Door xtc alcoholgebruik minder

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik merk aan mezelf dat sinds ik eens per maand xtc gebruik, ik minder behoefte heb me compleet lam te zuipen aan de alcohol op andere avonden. Voordat ik x uitgeprobeerd had deed ik dat wel vaak. Na het zesde biertje ging ik gewoon door en door en door, zonder na te denken. Nu heb ik daar totaal geen zin meer in... Ik heb het gevoel dat het iets te maken heeft met het xtc gebruik?

Meer mensen dezelfde ervaring, en wat zou de oorzaak kunnen zijn?

MetaalKonijn

Badass junkie
Kan best wezen, maar daarom kun je nog wel zuipen. Kan niet zeggen dat 't mijn drinkgedrag veel verandert heeft, misschien wel 't gevoel bij het drinken, maar niet de kwantiteit. :P

Play_bunny

Wijs gebruiker
Als ik een avond ga stappen met een vriendin, dan kan ik nog steeds goed drinken, ondanks mijn xtc gebruik op een andere avond. Bij mij heeft het geen invloed, gelukkig, anders zou het wel een beetje opvallen misschien :)

cunt

Wijs gebruiker
in de tijd dat ik veel xtc gebruikte dronk ik voor de rest maar heel weinig, nu sinds een jaar gebruik ik bijna nooit meer en drink ik ongeveer 3 a 4 keer zoveel als in die tijd.

onder invloed dronk ik ongeveer 3 biertjes en dan hield het wel op, en de rest van de weken dronk ik maar 1 avond. nu drink ik 5 a 6 dagen per week en ook flink wat meer.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik drink ook veel minder sinds ik andere drugs gebruik. M'n drinkgedrag was sowieso iets gedaald, maar door drug-gebruik nu nog een heel stuk meer. Vindt het nu wel oke om op zaterdag wat biertjes en whiskeytjes te drinken, maar geen 25 meer.

flashkop

Bewuste gebruiker
mijn drinkgedrag is raar genoeg gestegen, maar dan wel in het totaal, dus zekers niet alleen alcohol maar ook cola enzowa...

Jeller

Badass junkie
bij mij is dat alleen gedaald op de avonden dat ik xtc deed.. dan dronk ik meestal maar een pintje of 5.. verder is da ook nie zo'n veilige combinatie

Bovenaan