1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

DOC op Psy-Fi: verbonden in het magische bos

Discussie in 'Trip reports' gestart door OlderPsyEr, 8 sep 2019.

Tags:
Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. OlderPsyEr

OlderPsyEr Newbie

Waar: Psy-Fi 2019
    Wanneer: donderag 29 augustus 2019 (dag 2)
    Wat: DOC 5mg, 2FA, wiet
    Wie: man, 48 jaar, 89KG

Het is de tweede dag op Spy-Fi, mijn eerste keer Spy-Fi. Sterker nog mijn eerste meerdaagse festival. De eerste twee dagen ben ik er alleen, vrijdag sluit mijn vriendin aan. In eerste instantie zag ik wat tegen op om alleen te gaan maar na vele adviezen dat de sfeer er open is en dat je makkelijk contact legt zie ik er uiteindelijk naar uit, juist om ook een paar dagen alleen te gaan. Zo kan ik mijn eigen grenzen wat beter opzoeken en verkennen.

In de weken voor het festival maak ik een account aan op het forum zodat ik alvast wat vragen kan stellen en in contact kan komen met andere bezoekers. Dat pakt goed uit, ik word opgenomen in een chatgroep waar afspraken worden gemaakt voor meetings. Dat geeft mij net een beetje extra zekerheid, alsof ik al een aantal mensen ken. Op de eerste dag zit ik super toevallig in de bus van de parkeerplaats naar het festival met een van de forum leden, M. Hij komt tegenover mij zitten en we praten honderduit. Samen met M loop ik naar het kampeerterrein, in no time hebben we elkaars levensverhalen gedeeld, wow wat een openheid. Het voelt als een warm welkom.

Op de eerste dag op het festival trek ik eerst op met M en ga ik later mijn eigen weg. Ik begin rustig met een beetje 2FA, een jointje en voor ik het festivalterrein op ga neem ik een 2CB-Fly. Dat is mijn eerste keer, ik heb al wel veel ervaring met ‘normale’ 2CB maar wil de Fly variant ook eens proberen. Dat pakte goed uit, ik had mooie visuals, voelde mij lekker en heb de eerste dag heerlijk gedanst.

De tweede dag wou ik DOC proberen, het zou mijn eerste ervaring met DOC worden. Van wat ik er over gelezen had is dat de dosering niet eenvoudig is. Ik besluit voorzichtig te beginnen met een blotter van 2,5 mg en neem nog twee halve blotters mee om eventueel bij te kunnen nemen. Ik had mij voorbereid op een vergelijkbare avond als de avond er voor, visuals als bij 2CB en de energie als van speed.

Eenmaal op het festivalterrein loop ik wat rond, ik ga zitten aan de rand bij de main stage en voel dat ik nog weinig behoefte heb om te gaan dansen. De muziek komt nog niet echt binnen. Dan maar naar de chillout stage waar de muziek wat rustiger is. Daar voel ik mij wat meer op mijn gemak, ik neem wat trekjes van mijn vaporizer en laat mijn eigen gekweekte lemon haze zijn werk doen. Vaak resulteert dat er in dat ik wat energieker wordt, de muziek wat meer binnen komt en zin krijg in dansen. Dit keer gebeurde er niet zo veel. Ik trok de conclusie dat de opkomst van DOC traag is en ik waarschijnlijk nog wat geduld moest hebben. Inmiddels was het toch al wel 1,5 uur geleden dat ik de zegel genomen had. Dan maar wat 2FA snuiven. Nu voel ik mij daar nog wat ongemakkelijk bij, in het openbaar snuiven dus zoek ik een WC op.

Ik loop nog wat over het enorm uitgebreide terrein en besluit na zo’n 2 uur na de eerste zegel een halve bij te nemen. Tot dan merk ik nog nauwelijks iets en begin ik mij wat zorgen te maken of het wel aan zal slaan of ik niet een verkeerde keuze heb gemaakt. Ongeveer een half uur later begin ik toch wel wat te merken. Ik wordt heerlijk loom van binnen, de kleuren om mij heen worden mooier en ik kijk anders naar mensen. Ik wandel langzamer, de tijd lijkt ook vertraagd en ik kan duidelijk onderheid maken tussen mensen die ook psychedelica op hebben en wie niet.

Ik voel mij lekker, relaxed, anders dan de avond er voor, geen behoefte om te dansen en dan kom ik M tegen. Hij verteld dat een aantal van de forumleden zich verzameld hebben bij de ‘hoge berg’ en vraagt of ik ook nog kom. Ik voel dat ik minder behoefte heb om sociaal te doen, misschien is het omdat het voelt alsof ik niet meer in staat ben sociaal te doen. Ik wil genieten van het fijne gevoel, het wandelen over het terrein het kijken naar mensen en besluit niet naar de meeting te gaan.

Het begint al wat donkerder te worden, ik neem de laatste halve zegel en heb dan 5mg DOC op. De verlichte bomen zien er prachtig uit, ik geniet van het rond lopen en mensen kijken. Valk bij de freak floor ga ik bij een kampvuur zitten. Het is er rustig, ik durf het hier wel aan om nog wat 2FA te snuiven. Even later komen twee jonge mannen naast mij zitten en beginnen een joint te draaien. Ik bied ze wat van mijn wiet aan, ze blijken uit Duitsland te komen. De jongste had mijn zoon kunnen zijn, hij neemt mijn wiet aan en draait er een mooie joint van. Met zijn drieën roken we hem op, ik wordt helemaal warm van binnen. Zo bijzonder om met wild vreemden hier zo te zitten en tegelijk voelt het alsof we niets voor elkaar te verbergen hebben. Ik ben verbaast over hoe eenvoudig het gaat om contact te maken.

Na een tijdje loop ik richting het magische bos, ik wil graag de sfeer proeven van de mooie verlichting. Inmiddels voelt de DOC trip als een soort LSD of Paddo trip. Ik ben mij enorm bewust van mijn omgeving, de ruimte om mij heen. Kan de energie in de lucht bijna ruiken. Zie in gezichten van de mensen die langs lopen direct wie open is en wie gesloten of, althans dat denk ik, wie uppers heeft genomen en wie downers en wie niets.

Eenmaal bij het magische bos loop ik langzaam naar binnen. Het is er prachtig, de verlichting is echt geweldig. Het ziet er knus uit, op de grond ligt stro wat heerlijk aanvoelt aan mijn blote voeten. Er zitten mensen op bankjes, in groepjes en her en der ligt een broeder of zuster te rusten in een van handmatten. Ik voel mij er thuis, hier wil ik wel wat tijd doorbrengen. Tijdens het lopen passeer ik een open plek waar mensen her en der op de grond liggen of zitten, ik loop terug want hier wil ik ook zitten en zoek een plekje uit.

Dit is voor vanavond mijn plekje, hier ga ik verder trippen want inmiddels ben ik behoorlijk aan het trippen. Ik zie allerlei mooie geometrische figuren als ik mijn ogen dicht doe maar ook met open ogen zit ik prachtige beelden. Naast mij zitten een aantal wat jongere stelletjes, ze kennen elkaar en zitten dicht tegen elkaar aan. Tegenover mij zitten twee vrouwen en daarnaast weer wat stelletjes. Ik kom tot de conclusie dat ik waarschijnlijk de enige alleen ben maar toch voel ik mij niet alleen, ik voel mij super en geniet van mijn trip. Er zijn korte momenten dat ik oog contact heb met anderen of dat een van de stelletjes tegen mij benen of voeten aan komt omdat we dicht op elkaar zitten en soms lang uit in het stro liggen. Naast mij ligt een stel waarvan de vrouw een prachtige outfit aanheeft. Ze is super sexy en gaat op een gegeven moment poseren zodat haar vriendje foto’s van haar kan maken. Ik zit er nog geen meter vanaf en geniet volop. Wow wat is ze mooi, ik vind op dat moment overigens iedereen mooi.

Tegenover mij zitten twee mooie vrouwen, ze speken Frans tegen elkaar, ik versta er niets van maar aan de klank te horen hebben ze het naar hun zin en dan komt er iemand naast hun zitten, een man. Hij ziet er uit als een sjamaan met een mooie baard en lange haren. Hij heeft een mooie diepe stem en hij praat met de Franse dames. Hun Engels is als muziek, met zo’n mooi Frans accent en de mooie donkere stem van de sjamaan. Het meeste versta ik niet eens maar het is vooral de klank, de kleur, waardoor ik mij erg tot hun aangetrokken voel. Ik blijft echter op een afstandje kijken en glimlach zo nu en dan naar het drietal.

Naast mij is inmiddels een groepje Duitsers komen te zitten. Al weer van die mooie mensen, twee vrouwen en een man. Ze willen een joint rollen maar komen tot de ontdekking dat ze geen wiet meer bij zich hebben. Ik bied ze mijn laatste beetje aan maar ze wouden eerst niet accepteren, na aandringen draaide de man er een mooie joint van die ze ook met mij deelden. De stemming veranderde er door in een wat meer giechel stemming. Niet alleen het groepje naast mij maar ook de twee Franse vrouwen en de sjamaan. Als een persoon begon te laggen dan lachte in no time iedereen mee. Niet alleen de mensen dicht bij mij maar het hele bos zo leek het. Het was ook allemaal zo grappig, op een gegeven moment komt iemand met een verlichte poppen buggy voorbij rijden, de sjamaan roept “Waarom?” en iedereen bast uit in lachen. Of een van de Franse dames die met een heerlijk zacht Frans accent zegt “i am a flower gil”, we hadden het niet meer.

Het leek wel communicatie zonder woorden, ik voelde mij zo verbonden met de mensen om mij heen, eigenlijk met het hele bos. Want het was groter dan wat ik kon zien, overal zaten groepjes mensen. Mijn gevoel voor ruimte kon zich soms versmallen tot alleen mij zelf en dan weer enorm vergroten en dan voelde ik het hele bos en de mensen er in.

Een eindje verderop was een man komen zitten die iets aan het vertellen was, hij probeerde iets uit te leggen. Iets complex, politieks of zo, wat waarschijnlijk in nuchtere toestand al niet te volgen was laat staan nu. Maar het ging helemaal niet om de inhoud, je kon aan de klank horen hoe erg hij zijn best deed het uit te leggen, soms herhaalde en dan weer verder ging. Iedereen leek wel aan te voelen dat deze man zich niet gehoord voelde en zwaar gefrustreerd was en dus steeds weer op nieuw zijn verhaal deed. Ik kon het niet houden en begon te proesten van het lachen, in een mum van tijd lachte iedereen. En telkens als hij weer begon te praten begon er wel iemand te lachen, ik had er pijn van in mijn buik.

Na een beetje moed bij elkaar geraapt te hebben besloot ik een aansteker van de sjamaan te vragen. Ik had nog een restje van de joint over die het Duitse stel gedraaid had. Ik schoof dichter bij het drietal, de sjamaan en de twee Franse dames en werd warm welkom geheten. Natuurlijk mocht de aansteker lenen, ik mocht hem zelfs houden. We hebben samen geblowed, een ballonnetje gedeeld en veel gelaggen. De wisselwering tussen de mensen in het bos, het was echt magisch. Ik hoor nog steeds de lieve zachte Franse stem zeggen “i am a flower girl and this is a magical forest”. Ik was een beetje verlieft geloof ik.

Rond 2 uur namen de Franse dames afscheid met een innige knuffel en zoen. Ik ben nog een tijdje blijven zitten bij de sjamaan die natuurlijk helemaal geen echte sjamaan was maar gewoon een man met mooie baard en lange haren uit Amsterdam.

Om 3 uur liep ik weer richting de camping. Ik was nog niet moe maar realiseerde mij dat het wel tijd was om te gaan slapen. De volgende dag zou mijn vriendin komen en moest ik toch enigszins fris zijn om haar een warm welkom te kunnen geven.

Slapen heb ik nauwelijks gedaan, om 7 uur stond ik al onder de douche maar voelde mij nog super goed. Zelfs toen ik mijn vriendin ophaalde om 11 uur bij de ingang van de camping was ik nog vrolijk en nog steeds een beetje onder invloed van de DOC. Bij elkaar heeft de DOC trip toch wel een uur of 18 doorgewerkt. Mijn vriendin en ik hebben die middag een zegel LSD genomen maar omdat ik toch best moe was hebben we het niet laat gemaakt. Om 22 uur lagen we in de tent en hebben we ons op een magische manier met elkaar verbonden.

Laatst bewerkt: 8 sep 2019
    Jmths, verwondering, De Dunne en 10 anderen vinden dit leuk.
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Mooi rapport kerel!

Jammer dat ik je niet gezien heb op t festival, volgend jaar wellicht! :sunglasses:

OlderPsyEr vindt dit leuk.
  3. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Wauw... wat een mooi verslag! Ik voel er rust, tevredenheid en waardering voor het leven doorheen komen. Heel liefdevol geschreven ook, bijzondere momenten meegemaakt, ik kan me wel een voorstelling maken bij die mooie sfeer in het magical forest. :)
    Het gaat nog lastig worden deze maand met de tripreport van de maand verkiezingen.

Leuk dat ik je nog even kort gezien heb zodat ik een gezicht bij het verhaal heb. :)

OlderPsyEr vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - DOC Psy-Fi verbonden
  1. Buu
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    95
  2. acht.zes