Door na eerste keer XTC

exstasy

Newbie
Hallo allemaal,

Recent heb ik voor het eerst XTC geprobeerd. Ik vond echt een geweldige ervaring (waarschijnlijk niet verrassend). Ik had voor het gebruik al veel informatie opgezocht, en ook nu leer ik nog bij.
Ik wil graag het gevoel van XTC behouden. Ik lees uiteraard veel over de pauzes van 2 tot 3 maanden. Ik ben niet van plan om over 2 of 3 maanden weer iets te gebruiken, eerder misschien over een half jaar.

Naast het houden van zo een lange pauze en me dus houden aan 1-2x per jaar gebruik, vroeg ik me af of er mensen op die forum nog andere tips hebben om het niet te verpesten voor jezelf en het gevoel helemaal kapot te maken.

Alvast bedankt :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hoi extacy.
Wat een verstandige post van je hoor. Dat je eerst vraagt en info inwint. Helaas lezen we hier vaak anders. Houd dat vol.
Het klopt dat als je echt elke keer 2 a 3 maanden pauze houd je hersenen de tijd hebben te herstellen. Toch is het idd veel verstandiger om er langer tussen te laten. Een keer in het festival seizoen wel elke 2 a 3 maanden kan niet veel kwaad maar als je dat het hele jaar door zou doen en dan meerdere jaren dan gaat idd de “lol” er gauw af. Met lol bedoel ik de magie! Dan is het love gevoel zo goed als weg en de echt “magie” en lol die je er van hebt ook. Bij sommige komt dat na een jarenlange pauze weer terug maar bij velen niet meer. Heel verstandig dus dat jij het minder vaak wil gaan doen. Behalve dat het beter is voor je gezondheid kun je dan ook langer van mdma/xtc genieten.

Je dosering is ook erg van belang. Hoe hoger je per keer doseert, hoe meer en sneller je negatieve effecten kunt gaan ervaren. Zoals idd die magie die weg is, misselijkheid/hoofdpijn of dat katers veel groter zijn.
Laat je pillen testen zodat je weet hoeveel mdma er in zit en je dus weet hoeveel je van die pil moet nemen.
Houd het op 1 a 1,5mg mdma per kg lichaamsgewicht. Dat is echt voldoende voor het ECHTE mdma gevoel. Als je hoger doseert ga je wel strakker staan/waus worden (hard gaan) en meer kauwen maar het love gevoel word niet meer. Stel je weegt 80 kg dan is 80 tot 120 mg mdma een prima dosering.
Lees deze link eens aandachtig door. Is erg interessant en leerzaam. Veel plezier volgende keer!

https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Peace!

Laatst bewerkt:

Rebell

Wijs gebruiker
De eerste paar keren zijn het aller leuks.
Die krijg je nooit meer terug jammer genoeg.
Dus geniet ervan!

:xtc:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Leuk om te lezen dat je verstandig wil gebruiken. Zoals je zelf aan geeft 1 tot 2 maal per jaar is perfect. De 1ste keer is natuurlijk de beste dat evenaar je niet meer zo makkelijk. Een gezond leveb is altijd een voordeel dan valt de kater ook goed mee. Als je de dosis niet hoger legt dan 1.5mg/kg en jou mooi aan de pauzes houd word elke ervaring toppie!

Bovenaan