Documentaire "Reality of Truth"

Discussie in 'Nieuws en actualiteiten!' gestart door ElvenSpice, 16 jul 2016.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. ElvenSpice

ElvenSpice Donateur Tripreporter Donateur

Beste,

Vandaag kwam ik een link tegen over een pas gereleasde documentaire tegen over spiritualiteit, religie en plantmedicine. Denk dat veel mensen deze wel leuk vinden en het gebruik van psychedelica ook wat meer geaccepteerd maakt. Je kan de trailer en "tijdelijke" gratis link naar de hele documentaire vinden op hun website: https://therealityoftruth.com/

Hier is nog een korte quote over de documentaire:
    The Reality of Truth - Official Trailer:

2. MeejheM

MeejheM Badass junkie

Op hun server zal het al de 18e zijn, want ik kan kiezen uit 5 dollar betalen of 5 dollar betalen.

De trailer is helaas zo kort dat daar niet veel commentaar uit voortkomt.

dus dan maar wachten tot iemand een torrent ervan upload.

3. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Staat allang op usenet. Maak jij de torrent maar :tongueout:
    Dank voor de tip!

4. MeejheM

MeejheM Badass junkie

gebruik je nog "nieuws" groepen(UUCP)?

5. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

NNTP servers; ja die gebruik ik nog. Aflevering 'haven' van scyfy channel in canada staat er binnen een uur op (canadese tijd dus ergens in de nacht hier) in full hd. Ingepakt met rars en pars. Plus je upload niets dus is het 'legaal' Geen tv of (zeer beperkte keuze)netflix nodig :wink:

Betalen voor reclame nee ik niet :angry:
    Pb gerust voor meer info
    Betaal mijn usenet provider liever en altijd full speed. Sorry back on topic.

6. MeejheM

MeejheM Badass junkie

Popcorntime is een stuk beter geworden na de stop, VPN services werken beter, en afhankelijk van je versie en instellingen kun je erg veel content(ook nieuwere) checken. Daarvoor moet je wel zelf je custom forks gebruiken. het grootste voordeel vind ik dat het rechtstreeks op mijn TV werkt.

Ik upload nooit complete content, en ook nog een via vpn, dus das lekker makkelijk, usb stickje in de tv voor draadloos toetsenbord en muis, en ik hoef mn pc niet eens meer aan te zetten. (ok, hybernate...) Ik speel graag games, dus mijn pc klinkt harder dan mn stofzuiger.

Reclame zie ik alleen nog bij de rtlxl en kijk apps, voor gemiste uitzendingen. Ik negeer graag een filmpje van 15 seconden om een aflevering in een keer af te kunnen kijken. Het leukste vind ik nog de slecht geknipte reclameblokken, dan zie ik nog net "deze uitzending werd mo...". Daarna gaat het vloeiend verder, en ik heb geen flauw idee wie dat programma betaald heeft. Dat vind ik wel grappig.

sorry, inderdaad. Link?

Laden...

Deel Deze Pagina