1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doorgehaald

Discussie in 'Cocaine' gestart door bbbbbo, 7 sep 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. bbbbbo

bbbbbo Newbie

hoi,
    Ik ben al sinds gister avond aan het snuiven. Niet geslapen, niet eens moe. Hoe kan ik het best hiervan herstellen? Tevens is dit 1 van de redenen dat ik moet stoppen.. er zit gewoon geen rem op.

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Eigenlijk deels een retorische vraag he?
    Door nu te stoppen met drugs gebruiken. Zo snel als het weer lukt goed eten en drinken. Gezonde voedzame dingen zoals groentes (groentes zijn echt nummero uno voor je gezondheid), fruit, volkorenbrood, gezonde volle zuivel etc etc.

Snuif je speed of coke?
    Na coke zul je sneller herstellen als na speed. Zeker als je een hele nacht slapen en een dag goed eten hebt overgeslagen. Je kunt denk wel rekening houden met een kater-nasleep van een paar dagen tot een week.

Als je geen rem hebt is stoppen idd de enige optie.

Fenrir en acht.zes vinden dit leuk.
  3. bbbbbo

bbbbbo Newbie

Coke. Ik wil het liefst gewoon helemaal kappen. Maar toch elke x weer met alcohol gaat t mis.

4. Sjappiewappie

Sjappiewappie Experimenterende gebruiker

Kan me echt niet inbeelden dat mensen nachten doorgaan op coke.
    Ben een van de weinige mensen op wie coke geen effect heeft dus kan er niet echt over oordelen, maar gezien de hoge prijs per gram, het feit dat je dikke lijntjes nodig hebt per dosering en dat het maar een uurtje werkt...
    Ik zou niet eens kunnen genieten van mijn high maar gewoon huilen dat mijn geld op is.
    Doe mij maar speed joh, kan iedereen wel zagen wat voor chemische troep het is. Kost niets, ik ga er altijd goed op en zorg altijd dat ik de dag erna niets te doen heb zodat ik klokje rond kan slapen. Niets is zaliger dan dat!

Albedo vindt dit leuk.
  5. Socialrealist

Socialrealist Belezen gebruiker

Kun je hulp vragen?

Want ik denk niet dat het in je 1je gaat lukken.

6. Sjappiewappie

Sjappiewappie Experimenterende gebruiker

Ik weet niet hoe het met coke zit en hoe zwaar de kater wordt indien je een nacht doorhaalt.
    Ik gebruik regelmatig speed en haal altijd 1 a 2 nachten door. Vind de kater helemaal niet zo erg zoals de meeste mensen vinden. Na de eerste keer slapen sta je op met een gevoel dat je super moe bent maar eigenlijk ben je toch wel wakker en kan je niet meteen opnieuw slapen. Voel je je heel de dag een aardappel. Slaap daarna nog een nachtje en dan is het weer helemaal okee. Ik ga er vanuit dat dopamine en noradrenaline dus zo'n 48 uur nodig hebben om weer naar balanswaarden te herstellen.

7. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie Emeritus Mod

Nadeel is dus dat dat niet waar is. Je bouwt langzamerhand tekorten op. Nu voelt het nog chill maar straks zit je met het gezeik. Nachtjes doorhalen, vooral als je het regelmatig doet, heeft zeker wel gevolgen. Als je dat langere tijd doet is de kans best groot dat je last krijgt van depressieve klachten, geheugenproblemen, concentratie problemen enzovoorts. Je herstelt niet binnen 48 uur, en als je het vaak genoeg doet komt er een moment dat je helemaal niet meer volledig herstelt. Nu lijkt het leuk, maar vergeet niet dat je over 20 jaar waarschijnlijk nog steeds leeft en dan niet met het gezeik wilt zitten :wink:

Techneut en De Dunne vinden dit leuk.
  8. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Bij mij werkt het om er een valium in te gooien van 10mg 2x per dag.
    Voel me dan lekker en heb geen behoefde aan andere drugs en vangt de comedown van coke goed op. Doe dat dan 2 dagen.
    Doe dat niet altijd maar alleen als ik in zo een situatie zit zoals jij dat je net even te veel had genomen.

Azarius vaporizers and accessories