Dolfijntjes

kiekeboew

Newbie
Heeje, ik heb een klein vraagje...
Ik zou graag de effecten weten vn dolfijntjes.
We nemen al een tijdje pillen maar anderen, nu zouden
we eens dolfijntjes proberen, kzou wel graag
weten wat er zo verschillend is...
Kan er mij iemand helpen??
Grtz

roaren*

Bewuste gebruiker
ik vin da ze sucken, mo kpeize dat de meerderheid ier go zegn, da kleur,logo,groote niets wil zeggen over de inhoud van de pil, dusja..gewoon opfretten die handel

Trip Unit

Bewuste gebruiker
roaren* zei:
ik vin da ze sucken, mo kpeize dat de meerderheid ier go zegn, da kleur,logo,groote niets wil zeggen over de inhoud van de pil, dusja..gewoon opfretten die handel
Onder invloed getikt of schrijf je altijd met een accent :mrgreen:

roaren*

Bewuste gebruiker
hehe :) , nee kwas even vergeten dat ek op een nederlandse site zat, kben van brugge(belgie) daardoor hebbek een plat accent. mijn excuses hiervoor :wink:

kiekeboew

Newbie
Ik kan die pillen ni laten testen :(
kzou nie weten waar (woon in West-Vlaanderen)
En dan nog, wil gwn weten wa de werking daarvan is...
Iedere pil is toch anders? :confused:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
eerst een halfje proberen,dan merk je hoe sterk ie is.
Als ie je bevalt koop je ze toch,zo niet niet simpel :beer:

Marcel

Belezen gebruiker
kiekeboew zei:
Ik kan die pillen ni laten testen :(
kzou nie weten waar (woon in West-Vlaanderen)
En dan nog, wil gwn weten wa de werking daarvan is...
Iedere pil is toch anders? :confused:

Nee, de samenstelling van xtc pillen is bijna ALTIJD hetzelfde: mdma & bindmiddel. Alleen de hoeveelheid mdma loopt uiteen van 40 - 200 mg per pil. Dus als je wilt weten wat de werking is test je. En als het iets anders is dan mdma (bv een MDA pil) dan hoor je dat ook bij de test en weet je wat het effect gaat worden.

En volgens mij kan het in Vlaanderen inderdaad niet. De Walen kunnen binnenkort testen op festivals maar jullie nog niet. En ik geef toe...om nou naar NL te komen om te testen is niet handig.

Je zou zelf kunnen testen maar eigenlijk geeft dit geen goed beeld omdat je dan maar op een paar stoffen kunt testen en nog niet weet hoeveel er in zit.

Mac...

Badass junkie
kleur, opdruk, smaak ed zeggen nog niks over de pil zelf. (hé Bal0n) Maar ik heb ze ook eens gehad en die bevielen goed, maar hoeft niet zo te zijn dat je dezelfde hebt als mij

nothingtodo

Experimenterende gebruiker
die roze dolfijntjes zijn maar slecht raad aan om zeker 2 in een keer te nemen als je dezelfde hebt als die ik had en daarna meer misschien

Marcel

Belezen gebruiker
@ nothingtodo,

Dat is wel een super slecht advies. Wat nou als zijn dolfijntjes nu wel met dezelfde pillenmachine zijn gemaakt maar een maand later en dan met 3 keer zoveel mdma erin? 1 pil uitkotsen gaat niet echt he?

Gaat ie lekker out op jouw advies.

Er is maar 1 goed advies en dat is testen. Dan weet je pas wat je slikt. Hoe een pil eruit ziet, zegt helemaal NIKS! En als dat niet gaat (omdat je niet de mazzel hebt dat er een testservice is waar je naar toe kunt) dan kun je beter beginnen met een kleine hoeveelheid en bijslikken als je niet hard genoeg gaat. Zoals gezegd kun je ook zelf testen http://www.ez-test.com.au maar dit zegt niets over de hoeveelheid mdma. Het geeft alleen een beetje een idee wat erin zit. Als je KUNT testen (in Nederland of Wallonië) dan is deze zelftest een slecht idee, anders is het beter dan niks.

slunse

Bewuste gebruiker
wanneer heb je ze gekocht, en van waar in westvlaanderen ben je?
ik heb rond maart-april-mei een tijdje roze dolfijntjes verkocht, dit waren nog de oude, deze bevatten mdma, maar echt niet zoveel, dus als je ze al lang liggen hebt mag je er gerust drie per keer nemen, sinds ongeveer juni worden er nieuwe gemaakt, ook met mdma, maar deze zijn veel beter, zien er ook ietsje lichter uit. dus wellicht (hopelijk) heb je de nieuwe te pakken, begin met twee zou ik zeggen, als je te scheef bent, des te beter. maar testen is echt niet nodig, tzijn zeker geen onzuivere pillen. slikken die handel!

Bovenaan