Dosering 2C-B en 3-CMC/2-MMC combi

Hoihoi, ik heb even een vraagje over de combinatie tussen 2C-B en cathinonen. Ik ben van plan op een rave (psytrance) eerst wat 2C-B te nemen om in de mood te komen, en dan als ik moe word wat anders erbij te nemen. Ik heb hiervoor 3-CMC en 2-MMC liggen. Tot nu toe heb ik 1 keer ongeveer 15-20 mg 2C-B genomen, en ik heb ook ervaring met bommetjes van 100 mg 3-CMC. Dit waren los goede doses voor mij. 2-MMC heb ik nog nooit gebruikt. Welke van de twee cathinonen is prettiger om te combineren met 2C-B? En hoeveel zou ik dan ongeveer moeten nemen? En raden jullie aan om 2C-B te herdoseren, of juist niet?

Ligt eraan hoe druk en hoe welke pil je bebt, je kan die opzoeken op.google want doseringem.kloppen niet echt, zou zeggen pak 10mg 2cb en 175mg 2mmc oraal, je zal een warme aangename gloedn krijgen en nog sociaal kunnen doen. Als.je van plan bent helenavond alleen te vinden zouk ik 13mg 2cb pakken en een lijn 2 snuiven als jenmoe wordt en enkel 3 als je bad stript hebt! Een benzo bij hebben ik is ook altijd goeie Tripkiller maar maakt dat je veilig thuis komt.

persoonlijk denk ik dat je genoeg gaat hebben aan enkel de 2cb, maar iedereen ervaart anders, persoonlijk neem ik altijd 13mg en wmr die begint in te kicken mog eens voor een langere piek, teveel nemen van een ander middel leidt ook van je trip af, ook raadt ik aan absoluut geen cathinone te nemen tot je de 2cb evht voelt, wordt je echt moe zou ik voor 2mmc gaan al snuivend in hele lage dosis, of bommetjes van rond de 75mg want je krijgt er al snel een opgejaagd gevoel van en met 2cb is dat niet altijd plezant, maar om de avond af te ronden ofwel genieten van de 2cb afterglown of als de avond tegenviel bommetje 3cmc zodat je niet echt last hebt van een drastische comedowm (ookal lijkt het tegenstrijdig met langdurige werking, de kalmte zal je rapper doen slapen.((als je daar problemen mee hebt na een feest)) ) good luck!

mitchieee

Wijs gebruiker
Ten eerste als je je 2cb niet test liegt je dealer altijd tegen je, dus pluis dat eerst even uit hoeveel mg je ga nemen

de combinatie 2cb en 3mmc heb ik best wat keren gedaan heerlijk wat het is

- of je neemt eerst 2cb en laat het goed inkicken en dan neem je. Een bommetje ( 2cb ken je herdoseren na 2 uur neem de helft van wat je genomen had )

- of je neemt eerst een bommetje om zelfzekerheid optebouwen en dan aan de 2cb en uiteindelijk nieuw bommetje, en herdosering 2cb

Bovenaan