Doping controle(wiet/hasj)

No trouble

Experimenterende gebruiker
Is het waar dat als je een klontje suiker met dreft op binnen neemt dat het uit je bloed verdwenen is ? .
Een vriend van mij heeft het gedaan voor de doping test en is niet gepakt en hij smoort veel is dit waar ? want ik geloof het niet :rolleyes:

pwooppwoop

Experimenterende gebruiker
dreft :confused: :confused:
kdenk ni da het ga helpen
als je cleane test wil afleggen, 4 - 6 uur op voorhand zoveel mogelijk water drinken (meer als 4 - 5 liter), dan als je in het potje hebt gepist een klein lepeltje creatine erin omdat het anders opvalt dat er totaal geen waarden meer inzitten
altijd cleane test :hearteyes:

Flameon

Badass junkie
Nee dat lijkt mij niet te werken. Goed water drinken is inderdaad een aanrader, maar gewoon niet gebruiken voor je een test moet ondergaan is nog beter.
Ik zie op het werk veel foefjes van mensen die vanalles proberen om onder urinecontroles uit te komen, maar zelden lukt het iemand om er door heen te komen als hij heeft gebruikt. De mensen van het lab weten ook waar ze naar moeten kijken :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Een klontje suiker met dreft? :tearsofjoy:
Diegene die dat verzonnen heeft licht vast in een deuk nu.

Ik hoorde dat azijn hielp, maar weet ook niet of dat waar is.
Het lijkt mij niet gezond om in 4uur 5liter water weg te drinken. Er bestaat ook nog zoiets als een water-vergiftiging.

anoniempje

Bewuste gebruiker
Hahhaha gaan die dingen nog steeds rond? op school zeker... :P
Bakerpraatjes en grootpraat.
Enigste wat je kan doen is iemand anders laten pissen, aangezien het wel tot 6 weken traceerbaar is. :wave:

Bovenaan