Dosering 1e keer

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Rosie

Belezen gebruiker
Wij willen eens een keer LSD doen.
Zijn we wel erg benieuwd naar.
Beetje begrepen van het forum dat 100ug wel goed zou zijn.

Nu verkoopt onze dealer zegeltjes van 250ug, zegt ie. Haha. Een half zegeltje zou dan 125ug zijn. Is dat teveel? Of kunnen we er al vanuit gaan dat het toch geen 250ug is?

We hebben helaas niemand met ervaring in de buurt. Dus niemand die eerst even een zegeltje kan proberen.

Ik ben zelf heel erg van het laten testen. Weten wat je neemt. Maar dat gaat niet met LSD. Dus wat is handig?
Gewoon dat halfje? Of tussen halfje en kwartje in?

We zijn wel van mening liever rustiger te proberen. Keer erna kan je altijd weer meer pakken. Mocht het toch niet bevallen.

acht.zes

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Rosie
100 -125 ug scheelt niet zo heel veel, half zegeltje zou toch wel moeten kunnen mochten de zegels daadwerkelijk 250ug zijn.

Helaas zijn vrijwel alle zegels lager gedoseerd dan wat de dealer je verteld. Vaak weet de dealer niet eens zelf hoe veel ug zijn zegels bevatten en er wordt ook nogal overdreven door dealers zoals je weet (iedere dealer beweert het beste spul te hebben lol) en zegels van boven de 200ug zijn echt zeldzaam deze dagen dus grote kabs dat je zegels lager gedoseerd zijn. Maar daar zou ik niet van uit gaan als ik jou was.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je kunt er niet vanuit gaan, maar grote kans dat er niet 250 ug op zit.

Je kunt eventueel eerst een paar microdoseringen doen. Als je dan het punt vindt waar je niet echt bewust meer voelt dat het werkt, dan zul je rond de 8-10 ug zitten waarschijnlijk. Zo kun je (heel onnauwkeurig) globaal een beetje schatten hoe sterk 1 hele zegel is.

En inderdaad, wat @acht.zes zegt, als er echt 250 ug op zit, is 125 nog niet zo heel verkeerd voor een eerste trip. Als het echt LSD is dan. Maar je hebt dus wel kans dat je dus een stuk minder binnen krijgt dan 125 ug met een halve zegel, maar ik moet zelf zeggen dat LSD ook al leuk is op sub-tripdoseringen. En dan maak je ook meteen rustig kennis met LSD.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Nog een kleine aanvulling op wat @Mindless hierboven al schrijft:

Toen ik voor het eerst LSD ging proberen heb ik eerst een kwart zegel genomen en zo goed mogelijk de effecten daarvan hier gepost in een poging ongeveer te achterhalen hoe sterk de zegels waren. Uiteindelijk heb ik op een hele zegel getript en later op nog iets meer. Nu ik wat meer ervaring heb en ook ervring heb met ALD-52 zou ik zeggen dat die zegels tussen de 80-100 ug waren. Ze werden verkocht als 200ug.

Mijn laatste zegels zou ik schatten op 40-50ug per zegel en deze waren ook verkocht als 200ug. Het gemiddelde in NL ligt net boven de 70ug en in de VS net boven de 50ug.

Mijn advies is eerst wat te microdoseren en op basis daarvan een inschatting te maken van de potentie van de zegels. Voor een eerste ervaring is circa 100ug ideaal. Is dat echt niet mogelijk dan zou ik voor 1 zegel gaan. De kans dat je dan (ver) boven de 100ug zit is heel laag.

fyrckantsylph

Experimenterende gebruiker
Je zou ook je dealer een keertje kunnen overslaan en een LSD analoge RC kopen zoals 1P-LSD. Natuurlijk weet je ook niet of daarvan de dosis klopt, maar de geadverteerde doseringen per zegel/dot liggen daar tussen de 100 en 150. Dat klinkt sowieso al wat realistischer en de weg naar de bron is wat korter, dus minder bloat.

Rosie

Belezen gebruiker
Zal Ik doen! Gaat nog wel even duren hoor.
Staat eerst nog 2cb op de planning. Voor mijn vriend 1e keer. Nou ja "planning". We weten nog niet wanneer. Haha. Vaak beslissen we spontaan om te gaan trippen.

Bovenaan