Donkerroze yin yang

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Iemand ervaring met deze pil?
donkerroze harde press
Mooie afgerond
7 x 4 mm ( kleiner pilletje)
Achterkant S T met breeklijn ertussen
Vooral dat laatste stel ik me vragen bij.
Heb er nog geen foto van en mogelijkheid tot testen (be). Mensen hier bekend mee?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Is iets wat te ver van mij maar hou het in gedachte.
Ze gaan nog rond en volgens vrienden zijn het mdma pilletjes met geen al te hoge waarden, lekkere rush en een rustige uitwerking.
Hoop via hier nog ervaringen of een test op te rakelen :)

Fool

Badass junkie
Testen is inderdaad altijd de oplossing. Maar al je niet helemaal naar brussel kunt voor een kwantificering(bepaling van gehalte MDMA) kun je altijd nog een EZ-test(Google even, ik denk niet dat ik een link mag plaatsen) doen, hiermee bepaal je de dominant aanwezige stof in een pil. Dan weet je in ieder geval of je een MDMA-pil hebt of dat er gevaarlijke stoffen inzitten.
Als je zeker weet dat er dus geen gevaarlijke stoffen inzitten, maar je hebt geen kwantificering gedaan zul je gewoon rustig moeten doseren. Liever kwartjes dan halfjes om de sterkte van je pil te bepalen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Een EZ-test is ook maar een halve test. PMMA geeft bijvoorbeeld dezelfde kleur als MDMA. Je kunt dan een dodelijke stof in je pil hebben terwijl je denkt dat er MDMA in zit.

Als je ongetest pillen gaat nemen, zorg dan in ieder geval dat je heel lang wacht voor je herdoseert. Middelen als bijvoorbeeld PMMA nemen soms wel 2 uur de tijd om in te werken. Je neemt dan gemakkelijk te veel wat gevaarlijke gevolgen kan hebben.

Ik gooi dit topic dicht, wij kunnen er verder niets over zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan