is het eigenlijk best zonde van je DMT.

Als je je ogen dicht doet dan kom je echt in DMT Hyperspace. Toen ik een breakthrough had en ook bij een paar andere heftige trips was ik ook niet meer bewust of ik m'n ogen open of dicht had. Maar ik had ze zeker wel dicht, anders kom je niet in de 'DMT wereld'.

Debris

Bewuste gebruiker
Oke, binnenkort eens proberen.
Gwn goed trekken, neerleggen, ogen dicht en genieten dus? :).

J0rrit

Badass junkie
Dumpy zei:
Ja ik zette het er mischien beetje verkeerd neer. Maar als je je ogen open houd zie je alleen maar wat visuals en je voelt natuurlijk die DMT rush. Maar verder heb je er niet echt iets aan, dus is het eigenlijk best zonde van je DMT.

Als je je ogen dicht doet dan kom je echt in DMT Hyperspace. Toen ik een breakthrough had en ook bij een paar andere heftige trips was ik ook niet meer bewust of ik m'n ogen open of dicht had. Maar ik had ze zeker wel dicht, anders kom je niet in de 'DMT wereld'.

Zelfde een beetje dus als je veel MDMA ophebt en in bed ligt bijvoorbeeld? Dan probeer je te slapen bijvoorbeeld en zie je allemaal super gedetailleerde beelden en denk je dat je opeens met je vrienden in de stad loopt, opeens schrik je wakker en merk je dus dat je je ogen dicht had, terwijl het net leek alsof je ze open had en daar liep bijvoorbeeld.

Of dat je gewoon met je ogen dicht nog steeds het beeld ziet van je kamer toen je ze nog open had, en dus dan het verschil niet voelt tussen open en dicht.

?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
J0rrit zei:
Dumpy zei:

Zelfde een beetje dus als je veel MDMA ophebt en in bed ligt bijvoorbeeld? Dan probeer je te slapen bijvoorbeeld en zie je allemaal super gedetailleerde beelden en denk je dat je opeens met je vrienden in de stad loopt, opeens schrik je wakker en merk je dus dat je je ogen dicht had, terwijl het net leek alsof je ze open had en daar liep bijvoorbeeld.

Of dat je gewoon met je ogen dicht nog steeds het beeld ziet van je kamer toen je ze nog open had, en dus dan het verschil niet voelt tussen open en dicht.

?

Ehhh... DMT en MDMA vergelijken zou ik nooit doen maargoed... :P
Ik snap wel wat je bedoelt.. het grote verschil is dat je met DMT in een veeeeel gekkere wereld komt maar je nog wel helder in je hoofd bent. Het is dus veel dichterbij en echter dan MDMA vind ik.

takala

Bewuste gebruiker
het voelt veel natuurlijk aan, maar de wereld waar je terecht komt is toch enorm surreëel, of niet soms?
Op mdma heb ik al vaak gehad dat ik ga liggen om te rusten met m'n ogen dicht. Plots zit ik bijvoorbeeld terug op het feesje waar ik net was, te dansen en te praten met mensen. Plots zeg ik dan iets hardop, maar dan nog altijd tegen die denkbeeldige persoon. Zo heb ik al een hoop vreemde momenten gehad met m'n vriendin, zeker op mda.
Dergelijke situaties komen eigenlijk veel echter over, hoewel ze niet echt zijn.

DMT echter... Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de wereld waar je komt niet echt is. Alles is zo helder, zo scherp. De wezens die daar zitten interageren met elkaar en met jou.
Maja, ben nog maar 2 keer tot daar geraakt (met 30mg gevaporized met een glazen pijp en een gerichte vlam). Woensdag eindelijke de mimosa bestellen, kunnen we er zelf aan beginnen. Alle materiaal staat klaar :beer:

Bovenaan