Donkergekleurde lippen

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ik heb als ik coke gebruik (of soms ook MDMA) aan het eind van de avond echt donkergekleurde lippen. Het lijkt wel lippenstift. Weet iemand hoe dit komt en wat ik er tegen kan doen? Lippenbalsem smeren doe ik wel, maar dan is het meestal al te laat en het trekt niet echt bij. Het is niet dat ik het echt erg vind ofzo, maar ik vind het best irritant.

Frisko

Badass junkie
dunno,weet wel da bij extreem coke gebruik ge geel begint uit te slaan...
wit van u ogen ook helemaal geel enz!! :)
gezond is een andere vraag?
geel uitslaan is toch een teken da je lever het hard te verduren krijgt als ik me nie vergis? :wave:

berbe

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
dunno,weet wel da bij extreem coke gebruik ge geel begint uit te slaan...
wit van u ogen ook helemaal geel enz!! :)
gezond is een andere vraag?
geel uitslaan is toch een teken da je lever het hard te verduren krijgt als ik me nie vergis? :wave:

dat geel uit slaan heeft denk ik niet met coke te make maar gewoon dat je teveel van wat je ook pakt gehad hebt

en gele oge
extreem coke gebruik =rood doorlope (grote ) oge:d

Giow

Experimenterende gebruiker
Ik denk eerder dat het komt doordat er een verkeerde stof is mee versneden. Ik weet het niet, maar dat wit van je ogen, heeft iets te maken met geelzucht. Bij mij zit het geel, al lang, al vanaf mijn geboorte, maar dat is een leveraandoening :rolleyes: .

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ja, mijn lever heeft het sowieso zwaar te verduren, ik houd van alcohol. En tijdens mijn cokegebruik drink ik vaak ook alcohol; want cocaine + alcohol = :hearteyes:. Misschien volgende keer wat minderen dan, want ik vind die paarse lippen niet zo leuk...en ik heb toch al een hekel aan lippenstift enzo, ik hou het wel bij een glosje.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik denk dat het ermee te maken heeft dat je weinig vocht in je lippen hebt. Mijn lippen worden ook vaak schraal en er ontstaan ergens zwarte randjes enzo. Na genoeg vocht tot mij te hebben genomen verdwijnt dit ook weer.

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ik zorg er tijdens mijn gebruik wel voor dat ik genoeg vocht binnen krijg. De literflessen water zijn dan ook niet aan te slepen. Vaseline smeren doe ik ook, maar tegen de tijd dat ik dat doe is het vaak al te laat. Misschien de volgende keer maar preventief smeren dan.

DreamWeaver

Badass junkie
Natural_Mystic zei:
Ik zorg er tijdens mijn gebruik wel voor dat ik genoeg vocht binnen krijg. De literflessen water zijn dan ook niet aan te slepen. Vaseline smeren doe ik ook, maar tegen de tijd dat ik dat doe is het vaak al te laat. Misschien de volgende keer maar preventief smeren dan.

Bier! :beer:

Bovenaan