door politie bespied in huis

Discussie in 'Speed' gestart door siebren, 5 dec 2017.

?

ik word door de politie bespied in mijn eigen huis mag dat zo maar

1. wet privacy

0 stem(men)
    0,0%
  2. om justitie

1 stem(men)
    100,0%
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. siebren

siebren Newbie

ik word door de politie bespied in mijn eigen huis mag dat zo maar

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie Tripreporter

Is dat echt zo? Is daar aanleiding voor? Als er aanleiding voor is mag dat volgens mij wel. Zonder aanleiding niet. Maar ik ken het wetboek niet goed hoor.

3. siebren

siebren Newbie

ik gebruik af en toe wat speed .van dat beetje wat ik krijg dat is de moeite niet waard om mij te bespieden denk ik zo

4. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Wat bedoel je precies met 'door de politie bespied in mijn eigen huis'? Wees eens wat concreter, op deze manier kunnen we niet zoveel met je vraag.

5. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist

Af en toe wat speed zeg je, toevallig een hele boel kort geleden en inmiddels ook enkele of meerdere dagen wakker? Het eerste wat in me opkomt is een speed psychose zoals je je vraag omschrijft. Allicht komt dat door je erg summiere omschrijving over het bespied worden in je eigen huis. Misschien wat meer toelichting, waarom denk je dat je bespied word?

lysergic bink en Roze olifant vinden dit leuk.
  6. siebren

siebren Newbie

ik bedoel hier mee dat ik word geobserveerd ik heb er zelf wel bewijs van en dat gebeurt in mijn woning

7. SanneBanne

Er hangen camera's? Afluisterapparatuur?

8. siebren

siebren Newbie

ik heb zelfs wel een foto .ze doen het met speciale apparatuur

Langspeelplaat vindt dit leuk.
  9. Roze olifant

Denk dat de politie wel wat beters te doen heeft dan zich vermaken met camerabeelden van jou terwijl je in je huis speed aan het snuiven bent. Denk je niet?

10. Sally Tessio

Sally Tessio Bewuste gebruiker Tripreporter

Er wordt twee keer gevraagd om het allemaal wat concreter te maken. Je doet er weinig aan om jezelf te verduidelijken. Ik vind je korte, eendimensionale antwoorden ook aan de psychotische kant overkomen. Ik stel voor dat je wat uitgebreider uitlegt wat je precies denkt en waarom je dat denkt. Misschien dat we hier dan iets mee kunnen.

lysergic bink en SanneBanne vinden dit leuk.
  11. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Of we hebben hier met iemand te maken die een speed psychose heeft of een troll...

lysergic bink en SanneBanne vinden dit leuk.
  12. lotske1984-

lotske1984- Wijs gebruiker

Hahahaha een troll..grappig hoe je dat zegt..

13. Roze olifant

Óf de politie heeft echt camera’s in z’n huis gehangen.

Best plausibel toch. :wink:

14. MDMAap

MDMAap Experimenterende gebruiker

Siebren, ben je er nog of zit je inmiddels in een geheime AIVD cel? Moeten wij ons ook zorgen maken? Helpt het als ik mijn laptop inpak met aluminium folie?

Kikemoes vindt dit leuk.
  15. Langspeelplaat

Langspeelplaat Bewuste gebruiker

Als ie werkelijk in een psychose zit is het natuurlijk niet zo chic van jullie om hem belachelijk te maken.

16. MDMAap

MDMAap Experimenterende gebruiker

Als ie werkelijk bespied wordt door de politie en je gaat er vanuit dat het een psychose is, ook niet.

17. Langspeelplaat

18. Roze olifant

Want de reactie waarin-ie zegt dat-ie een foto heeft van de desbetreffende speciale apparatuur liken en verder zelf niet echt veel zinnigs bijdragen aan het topic is veel empathischer?

19. Langspeelplaat

Nou ja, de opmerking vind ik humoristisch ja. Dat wil niet zeggen dat ik zijn ziektebeeld belachelijk maak. Iemand die lijdt aan een depressie kan ook zo'n zwarte kijk op de wereld hebben; wat ik vervolgens met mijn 'verknipte' geest komisch vind. Ik erken het leed van de ander wel degelijk en dat wil dus niet zeggen dat ik hem uitlach of belachelijk maak. Als ie werkelijk aan een psychose lijdt is daar natuurlijk niets humoristisch aan; de gedragingen kunnen wel grappig overkomen. Om er vervolgens een dolletje van te maken en hem wellicht nog meer paranoia te maken vind ik nog een stapje verder gaan. Maar goed, mijn mening.

Heb ik nu voldoende bijgedragen aan dit topic volgens jou. I hope so. :)

Laatst bewerkt: 7 dec 2017
    Roze olifant vindt dit leuk.
  20. Roze olifant

Ik denk dat het hier sowieso niemands intentie is om iemand uit te lachen (dan spreek ik iig voor mezelf), en al helemaal niet om een ziektebeeld belachelijk te maken. Maar soms worden er hier - zoals je zelf al zegt - dingen gepost die, nou ja, gewoon een beetje komisch overkomen. Ik hoop dat TS zelf inmiddels beseft dat er niks aan de hand is.

En het een gaat misschien een stapje verder dan het andere, maar ik vond je reactie gewoon een beetje ‘de pot verwijt de ketel’ aangezien iemands (overduidelijk paranoïde) reactie liken voor mijn gevoel net zo goed valt onder een dolletje ergens van maken.

Langspeelplaat vindt dit leuk.
  21. Zweibeiner

Zweibeiner Bewuste gebruiker

Dat zou ik zelf ook als eerste denken.

Maar laten we even de andere kant nemen.
    Als de politie met apparatuur en al je huis in de gaten houd dan doen ze dat niet voor niks. Dus of je weet zelf heel goed waarom ze er zijn, je beslist je eigen acties immers.
    Of ze zijn bij een verkeerd huis.
    Wat het ook is, bel de politie op en vraag het. Volgens mij heb je gewoon het recht om te weten wanneer de politie zoiets doet, zeker als het zo opvallend is. Maar ook ik ken het wetboek daarin niet goed uit mijn hoofd.
    Camera bewijzen mogen bijvoorbeeld ook alleen gebruikt worden als bewijs als alle partijen op de hoogte zijn van het maken van de beelden/geluidsopname etc.

SanneBanne vindt dit leuk.
  22. SanneBanne

Waarheid als een bus inderdaad.

Tijdloos vindt dit leuk.
  23. Sprokkie

Sprokkie Bewuste gebruiker

Ik word ook bespied :

24. lysergic bink

lysergic bink Bewuste gebruiker

Of een troll die in een psychose geraakt is en Door nspeling van het lot zich nu vermaakloos moet verlagen door de mensen die ie vroeger teisterde om advies te vragen met oprechte intenties .
    Never fuck met het karma van een educatief forum .
    Zou de eerste speedmindfucker niet zijn die in zijn eigen complotinsinuaties opgezet voor zijn slaapgedepriveerde vrienden verwikkeld raakt.
    Wie een pep complot bedisseld voor een ander geloofd er op Den duur zelf in.
    Zoals de leuze klinkt

Laatst bewerkt: 8 dec 2017
  25. lysergic bink

lysergic bink Bewuste gebruiker

Mss willen zem zien stimfappen ...Daar zijn nu vele sites voor ...en flikken zijn goorlappen.tkan allemaal.

Waarom denk je dat zoveel vrijgezelle speedfreaks het webcamoogje overtapen ?
    Stimfapsearchers zijn everywhere zeggen ze .ik luister dan en oordeel niet
    Wat weten we trouwens zeker ...wat weten we echt

Laatst bewerkt: 8 dec 2017
Laden...

Deel Deze Pagina