Dosering 2cb

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Rosie

Belezen gebruiker
Ik heb mijn 2cb pilletjes laten testen.
Er zit 8 mg in. Dat is dus vrij weinig.

Ik heb een halfje gehad van deze.
Had alleen het opgewekte gevoel, wat chaos in mijn hoofd. Verder niet. Ik ging ook niet voor visuals. Ik wilde rustig aan kennis maken met 2cb
Nu blijkt dit 4 mg te zijn geweest.
Snap dat ik totaal geen visuals had!

Ik heb het stuk hier gelezen en daar wordt geadviseerd 18 mg. Dus mijn gevoel zegt: 2 pilletjes.

Nu zegt een vriend dat ik beter 1 kan pakken.
Hij had lichte visuals met eentje. Leek hem verstandig dat ik er rustig aan wen.

Nu reageert iedereen anders natuurlijk.
Wat is handig en verstandig? In het achterhoofd houdende dat ik dus wel wat merkte bij 4 mg! (Tja om en nabij, volgens mij had ik het grotere helftje)

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb mijn 2cb pilletjes laten testen.
Er zit 8 mg in. Dat is dus vrij weinig.

Ik heb een halfje gehad van deze.
Had alleen het opgewekte gevoel, wat chaos in mijn hoofd. Verder niet. Ik ging ook niet voor visuals. Ik wilde rustig aan kennis maken met 2cb
Nu blijkt dit 4 mg te zijn geweest.
Snap dat ik totaal geen visuals had!

Ik heb het stuk hier gelezen en daar wordt geadviseerd 18 mg. Dus mijn gevoel zegt: 2 pilletjes.

Nu zegt een vriend dat ik beter 1 kan pakken.
Hij had lichte visuals met eentje. Leek hem verstandig dat ik er rustig aan wen.

Nu reageert iedereen anders natuurlijk.
Wat is handig en verstandig? In het achterhoofd houdende dat ik dus wel wat merkte bij 4 mg! (Tja om en nabij, volgens mij had ik het grotere helftje)
Zou gewoon 1tje nemen eerst hoor. Het is toch al het dubbele van wat je nu hebt gehad. 18mg wat bee zegt vind ik al redelijk heftig en ik ben toch wel wat gewend. Nu blijk ik redelijk gevoelig voor Phenethylamines. Maar waarom veel nemen als dat altijd nog kan. Of neem 1 en dan anderhalf uur later nog 1, dan krijg je gerust nog wel een heftiger piekje van je 2de ondanks tolerantie.

KropSla

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Als je van 4mg al wel wat werkte, al was het licht, dan zou ik voor 1 of 1,5 gaan en in elk geval niet meteen voor 2. Ik sluit me helemaal aan bij Mezelf (haha): waarom voor 2 gaan als je ook gewoon rustig kan testen. Een mooie ervaring loopt niet weg. Ik ben zelf verrassend gevoelig voor 2CB (i.t.t. andere psychedelica of andere drugs) en 18mg is voor mij ook best een flinke ervaring. Ik kan dan ook op 8mg al echt een leuke ervaring hebben, wel licht en laagdrempelig, maar zeker al met OEV en duidelijk behoorlijk andere gedachtepatronen en associaties dan normaal :)

Rosie

Belezen gebruiker
Thanks!
4 mg is heel laag, maar merkte ik dus wel iets van.
Kan altijd een andere keer 2 doen, als ik 1 vond tegenvallen :)

BlijeChick

Belezen gebruiker
Ik zou ook eerder 1,5 nemen. Als je met 2cb hoger gaat doseren, wordt je bodyload ook heftiger. Zo ervaar ik het wel in ieder geval, dus liever tast je het af en ontdek je welke dosis jij prettig vindt. Het is ook echt per persoon verschillend hoe je reageert op dezelfde dosering en wat je natuurlijk een fijne trip vindt. Wanneer ben je van plan weer te proberen? Ben benieuwd hoe het dan zal zijn voor je!

Rosie

Belezen gebruiker
Ja ben ook wel benieuwd!
Wat mij betreft snel al, haha.
Maar dan ben ik alleen. Heb helaas niet heel veel "drugs" maatjes.
Eentje is nu even aan het detoxen. Dus weet even nog niet wanneer.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Thanks voor je post, kan ik weer meenemen voor mijn eerste keer. Ze liggen nog steeds getest op 10mg klaar op me te wachten. Ik zoek een goed moment uit, juiste weekend waarin we chill zijn met een goede mindset en dan... 1 pilletje, net als jij rustig aan beginnen. Spannend hoe het vervolg voor je gaat zijn, laat je het weten?

wapboy

Newbie
Ik wilde ze ook kopen....als ik op 2cb google kom ik wel bij webshops uit alleen weet niet of dat wat is.

Rosie

Belezen gebruiker
Denk niet dat je even kunt googlen waar je ze kunt kopen. Dan zou je het via darkweb moeten doen.
Het is immers gewoon een verboden hardrugs. Staat nog wel onder RC, maar is het eigenlijk niet meer.

wapboy

Newbie
Dat bedoel ik dus ....als je googled kom je wel bij verkoop punten uit maar dat is dus rommel/onveilig

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan