1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DMT

Discussie in 'Natuurlijke Psychoactieven' gestart door Tijdloos, 28 aug 2007.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

2. mushroompiet

mushroompiet Belezen gebruiker

leuk filmpje met mooie plaatjes. ik ga me toch maar eens wat meer intresseren in dmt.

3. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Het staat al jaren op me lijstje maar tot nu toe niet tegengekomen.

4. Lana

Lana Wijs gebruiker

Wel een mooi filmpje om te zien.
    Mij is gisteren aangeboden om een keer DMT te doen, door een ervaren man van bijna 50 jaar. Ech een razend interessante vent. Hij heeft me helemaal genteresseerd en enthousiast gemaakt. Zo´n wijze mooie en tevreden persoon, die kom je niet vaak tegen. Hij heeft echt indruk op me gemaakt, hij is, zoals ik het in gedachten had om ooit te zijn.

5. mushroompiet

mushroompiet Belezen gebruiker

lana is verliefd. oppassen!

6. Lana

Lana Wijs gebruiker

:tearsofjoy: :hearteyes: :tearsofjoy:
    Mocht ie willen, die ouwe knakker.

7. erwin krol

erwin krol Bewuste gebruiker

DMT is super! Oraal werkzaam maken is echt het meest intensieve middel dat het is ( ayahuasca), onder schat het niet en doe het altijd onder begeleiding van iemand die bij blijft. DMT roken is in verhouding 'maar'drugs gebruiken. De smaak is overigens yukkie, zowel roken als oraal. Go for it.

8. raging_bull

raging_bull Bewuste gebruiker

Er zijn 2 soorten DMT N,N-DMT en 5Meo-DMT. De eerste geeft WEL het visueele effect en de 2e NIET, je voelt dan alleen door je lichaam wat je normaal voelt bij N,N-DMT.

DMT de drug die mij het meeste facineerd. Het lijkt een beetje op de psilocybe, de werkzame stof in paddo's.

Allebij zijn dit natuurproducten. DMT maken je hersenen zelf aan, ook als je dood gaat word dit stofje aangemaakt. Het vreemde is dat het wat dan niet verteld word in het filmpje ook aangemaakt word door de foetus na 49 dagen bij mama in de buik zwemmen.

Ik heb altijd al enig vorm van geloof gehad dat er iets na de dood gaat gebeuren. Nadat ik over dit stofje alle informatie had opgezocht ben ik echt overtuigd dat wij naar dezelfde wereld gaan als we dood gaan als waar je heen gaat na het roken van N,N-DMT.

Er is een boek over geschreven, 'DMT The spirits molecule' Als je interesse hebt in dat boek digitaal dan moet je me ff een PM sturen.

9. CyberMonkey

CyberMonkey Experimenterende gebruiker

Heh, daar zeg je zelf dat DMT door de hersenen wordt aangemaakt... Wat dat met "iets na de dood" te maken heeft zie ik niet echt in :)

10. erwin krol

Lees dat boek maar; het is een theorie dat DMT wordt aangemaakt door het lichaam bij doodgaan, vandaar dat bijna-dood-ervaringen zo op dmt ervaringen lijken. Interessante stof tot nadenken!

11. lysergine25

lysergine25 Badass junkie Tripreporter

LOL je klinkt wel erg verliefd hoor .....

Ouwe mannen doen het beter zeggen ze !!!

12. lysergine25

Ik heb een hit dmt gekregen ga er nu een sukkie van nemen.

Stonie

13. lysergine25

hallelujah ...

Hoe beschrijf je een inferno van patronen en kleuren die op je afkomen met een tsunamie kracht.

Hoe beschrijf je zoiets intens van 10 minuten in een rapport ..

Ik moet hier echt voort gaan zitten, ik kan het zo slecht verwoorden.

Stonie

enkele trefwoorden:

Zeer vieze smaak in mond
    Een inslag na 5 secondes
    Ik moet liggen op bed

Warmtegloed trekt door mijn lijf
    Hartkloppingen
    Bloedrukverhoging
    Heroine rush-achtig iets

Tekenfilm clownachtige kleurpatronen als een behang uit een kinderfilm bij ogen dicht. ik glij over het behang heen als een Tom Tom horizon view. Of het glijdt heel snel lang mij kan ook.
    Ernstige verkleuringen bij ogen open, mij plafond ziet er super weird uit.
    Groen is geen groen meer.
    Pijnscheuten in handen en voeten.

Angst voor de hartstoornis.

Stonie

14. erwin krol

DMT kan geen kwaad als het zuiver is. Roken ervan is alleen niet aan mij besteedt; in een paar hijsen 25-50 mg ( equivalent van een flink aantal sigaretten) inhaleren, dat voel je!

15. lysergine25

Nou Erwin,

Ik daag je bij deze uit, belangeloos stel ik mijn vaporizer ter beschikking het pijpje gaat je echt wel iets meer laten voelen en zien dan een handvol peuken die je 1 een keertje oprookt.

Groetjes

Stonie

16. erwin krol

Thanks voor de dare, als ik wil kan het maar ik doe het niet. Ik bedoel met 'idat voel je' dat ik de rook te zwaar vind, ineens de hoeveelheid vaste stof van een aantal siggies. Als het goed gebeurt verbrandt de DMT niet maar verdampt het allemaal; de hoeveelheid mg's in je pijp gaat dus je longblaasjes in.
    Het gevoel aan mijn longen ( niet zulke beste) versus de trip is voor mij geen positieve balans. Orale DMT ( ayahuasca) of 5meo nasaal daarentegen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: Dat zijn wel mijn toppers.

Waarschuwing; 5meo oraal met maoi is erg gevaarlijk!!!!, haal ze nooit door elkaar; het zijn verschillende stoffen.

17. lysergine25

de Vaporizer verdampt de DMT .....

18. erwin krol

^Die heb ik uiteraard, en dan nog. Sommige dingen kan ik niet doen als ik gezond wil blijven En drugs gebruiken.

Maar geloof mij, de 2 opties die ik hierboven noem laten dat kwartiertje DMT roken voor mij achter me. Maar dat is persoonlijk, er zijn genoeg mensen die liever DMT hits nemen dan een lange evt te intense trip krijgen.

ErWinius K

19. boterkoek17

boterkoek17 Bewuste gebruiker

ik heb een vaporizer (zo'n grote bol met een rietje) geprobeerd, maar zonder een goed effect. bij de smartshop kun je een DMT pijpje kopen en werkt vele malen beter.

Laden...