DMT Vragen

• Onderwerp starter Lid 3285
  • Startdatum
L

Lid 3285

Gast
Hallo,

Ik weet dat er al een paar topics staan over DMT, ik heb een search gedaan.
Maar ik heb nog een paar vraagjes die ik hoop jullie antwoorden voor hebben.

Dus ten eerste, is DMT legaal, of moet ik het zelf maken of van een dealer kopen?

Wat is het beste manier om het in te nemen? Ik heb gelezen dat als je het rookt dat je gewoon een heele grote hijs moet nemen en dan zo lang mogelijk binnenhouden. Maar het ruikt en smaakt als verbrandt plastic.
Kan ik het met een waterpijp doen?

Die van jullie die het zelf hebben gemaakt, is het makkelijk om te maken?
Wat is het makkelijkste manier om te maken?

L

Lid 3285

Gast
Dank je wel, maar ik heb nog een vraag :flushed:

Ik wil gewoon weten als het beter is om de "puur" dmt crystallen te maken en dan te roken.
Of om zo'n Ayahuasca mengsel op te drinken ( na een mao remmer te hebben gedronken).

Zijn ze gewoon allebij een manier om dmt in te nemen met het zelfde effect?

azgaza

Badass junkie
JulianTan zei:

Ik wil gewoon weten als het beter is om de "puur" dmt crystallen te maken en dan te roken.
Of om zo'n Ayahuasca mengsel op te drinken ( na een mao remmer te hebben gedronken).

Het effect verschilt zowel in tijdsduur als in trip. Ayahuasca duurt toch wel een uur dacht ik, en het roken ervan enkele minuten. Roken schijnt intenser en overweldigender te zijn, van wat ik heb gelezen (heb met beide namelijk geen ervaring) is dmt cristallen roken het ineen proppen van een ayahuasca trip in 1-5 minuten.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
azgaza zei:
JulianTan zei:

Het effect verschilt zowel in tijdsduur als in trip. Ayahuasca duurt toch wel een uur dacht ik, en het roken ervan enkele minuten. Roken schijnt intenser en overweldigender te zijn, van wat ik heb gelezen (heb met beide namelijk geen ervaring) is dmt cristallen roken het ineen proppen van een ayahuasca trip in 1-5 minuten.

Als je DMT goed doseert en rookt kun je naar een andere wereld hallucineren, die trip kan ongeveer een uur aanhouden.

Ayahuasca, mits goed gebruikt duurt ongeveer 5 á 6 uur.

Waar heb je die informatie vandaan als ik vragen mag?

azgaza

Badass junkie
www.erowid.org

^
iniedergeval over het dmt roken. Dat dat kort duurt maar lang líjkt te duren.
Oh wacht ik heb het inderdaad scheef onthouden; het is dus wel iets langer.

Oke bij deze:

NEGEER MIJN BOVENSTAANDE POST

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
azgaza zei:
www.erowid.org

^

Oke bij deze:

Misschien ben je in de war met salvia roken, dat duurt wel maar ongeveer een kwartiertje tot een half uurtje :)

DMT is trouwens ook gewoon in de smartshop te krijgen in NL :) Althans de betere smartshops.

azgaza

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
azgaza zei:
www.erowid.org

^

Oke bij deze:

Misschien ben je in de war met salvia roken, dat duurt wel maar ongeveer een kwartiertje tot een half uurtje :)

DMT is trouwens ook gewoon in de smartshop te krijgen in NL :) Althans de betere smartshops.

Ook in cristalvorm?

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
In kristal vorm sowieso niet. DMT is namelijk illegaal en staat op lijst 1 van de opium wet. De "betere" (ik heb daar zo mijn bedenkingen bij) smart shop zullen misschien planten(extracten) hebben die DMT bevatten maar meestal zijn deze er zwak in vergelijking met pure DMT of Ayahuasca.

L

Lid 3285

Gast
Psycho_Chrono zei:
azgaza zei:
JulianTan zei:

Als je DMT goed doseert en rookt kun je naar een andere wereld hallucineren, die trip kan ongeveer een uur aanhouden.

Ayahuasca, mits goed gebruikt duurt ongeveer 5 á 6 uur.

Waar heb je die informatie vandaan als ik vragen mag?

Ja dit ervaring wil ik precies hebben. Dus ik moet de dmt crystals vinden.
Wat is de juiste portie per persoon om dit te ervaren?
En kan iemand mij mischien helpen met het maken/vinden van deze crystals.

Dank je wel,

Bovenaan